Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ραφήνα: Μπλέχτηκαν οι άγκυρες πλοίων – Καθυστερήσεις

Στο λιμάνι της Ραφήνας ταλαιπωρία υπέστησαν εκατοντάδες ταξιδιώτες, καθώς το πρωί του Σαββάτου μπλέχτηκαν οι άγκυρες τριών επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων, κατά τη διαδικασία απόπλου με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθούν.

Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα πρόκειται για τα πλοία Super Ferry, Fast Ferries Andros και Αικατερίνη Π.

Μετά από επιχείρηση διαδικασίας απεμπλοκής των αγκυρών στο αγκυροβόλιο το Super Ferry απέπλευσε με καθυστέρηση γύρω στις 10 το πρωί με 551 επιβάτες για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο.

Ωστόσο, στο Fast Ferries Andros προκλήθηκε μηχανική βλάβη και παραμένει με 734 επιβάτες προκειμένου να ρυμουλκηθεί από δύο ρυμουλκά στο λιμάνι της Ραφήνας όπου αναμένεται να του απαγορευθεί ο απόπλους.

Επίσης κατά τη διαδικασία απεμπλοκής των αγκυρών, το πλοίο Αικατερίνη Π με 391 επιβάτες απώλεσε τη μία από τις δύο άγκυρες και πλέει αυτοδύναμα στο λιμάνι του Λαυρίου όπου αναμένεται και σε αυτό να απαγορευτεί ο απόπλους.




Η ανακοίνωση του Λιμενικού

Πρωινές ώρες σήμερα, κατά την διαδικασία απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ «ΦΑΣΤ ΦΕΡΡΙΣ ΑΝΔΡΟΣ» Ν.Π. 11124 από τον λιμένα Ραφήνας, εν λόγω πλοίο παρέσυρε την καδένα του εν όρμω Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π» Ν.Π. 10688, με αποτέλεσμα την μετατόπισή του προς το παρακείμενα αγκυροβολημένο Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ» Ν.Α. 620. Επικρατούσαν δυσμενείς καιρικές συνθήκες στην περιοχή (ΒΒΑ 7-8 BF).

Στη συνέχεια, προς αποφυγή σύγκρουσης, το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ» διενήργησε αναγκαστικό απόπλου, έχοντας επιβιβάσει 481 επιβάτες, 55 άτομα πλήρωμα, 69 ΙΧΕ, 2 Φ/Γ, 1 Λεωφορείο και 7 Δίκυκλα, ενώ απεμπλάκη με ασφάλεια αφήνοντας την αριστερή άγκυρα και την καδένα του, με σκοπό την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου του.

Προκειμένου να αποφευχθεί τραυματισμός ατόμων και για την ασφάλεια του «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π» πραγματοποιήθηκαν χειρισμοί απόπλου του, μαζί με την κίνηση του «ΦΑΣΤ ΦΕΡΡΙΣ ΑΝΔΡΟΣ». Από τις παραπάνω κινήσεις κόπηκαν διαδοχικά οι κάβοι πρόσδεσης των ανωτέρω πλοίων χωρίς να υπάρξει τραυματισμός ή υλικές ζημιές. Κατά την διάρκεια των προαναφερόμενων χειρισμών, η αριστερή καδένα του «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π» τυλίχτηκε στην δεξιά προπέλα του «ΦΑΣΤ ΦΕΡΡΙΣ ΑΝΔΡΟΣ».

Επιπλέον, επιχειρήθηκε από τους Πλοιάρχους των εν λόγω πλοίων απεμπλοκή τους, κατά την διάρκεια της οποίας, ακολούθησε επακούμβηση της πλώρης του «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π» με την πρύμνη του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΔΡΟΣ» χωρίς να υπάρξει ρήγμα κατά δήλωση Πλοιάρχων των πλοίων. Εν συνεχεία το «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π», απέπλευσε προς λιμένα Λαυρίου, με 391 επιβάτες, 41 ΙΧΕ, 3 Φ/Γ, 2 Λεωφορεία και 3 Δίκυκλα όπου κατέπλευσε ασφαλώς και αποβίβασε τους επιβάτες και τα οχήματά τους, ώστε στη συνέχεια να επιθεωρηθεί από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, για διαπίστωση τυχόν βλάβης. Οι επιβάτες του, πρόκειται να προωθηθούν στον λιμένα Ραφήνας, με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Το «ΦΑΣΤ ΦΕΡΡΙΣ ΑΝΔΡΟΣ» παραμένει αγκυροβολημένο πλησίον του λιμένα Ραφήνας, δεμένο ασφαλώς επί ρυμουλκού, αναμένοντας την άφιξη δύο ακόμα (02) ρυμουλκών, με σκοπό την ασφαλή πρόσδεση και κατάπλου του στον λιμένα Ραφήνας (730 επιβάτες, 48 άτομα πλήρωμα, 66 ΙΧΕ, 13 Φ/Γ, 6 Λεωφορεία και 8 Δίκυκλα).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!