Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+1,70%
8.38
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,98%
2.32
OPTIMA
-1,25%
12.6
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,44%
1.372
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,55%
3.64
ΑΛΦΑ
-1,50%
1.539
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-0,58%
6.86
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,05%
0.608
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,39%
18
ΔΑΑ
+0,88%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,75%
33.68
ΕΚΤΕΡ
-1,12%
1.408
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,35%
1.83
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,65%
6.92
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,98%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,46%
4.29
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-1,30%
0.3035
ΙΛΥΔΑ
-2,29%
1.705
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+0,34%
0.883
ΙΝΤΕΚ
+0,71%
5.68
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-5,22%
0.962
ΙΝΤΚΑ
+1,34%
2.655
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,32%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.53
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-1,24%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,31%
19.26
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.74
ΜΟΤΟ
+1,42%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,49%
24.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+1,02%
31.72
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+2,68%
15.71
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,13%
15.18
ΟΤΟΕΛ
-1,95%
10.04
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,38%
3.58
ΠΕΡΦ
+2,08%
5.39
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
7.88
ΠΛΑΘ
-0,38%
3.95
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,29%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,38%
0.516
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Aegean Kallos: Προώθηση του brand name της Ελλάδος διεθνώς

Το «Aegean Kallos» είναι μια πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» με στόχο την προώθηση του brand name της Ελλάδος διεθνώς. Βασικός στόχος είναι να δείξει σε όλο το πλανήτη, τις ομορφιές του Αιγαίου και κυρίως των Κυκλάδων, μέσα από το μάτι ενός επισκέπτη της πολυνησίας της χώρας μας με σκάφος αναψυχής. Για το εγχείρημα που προάγει τον «σκαφάτο τουρισμό» στο Αιγαίο και στη χώρα μας, μιλά στο powergame.gr, ο επικεφαλής της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» Γιώργος Καλούδης. Ο επικεφαλής της πρωτοβουλίας, εξηγεί τι είναι η «Συμμαχία για την Ελλάδα», αλλά και το Aegean Kallos.

Το «Aegean Kallos» είναι μια πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα»
Το «Aegean Kallos» είναι μια πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα»

Τι είναι το Aegean Kallos και ποια είναι η βασική ιδέα πίσω από τη δημιουργία του;

Είναι μία σειρά 9 ημίωρων ντοκιμαντέρ, στα οποία ξεδιπλώνεται η αθέατη πλευρά των Κυκλάδων και πιο συγκεκριμένα των νησιών, Μύκονος, Δήλος, Τήνος, Σύρος, Πολύαιγος – η ακατοίκητη νήσος Κιμώλου – Μήλος, Σαντορίνη, Ανάφη, Μικρές Κυκλάδες, Αμοργός και Κύθνος. Πρόκειται για μία παραγωγή που αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση του θαλάσσιου ελληνικού τουριστικού προϊόντος και όχι μόνο.

Η σειρά «Aegean Kallos» αποτελεί μία καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα, διότι απευθύνεται σε μία συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων, εξαιρετικά εξειδικευμένη, που ασχολείται με το θαλάσσιο τουρισμό. Ένα μοναδικό ταξίδι, διαδρομές και μέρη που μπορεί κάποιος να επισκεφθεί όταν ταξιδεύει με σκάφος. Μία διεθνής παραγωγή υψηλών απαιτήσεων, που για πρώτη φορά εστιάζει σε ένα τόσο ειδικό κοινό υψηλού επιπέδου τους «σκαφάτους».

Το μεγαλύτερο μέρος των γυρισμάτων αφορά σε θαλάσσια εξερεύνηση των ελληνικών νησιών, προβάλλοντας θαλάσσιους και υποθαλάσσιους θησαυρούς του Αιγαίου, απάτητες παραλίες και άγνωστα μονοπάτια. Παράλληλα παρουσιάζεται και η επίγεια ομορφιά κάθε νησιού, τα πολιτιστικά στολίδια του, καθώς και η τοπική κουζίνα με τα παραδοσιακά φαγητά. Η ποιότητα όλων των επεισοδίων είναι σε 4Κ και περιλαμβάνουν θεαματικά υποθαλάσσια πλάνα με χρήση υποβρύχιου drone 4Κ, αλλά και πλάνα με εναέριο drone 4K.

Για την υλοποίηση της δράσης αυτής η «Συμμαχία για την Ελλάδα» ένωσε τις δυνάμεις της με την ιδιωτική πρωτοβουλία, χρησιμοποιήθηκαν ιδιωτικά κεφάλαια και δεν υπήρξε καμία οικονομική επιβάρυνση και επιχορήγηση από το Δημόσιο. Αξιοποιήσαμε ευκαιρίες, και εργαστήκαμε με σκοπό την αυξητική πορεία της χώρας μας ως ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για θαλάσσιο τουρισμό.

Το «Aegean Kallos» είναι μια πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα»
Το «Aegean Kallos» είναι μια πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα»

Που μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει το Aegean Kallos;

Τα ντοκιμαντέρ έχουν ήδη προβληθεί στην Cosmote TV και για τα επόμενα τρία χρόνια θα προβάλλονται από το Nautica Channel σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ελβετία, Αυστρία, Ολλανδία και έπεται συνέχεια. Το συνδρομητικό αυτό κανάλι, είναι διαθέσιμο σε 20 εκατομμύρια συνδρομητές σε 44 χώρες στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά. Η παραγωγή αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση του θαλάσσιου ελληνικού τουριστικού προϊόντος και όχι μόνο. Θα έλεγα ότι είναι ένα μοναδικό ταξίδι με διαδρομές και μέρη μαγικά, που μπορεί κάποιος να επισκεφθεί στις κυκλαδικές ακτογραμμές όταν ταξιδεύει με σκάφος.

Γιατί η Ελλάδα πρέπει να επενδύσει περισσότερο στον «σκαφάτο» τουρισμό;

Τα τελευταία έτη ο τουρισμός στράφηκε στις πιο προσωπικές διακοπές λόγω των υγειονομικών εξελίξεων σε όλο τον πλανήτη, και στη χώρα μας, που προφανώς ανέβασε το ποσοστό ναυλώσεων στα σκάφη. Στον τομέα του yachting και ειδικότερα του mega yachting, η πορεία της χώρας μας εκτοξεύεται θεαματικά, αφού το 2019 η Ελλάδα αναδείχθηκε 3ος δημοφιλέστερος προορισμός σε ναυλώσεις μεγάλων σκαφών αναψυχής διεθνώς, το 2020 ήταν ο 2ος δημοφιλέστερος προορισμός, ενώ το 2021 κατέλαβε την πρώτη θέση, με 24% μερίδιο αγοράς στις ναυλώσεις. Καταλήγουμε ότι αυτή η κατηγορία του «επιχειρείν» έχει διττό όφελος. Αφενός προσφέρει στο ΑΕΠ της χώρας μας και στους επαγγελματίες του κλάδου, ενώ για κάθε ευρώ ελλιμενισμού στη μαρίνα δημιουργούνται πολλαπλάσια ευρώ δαπανών στην τοπική οικονομία.

Ποια είναι η «Συμμαχία για την Ελλάδα» και ποιες οι επιδιώξεις της;

Η «Συμμαχία για την Ελλάδα» ξεκίνησε το 2010 ως μία πρωτοβουλία των θεσμικών φορέων του κλάδου της επικοινωνίας, με άξονες δράσης τον Πολιτισμό, τον Αθλητισμό, τον Τουρισμό, το Περιβάλλον και τον Εθελοντισμό. Ήταν και παραμένει κίνηση προσφοράς και εθελοντικής δράσης. Η πρωτοβουλία αυτή εκφράζει την αποφασιστικότητα της αγοράς να προσφέρει αφιλοκερδώς υπηρεσίες στην ελληνική πολιτεία, έτσι ώστε η χώρα να τύχει της μεγαλύτερης δυνατής βοήθειας από τους πλέον εύρωστους και υγιείς κλάδους της ελληνικής αγοράς. Έννοιες που μας διέπουν όπως «Συμμετοχή», «Συνέργεια», «Σύνθεση», «Προσφορά», «Βοήθεια», «Στήριξη», «Κοινός Σκοπός», «Κοινό Καλό», «Εθελοντισμός», εκφράζουν – με το δικό τους τρόπο η καθεμία – την αισιοδοξία, την ελπίδα και την βεβαιότητα πως ο άνθρωπος, ο Έλληνας, στη συγκεκριμένη περίπτωση, μπορεί να κάνει τον κόσμο καλύτερο. Δηλώνουν ότι όλοι μαζί μπορούμε να ενώσουμε δυνάμεις για ένα ελπιδοφόρο αύριο. Στόχος μας είναι η συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων επιχειρήσεων από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, οι οποίες ισότιμα συμπράττοντας θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της χώρας μας. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι η «Συμμαχία για την Ελλάδα» είναι μία αστική, μη κερδοσκοπική εταιρεία, ελεύθερη από πολιτικές δεσμεύσεις, ενώ παράλληλα οι δράσεις της συνδράμουν την ελληνική πολιτεία, χωρίς την παραμικρή οικονομική ενίσχυση από το κράτος.

Το «Aegean Kallos» είναι μια πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα»
Το «Aegean Kallos» είναι μια πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα»

Ποιες άλλες πρωτοβουλίες θα αναλάβει η «Συμμαχία για την Ελλάδα» για να προωθήσει το brand name Ελλάδα;

Εργαζόμαστε αυτήν την περίοδο εντατικά σε θέματα εθελοντισμού, τουρισμού αλλά και περιβαλλοντικά. Τρέχουμε παράλληλα δράσεις που θα ενισχύσουν τον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας προβάλλοντας την πρωτεύουσά μας και τα μοναδικά της στολίδια. Δράσεις μέσα από τις οποίες ο εθελοντισμός γίνεται βασικότερο εργαλείο αλληλεγγύης με τρανταχτό παράδειγμα τον εξοπλισμό των βιβλιοθηκών των 33 καταστημάτων κράτησης της Χώρας μας όπου καταφέραμε με τη βοήθεια των εταιρειών/μελών μας και αρκετών πολιτών και εφοδιάσαμε με πάνω από 8.000 βιβλία και λεξικά προσφέροντας μία διέξοδο στους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται. Δράσεις που θα ευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη και ιδιαίτερα τον επιχειρηματικό κόσμο για την επίτευξη συνεργειών υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος μέσα από την Ανακύκλωση συσκευασιών. Ήδη υλοποιούμε πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης τόσο στο Δημόσιο αλλά και τον Ιδιωτικό τομέα και έχουν συνολικά ανακυκλωθεί 8.500.000 συσκευασίες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!