Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+1,12%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.58
NOVAL
-0,92%
2.691
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,35%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,56%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,69%
2.705
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.633
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
+2,37%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-0,89%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,92%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,48%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
-0,15%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-1,14%
11.27
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
+0,06%
32.1
ΕΚΤΕΡ
-1,17%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,95%
8.085
ΕΛΣΤΡ
-1,31%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
1.72
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,46%
8.064
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,81%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+0,66%
2.132
ΕΧΑΕ
-0,74%
4.715
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.52
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.02
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-1,16%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,08%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,22%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,31%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-3,45%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
-1,27%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+3,19%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,17%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+6,58%
0.81
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+21,30%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,95%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+1,08%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,42%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
+1,23%
0.986
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,78%
25.95
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,59%
13.56
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.8
ΠΑΙΡ
+0,87%
1.16
ΠΑΠ
+0,41%
2.46
ΠΕΙΡ
+0,33%
3.66
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,79%
3.83
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,54%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-5,26%
1.98
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,43%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Φωτιά σε βυτιοφόρο: Άνοιξε η Αθηνών – Κορίνθου

Ανοιχτή για τα οχήματα είναι πλέον η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθου, στο ρεύμα προς Αθήνα, μετά την ολοκλήρωση της μετάγγισης του υγραερίου από το βυτιοφόρο, στο οποίο εκδηλώθηκε φωτιά το μεσημέρι της Πέμπτης (17/8). Λίγο νωρίτερα, είχε δοθεί στην κυκλοφορία η παλαιά Εθνική Οδός, όπου οι οδηγοί παρέμειναν εγκλωβισμένοι για ώρες, με τις ουρές να φθάνουν μέχρι τα διόδια στην Ελευσίνα.

Επίσης, σε νέα της ανακοίνωση, η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό για την επανεκκίνηση των δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς – Κιάτο – Πειραιάς μετά την προσωρινή διακοπή μετά τη φωτιά στο βυτιοφόρο στην Κακιά Σκάλα.




Σοβαρός κίνδυνος έκρηξης μετά τη φωτιά στο βυτιοφόρο

Η διακοπή κυκλοφορίας τόσο στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου όσο και την παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου προκάλεσε κυκλοφοριακό κομφούζιο. Το βυτιοφόρο μετέφερε πάνω από 7 τόνους υγραερίου.

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την Πυροσβεστική, υπήρχε κίνδυνος έκρηξης, με την εκτίμηση για το ωστικό κύμα να υπολογίζεται στα 500 μέτρα τουλάχιστον. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφασίστηκε η μετάγγιση του επικίνδυνου φορτίου σε άλλο βυτιοφόρο. Η διαδικασία ξεκίνησε λίγο μετά τις 17:00 το απόγευμα κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας.




Νωρίτερα, είχαν δοθεί στη δημοσιότητα εικόνες από την επιχείρηση κατάσβεσης στο βυτιοφόρο, το οποίο τυλίχθηκε στις φλόγες λίγο πριν από το πρώτο τούνελ στην Κακιά Σκάλα.

Ουρές χιλιομέτρων και στα δύο ρεύματα της Αθηνών-Κορίνθου

Λόγω της διακοπής κυκλοφορίας δημιουργήθηκαν ουρές χιλιομέτρων τόσο στο ρεύμα εξόδου της Αθηνών-Κορίνθου όσο και στο ρεύμα εισόδου με αποτέλεσμα την πολύωρη ταλαιπωρία πολλών οδηγών. Τα οχήματα σχημάτισαν ουρές χιλιομέτρων, με αστυνομικούς και πυροσβέστους να δίνουν νερό στους εγκλωβισμένους οδηγούς.




Ταλαιπωρία και στα ΚΤΕΛ Κορίνθου, όπου παρέμειναν ακινητοποιημένα πάνω από 12 λεωφορεία γεμάτα με επιβάτες με προορισμό την Αθήνα.

Η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντία Δημογλίδου, σε δηλώσεις της στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, είχε ζητήσει από τους πολίτες να κάνουν υπομονή και να ακολουθούν τις υποδείξεις των Αρχών. Παράλληλα, τόνισε ότι όποιος πολίτης βρίσκεται σε αυτοκίνητο και χρειάζεται βοήθεια, μπορεί να καλεί το 100.




 

Άνοιξε η παλαιά εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου

Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, η παλαιά εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου είναι πλέον ανοιχτή και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ωστόσο χρειάζεται αρκετός χρόνος μέχρι να υπάρξει ομαλοποίηση της κίνησης των οχημάτων.

Στο πλαίσιο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που είχαν τεθεί σε ισχύ, η ΕΛΑΣ προχωρούσε σε αναστροφή των οχημάτων προς Αθήνα, στο ύψος των διοδίων στην Ελευσίνα. Ομοίως, από τα διόδια Καλαμακίου γινόταν αναστροφή των οχημάτων προς Κόρινθο. Σημειώνεται ότι σε όλο το μήκος της Παλαιάς Εθνικής Οδού παραμένουν αστυνομικές δυνάμεις προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας.

Παράλληλα, η ΕΛΑΣ ενεργοποίησε τα ανοίγματα έκτακτης ανάγκης στο 60 χλμ. και 36 χλμ. -αντίστοιχα- της Ν.Ε.Ο., Αθηνών-Κορίνθου προκειμένου να οδηγηθούν τα οχήματα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, τα δε ακινητοποιημένα με αναστροφή κατευθυνθήκαν στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας αντίθετα, για να επιτευχθεί η αποφόρτιση.

Επίσης, σε όλες τις ηλεκτρονικές πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων κατά μήκος της Ολυμπίας Οδού, της Αττικής Οδού, του Μωρέα, και της Γέφυρας προβάλλονταν μηνύματα, ώστε να ενημερώνονται συνεχώς οι οδηγοί για την κατάσταση με την κυκλοφορία στην Κακιά Σκάλα. Παράλληλα, οι οδηγοί ενημερώνονταν προσωπικά από τους υπαλλήλους των σταθμών διοδίων, από τα οποία διέρχονται, για όλα τα νεότερα με τη φωτιά στο βυτιοφόρο.

Η ΕΛΑΣ καλούσε τους οδηγούς, όσοι κινούνταν από Κόρινθο να χρησιμοποιούν την Παλαιά Εθνική Οδό, αλλά και το εναλλακτικό δρομολόγιο Λουτράκι-Περαχώρα-Πίσια-Σχίνο-Αλεποχώρι-Μέγαρα-Αθήνα και αντίστροφο δρομολόγιο για όσους κινούνταν από Αθήνα προς Κόρινθο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!