Γ.Δ.
1507.5 -2,70%
ACAG
-2,20%
5.78
AEM
-2,93%
4.489
BOCHGR
-3,35%
4.91
CENER
-3,68%
9.16
CNLCAP
+0,70%
7.2
DIMAND
-2,07%
8.03
EVR
-1,32%
1.5
NOVAL
-2,25%
2.39
OPTIMA
-1,49%
13.2
TITC
-5,91%
43
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-5,18%
1.83
ΑΒΕ
-3,04%
0.446
ΑΔΜΗΕ
-2,43%
2.615
ΑΚΡΙΤ
-0,66%
0.755
ΑΛΜΥ
-6,14%
4.05
ΑΛΦΑ
-5,10%
1.693
ΑΝΔΡΟ
-1,23%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-4,69%
10.36
ΑΣΚΟ
-5,20%
3.1
ΑΣΤΑΚ
-1,37%
7.2
ΑΤΕΚ
+9,68%
1.36
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-7,86%
0.68
ΑΤΤΙΚΑ
-5,00%
2.28
ΒΙΟ
-6,82%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,19%
1.79
ΒΙΟΣΚ
-4,59%
1.455
ΒΙΟΤ
+9,52%
0.276
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-4,20%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-5,48%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,57%
18.2
ΔΑΑ
-2,66%
8.342
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-2,50%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-4,97%
2.58
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,37%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-6,23%
1.805
ΕΕΕ
+1,80%
34
ΕΚΤΕΡ
-7,66%
1.64
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,85%
2.12
ΕΛΛ
-0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,13%
2.17
ΕΛΠΕ
-1,20%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-2,22%
2.2
ΕΛΤΟΝ
-2,33%
1.758
ΕΛΧΑ
-5,68%
1.976
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-3,83%
1.13
ΕΤΕ
-2,77%
8.148
ΕΥΑΠΣ
-1,48%
3.33
ΕΥΔΑΠ
-2,62%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-4,29%
2.319
ΕΧΑΕ
-4,83%
4.725
ΙΑΤΡ
-4,17%
1.84
ΙΚΤΙΝ
-6,53%
0.329
ΙΛΥΔΑ
-5,35%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-2,33%
5.03
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-2,16%
4.54
ΙΝΛΟΤ
-4,89%
1.012
ΙΝΤΕΚ
-3,16%
5.82
ΙΝΤΕΤ
-3,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
-6,11%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
-8,49%
1.24
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-3,50%
0.441
ΚΟΥΑΛ
-5,07%
1.31
ΚΟΥΕΣ
-4,59%
6.03
ΚΡΙ
+1,25%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-2,86%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
-6,36%
0.81
ΛΑΜΔΑ
-3,74%
6.7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+2,86%
1.8
ΛΟΥΛΗ
-2,79%
3.14
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-3,85%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.4
ΜΙΓ
-2,76%
2.815
ΜΙΝ
-2,75%
0.496
ΜΟΗ
-3,84%
20.54
ΜΟΝΤΑ
-1,62%
3.64
ΜΟΤΟ
-6,14%
2.675
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-2,52%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.78
ΜΠΡΙΚ
-2,98%
2.28
ΜΠΤΚ
-9,09%
0.7
ΜΥΤΙΛ
-3,91%
33.4
ΝΑΚΑΣ
-0,61%
3.24
ΝΑΥΠ
-4,33%
0.752
ΞΥΛΚ
-8,04%
0.263
ΞΥΛΠ
+3,80%
0.328
ΟΛΘ
+1,10%
27.6
ΟΛΠ
-1,34%
29.5
ΟΛΥΜΠ
-2,33%
2.51
ΟΠΑΠ
-1,09%
16.38
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,04%
0.799
ΟΤΕ
-0,41%
14.54
ΟΤΟΕΛ
-3,11%
10.6
ΠΑΙΡ
-0,47%
1.05
ΠΑΠ
-1,95%
2.52
ΠΕΙΡ
-5,16%
4.155
ΠΕΡΦ
-4,18%
5.27
ΠΕΤΡΟ
-3,18%
7.92
ΠΛΑΘ
-4,79%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
-5,32%
0.356
ΠΡΕΜΙΑ
-2,20%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,89%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-2,96%
1.64
ΣΑΡ
-0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,89%
0.346
ΣΙΔΜΑ
-0,64%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-2,74%
5.68
ΣΠΙ
-3,29%
0.588
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-4,67%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,54%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-2,35%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,30%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.2
ΦΡΛΚ
-2,19%
4.015
ΧΑΙΔΕ
-8,82%
0.62

Βόλος: Χωρίς πόσιμο νερό για 9η ημέρα

Για ένατη ημέρα χωρίς πόσιμο νερό παραμένει το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου, εξαιτίας της θεομηνίας και της ολοσχερούς καταστροφής του υδροδοτικού δικτύου της πρωτεύουσας της Μαγνησίας, το οποίο και αποτελεί το μείζον πρόβλημα για την επαναφορά στην κανονικότητα.

Συνεργεία της ΔΕΥΑ Μείζονος Βόλου καταβάλλουν προσπάθειες για την αποκατάσταση των βλαβών στα αντλιοστάσια και το δίκτυο, ενώ έχει κατατεθεί και πρόταση από την ΕΥΔΑΠ της Αθήνας, που συνεπικουρεί τη ΔΕΥΑΜΒ, για εγκατάσταση μηχανισμού ταχυδιύλισης, ώστε να λυθεί το σημαντικό αυτό θέμα και να υδροδοτηθεί η πόλη του Βόλου με πόσιμο νερό.

Όπως έγινε γνωστό, τμήμα του Βόλου υδροδοτείται κατά διαστήματα με μη πόσιμο νερό, μόνο για τις ανάγκες της οικιακής χρήσης, με τον Δήμο Βόλου να μη σταματά να επαναλαμβάνει ότι το νερό δεν είναι πόσιμο.

Ο καθαρισμός της πόλης από τους χιλιάδες τόνους λάσπης συνεχίζεται από συνεργεία του Δήμου Βόλου, τόσο στο κέντρο, όσο και στις συνοικίες που επλήγησαν από τις πλημμύρες, όπως το Παλαιό Λιμεναρχείο, τα Παλαιά, ο Άγιος Παντελεήμονας, η Νεάπολη και η Παπαδιαμάντη.




Σύσταση για μάσκα στους κατοίκους του Βόλου

Ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πόλη του Βόλου είναι η λευκή σκόνη που αιωρείται στην ατμόσφαιρα από την ξεραμένη λάσπη που έχει συσσωρευτεί στους δρόμους και διαλύεται από την κίνηση των αυτοκινήτων.

Λόγω της διαμορφωθείσας κατάστασης υπάρχει σύσταση από τους ειδικούς για χρήση χειρουργικής μάσκας.

Αποκαταστάθηκε το οδικό δίκτυο στο Ανατολικό Πήλιο

Εν τω μεταξύ, έχουν αποκατασταθεί οι οδικές συνδέσεις προς το Ανατολικό Πήλιο. Ωστόσο, η κίνηση μεγάλων οχημάτων είναι αδύνατη και ο προβληματισμός παραμένει για το πώς θα μεταφερθούν στις αγορές οι χιλιάδες τόνοι μήλων και κάστανων, που παράγονται στην περιοχή της Ζαγοράς, μετά την καταστροφή τόσων σημαντικών υποδομών και κυρίως της οδοποιίας.

Αντίστοιχες αποκαταστάσεις του οδικού δικτύου έχουν γίνει και προς το Νότιο Πήλιο, αλλά και σε αυτήν την περιοχή είναι αδύνατη η κίνηση μεγάλων και βαρέων οχημάτων.

Δύτες ψάχνουν αυτοκίνητα στον βυθό της θάλασσας

Εξαιτίας της θεομηνίας και των πλημμυρών προκλήθηκαν τεράστιες καταστροφές σε σπίτια και επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη, υπολογίζεται ότι περισσότερα από 250 αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί ή έχουν παρασυρθεί στη θάλασσα και γι’ αυτό δύτες έψαξαν τον βυθό της θάλασσας στον Πλατανιά, το Μικρό και άλλες περιοχές για να εντοπίσουν τύχον παγιδευμένους.

Στον Παγασητικό η εικόνα είναι απογοητευτική από τις φερτές ύλες που επιπλέουν στην επιφάνεια της θάλασσας και το Κεντρικό Λιμεναρχείο συνεχίζει να εφιστά την προσοχή σε όσα σκάφη κινούνται στην περιοχή, ενώ είναι αδύνατη η κολύμβηση σε πολλές ακτές και παραλίες, από τη συσσώρευση των φερτών υλών που κατέβασαν οι χείμαρροι από τα βουνά.




Κλειστή η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου – Λάρισας

Σημειώνεται ότι εξακολουθεί να μην υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Βόλου και Λάρισας, αφού έχει υποστεί μεγάλες ζημιές τόσο το σιδηροδρομικό δίκτυο, όσο και οι γραμμές στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου.

Μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό

Την ίδια ώρα, ο τουρισμός έχει μηδενιστεί στον Βόλο και το Πήλιο, σε μία περίοδο όπου οι πληρότητες στα ξενοδοχεία άγγιζαν και το 90%, και η οικονομική ζημία είναι ανυπολόγιστη, σύμφωνα με το Επιμελητήριο Μαγνησίας.

Ξενοδοχεία, εστιατόρια, ταβέρνες, παραδοσιακά τσιπουράδικα, φούρνοι και αρκετά σούπερ μάρκετ δεν λειτουργούν, ενώ έχουν καταστραφεί καταστήματα και επιχειρήσεις από τα νερά που τα κατέκλυσαν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!