Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Θεσσαλονίκη: Στο αρχείο από το 2017 η υπόθεση με την υποθαλάσσια αρτηρία

Στο αρχείο βρίσκεται από το 2017 ο φάκελος της δικογραφίας για την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη μετά από έρευνα για τυχόν ποινικές ευθύνες που διήρκησε δύο χρόνια. Για την υπόθεση είχε διαταχθεί τον Ιανουάριο του 2015 αυτεπάγγελτη προκαταρκτική εξέταση από τον τότε εισαγγελέα αντιμετώπισης εγκλημάτων διαφθοράς Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διερευνηθεί εάν τελέστηκε το αδίκημα της κακουργηματικής απιστίας σε βάρος του Δημοσίου. Η έρευνα, που στρεφόταν κατά παντός υπευθύνου, ανατέθηκε στη Διεύθυνση Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας (ΣΔΟΕ) και στη συνέχεια ο φάκελος διαβιβάστηκε στην Οικονομική Αστυνομία Θεσσαλονίκης.

Δημοσίευμα του ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρει ότι η προκαταρκτική εξέταση ολοκληρώθηκε δύο χρόνια αργότερα (τον Φεβρουάριο του 2017), οπότε τα ευρήματα της αξιολογήθηκαν από επίκουρο εισαγγελέα διαφθοράς που πρότεινε την αρχειοθέτηση της δικογραφίας.

Το σκεπτικό του εισαγγελέα στην έρευνα για την υποθαλάσσια σήραγγα Θεσσαλονίκης

Στο σκεπτικό της εισαγγελικής πρότασης -που εν συνεχεία έγινε δεκτή από ανώτερο εισαγγελέα -αναφέρεται, κατά τις ίδιες πληροφορίες, ότι δεν προέκυψαν πράξεις ή παραλείψεις δημοσίων λειτουργών που να στοιχειοθετούν το υπό διερεύνηση αδίκημα. Στην ίδια πρόταση γίνεται αναφορά στο ιστορικό του έργου για την υποθαλάσσια σήραγγα Θεσσαλονίκης, από τον σχεδιασμό του έως την ακύρωσή του, και μεταξύ άλλων φέρεται να επισημαίνεται πως από την αρχή υπήρχε ελλιπής προγραμματισμός και κακός σχεδιασμός του έργου.

Η αποζημίωση στη Θερμαϊκή Οδό για την υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης

Την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστό ότι το Δημόσιο θα αποζημιώσει με το ποσό των 85 εκατ. ευρώ την Κοινοπραξία «Θερμαϊκός Οδός» για την υποθαλάσσια αρτηρία της Θεσσαλονίκης, έργο το οποίο δημοπρατήθηκε το 2003 και ακυρώθηκε το 2009, ύστερα από αντιδράσεις, προσφυγές κατά των περιβαλλοντικών όρων και αλλαγές στον σχεδιασμό του.

Η ακύρωση του έργου οδήγησε το Δημόσιο και την Κοινοπραξία σε μια πολυετή δικαστική διαμάχη, η οποία έκλεισε μετά από Πρόταση Συμβιβαστικής Επίλυσης Διαφοράς, καθώς το κράτος κινδύνευε να καταβάλει ακόμη μεγαλύτερη αποζημίωση. Από τα 85 εκατ. ευρώ, τα 17 εκατ. ευρώ είναι τόκοι υπερημερίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!