Γ.Δ.
1549.32 -0,09%
ACAG
-1,17%
5.91
AEM
+0,61%
4.6245
BOCHGR
+0,40%
5.08
CENER
-0,94%
9.51
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,49%
8.2
EVR
+2,01%
1.52
NOVAL
-1,01%
2.445
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+4,10%
45.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,53%
1.93
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,48%
4.315
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.784
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.87
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,64%
0.738
ΑΤΤΙΚΑ
-1,23%
2.4
ΒΙΟ
-1,80%
6.01
ΒΙΟΚΑ
-1,35%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,10%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,19%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.57
ΔΑΙΟΣ
-1,16%
3.4
ΔΕΗ
-0,60%
13.19
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.715
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,12%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.925
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.776
ΕΛΒΕ
+3,77%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,82%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,89%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.49
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,90%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,07%
8.38
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+3,04%
6.1
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.423
ΕΧΑΕ
0,00%
4.965
ΙΑΤΡ
+1,05%
1.92
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.352
ΙΛΥΔΑ
+2,60%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+1,75%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,48%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.15
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-1,09%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+1,33%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
6.32
ΚΡΙ
+1,58%
16.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+2,63%
2.34
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,02%
21.36
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,87%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+2,17%
2.35
ΜΠΤΚ
+9,22%
0.77
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.76
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.786
ΞΥΛΚ
+2,51%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,37%
27.3
ΟΛΠ
-0,66%
29.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,61%
0.783
ΟΤΕ
-1,88%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,94%
1.055
ΠΑΠ
+0,78%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,55%
4.381
ΠΕΡΦ
0,00%
5.5
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+1,36%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,79%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.105
ΧΑΙΔΕ
-0,73%
0.68

Λέσβος: Ολονύκτιες έρευνες για τους 12 αγνοούμενους ναυτικούς

Με τις καιρικές συνθήκες να είναι αντίξοες, η επιχείρηση διάσωσης των 12 αγνοουμένων ναυτικών, μετά το ναυάγιο του φορτηγού πλοίου «RAPTOR» ανοιχτά της Λέσβου, συνεχίζεται.

Σύμφωνα με στελέχη του Λιμενικού, η επιχείρηση διάσωσης θα συνεχιστεί όλη νύχτα σε μία προσπάθεια να εντοπιστούν οι αγνοούμενοι. Λόγω της κακοκαιρίας Bettina, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, το Λιμενικό επιχειρούσε στην περιοχή του ναυαγίου, υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες με τους ανέμους να φτάνουν μέχρι τα 9 μποφόρ και τα κύματα να φτάνουν τα 4 μέτρα.

Από το πρωί επιχειρούν, 9 παραπλέοντα πλοία, σκάφη του Λιμενικού και η φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού ενώ μέχρι το τελευταίο φως της ημέρας συμμετείχε και ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας. Όσο περνούν οι ώρες η αγωνία για την τύχη των αγνοουμένων κορυφώνεται, ενώ μέχρι στιγμής το μόνο που έχει εντοπιστεί είναι πνευστή σχεδία και σωσίβια.

Ένας μόνο από τα μέλη του πληρώματος, Αιγύπτιος μηχανικός, κατάφερε να σωθεί. Πήδηξε στη θάλασσα λίγο πριν το πλοίο βυθιστεί. Δίπλα του επέπλεε ένα βαρέλι. Ανέβηκε σε αυτό και πάλευε να κρατηθεί στη ζωή για 4 ώρες μέσα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα. Στις 11 το πρωί περισυνελέγη από ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού.

Το πλοίο μήκους 100 μέτρων είχε ξεκινήσει από την Αλεξάνδρεια με προορισμό το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης, μεταφέροντας 6.000 τόνους αλάτι με14 μέλη του πληρώματος, από Συρία, Αίγυπτο και Ινδία.

Στις 3:06 τα ξημερώματα 5,5 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σταματά να κινείται πιθανότατα εξαιτίας μηχανικής βλάβης.

Στις 4:47 οι μηχανές του πλοίου ξεκινούν και πάλι. Στις 7:11, 4 μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού σβήνουν και πάλι οι μηχανές του πλοίου. Αυτή είναι και η τελευταία καταγραφή της πορείας του στο σύστημα.

Μία ώρα μετά, στις 8:20 το πλοίο παίρνει κλίση. Ο πλοίαρχος εκπέμπει σήμα κινδύνου «mayday, mayday» σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάνεται από τα ραντάρ.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, πιθανότατα εξαιτίας της σφοδρής θαλασσοταραχής, προκλήθηκε μετατόπιση φορτίου, μπήκαν νερά στα αμπάρια και η βύθιση του πλοίου ήταν θέμα χρόνου.

Για εισροή υδάτων από το Σάββατο μιλά ο διασωθείς ναυτικός

Για εισροή υδάτων από την προηγούμενη ημέρα έκανε λόγο ως μοναδικός ως τώρα διασωθείς από το ναυάγιο του φορτηγού πλοίου «Raptor», με σημαία Κομορών, το οποίο βυθίστηκε υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες στη θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά της Λέσβου. Εξακολουθούν να αγνοούνται 12 ναυτικοί ενώ νωρίτερα εντοπίστηκε η σορός ενός άνδρα.

Ο διασωθείς, Αιγύπτιος πολίτης, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, από όπου πληροφορίες της Καθημερινής αναφέρουν πως κατέθεσε ότι το πλοίο είχε πρόβλημα από το προηγούμενο βράδυ με εισροή υδάτων, τα οποία αντλούσαν κατόπιν σχετικών οδηγιών που δόθηκαν από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Ο ίδιος ανέφερε ακόμη, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ότι είδε να βουτούν στη θάλασσα πριν βουλιάξει το πλοίο αλλά πέντε άτομα, χωρίς πάντως να είναι σίγουρος για τον αριθμό αυτόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!