Γ.Δ.
1398.53 +0,06%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,46%
8.36
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+3,30%
2.35
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,21%
37.55
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,57%
1.538
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,01%
9.54
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
+4,41%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-0,36%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,54%
1.32
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,39%
18
ΔΑΑ
+0,83%
8.046
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,64%
2.705
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-1,91%
6.67
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.808
ΕΛΧΑ
+0,56%
1.81
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,02%
6.894
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-0,64%
2.027
ΕΧΑΕ
-0,58%
4.285
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-2,87%
1.695
ΙΝΚΑΤ
+0,32%
4.705
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
0.873
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,19%
2.615
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-6,46%
0.608
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+1,49%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,33%
3.015
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,52%
19.22
ΜΟΝΤΑ
-4,21%
3.64
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,32%
24.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-2,39%
2.04
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,32%
31.5
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-0,83%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,27%
15.2
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,71%
3.568
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,85%
10.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Φωτιά σε βυτιοφόρο: Άνοιξε η Αθηνών – Κορίνθου

Ανοιχτή για τα οχήματα είναι πλέον η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθου, στο ρεύμα προς Αθήνα, μετά την ολοκλήρωση της μετάγγισης του υγραερίου από το βυτιοφόρο, στο οποίο εκδηλώθηκε φωτιά το μεσημέρι της Πέμπτης (17/8). Λίγο νωρίτερα, είχε δοθεί στην κυκλοφορία η παλαιά Εθνική Οδός, όπου οι οδηγοί παρέμειναν εγκλωβισμένοι για ώρες, με τις ουρές να φθάνουν μέχρι τα διόδια στην Ελευσίνα.

Επίσης, σε νέα της ανακοίνωση, η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό για την επανεκκίνηση των δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς – Κιάτο – Πειραιάς μετά την προσωρινή διακοπή μετά τη φωτιά στο βυτιοφόρο στην Κακιά Σκάλα.




Σοβαρός κίνδυνος έκρηξης μετά τη φωτιά στο βυτιοφόρο

Η διακοπή κυκλοφορίας τόσο στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου όσο και την παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου προκάλεσε κυκλοφοριακό κομφούζιο. Το βυτιοφόρο μετέφερε πάνω από 7 τόνους υγραερίου.

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την Πυροσβεστική, υπήρχε κίνδυνος έκρηξης, με την εκτίμηση για το ωστικό κύμα να υπολογίζεται στα 500 μέτρα τουλάχιστον. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφασίστηκε η μετάγγιση του επικίνδυνου φορτίου σε άλλο βυτιοφόρο. Η διαδικασία ξεκίνησε λίγο μετά τις 17:00 το απόγευμα κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας.




Νωρίτερα, είχαν δοθεί στη δημοσιότητα εικόνες από την επιχείρηση κατάσβεσης στο βυτιοφόρο, το οποίο τυλίχθηκε στις φλόγες λίγο πριν από το πρώτο τούνελ στην Κακιά Σκάλα.

Ουρές χιλιομέτρων και στα δύο ρεύματα της Αθηνών-Κορίνθου

Λόγω της διακοπής κυκλοφορίας δημιουργήθηκαν ουρές χιλιομέτρων τόσο στο ρεύμα εξόδου της Αθηνών-Κορίνθου όσο και στο ρεύμα εισόδου με αποτέλεσμα την πολύωρη ταλαιπωρία πολλών οδηγών. Τα οχήματα σχημάτισαν ουρές χιλιομέτρων, με αστυνομικούς και πυροσβέστους να δίνουν νερό στους εγκλωβισμένους οδηγούς.




Ταλαιπωρία και στα ΚΤΕΛ Κορίνθου, όπου παρέμειναν ακινητοποιημένα πάνω από 12 λεωφορεία γεμάτα με επιβάτες με προορισμό την Αθήνα.

Η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντία Δημογλίδου, σε δηλώσεις της στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, είχε ζητήσει από τους πολίτες να κάνουν υπομονή και να ακολουθούν τις υποδείξεις των Αρχών. Παράλληλα, τόνισε ότι όποιος πολίτης βρίσκεται σε αυτοκίνητο και χρειάζεται βοήθεια, μπορεί να καλεί το 100.




 

Άνοιξε η παλαιά εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου

Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, η παλαιά εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου είναι πλέον ανοιχτή και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ωστόσο χρειάζεται αρκετός χρόνος μέχρι να υπάρξει ομαλοποίηση της κίνησης των οχημάτων.

Στο πλαίσιο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που είχαν τεθεί σε ισχύ, η ΕΛΑΣ προχωρούσε σε αναστροφή των οχημάτων προς Αθήνα, στο ύψος των διοδίων στην Ελευσίνα. Ομοίως, από τα διόδια Καλαμακίου γινόταν αναστροφή των οχημάτων προς Κόρινθο. Σημειώνεται ότι σε όλο το μήκος της Παλαιάς Εθνικής Οδού παραμένουν αστυνομικές δυνάμεις προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας.

Παράλληλα, η ΕΛΑΣ ενεργοποίησε τα ανοίγματα έκτακτης ανάγκης στο 60 χλμ. και 36 χλμ. -αντίστοιχα- της Ν.Ε.Ο., Αθηνών-Κορίνθου προκειμένου να οδηγηθούν τα οχήματα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, τα δε ακινητοποιημένα με αναστροφή κατευθυνθήκαν στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας αντίθετα, για να επιτευχθεί η αποφόρτιση.

Επίσης, σε όλες τις ηλεκτρονικές πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων κατά μήκος της Ολυμπίας Οδού, της Αττικής Οδού, του Μωρέα, και της Γέφυρας προβάλλονταν μηνύματα, ώστε να ενημερώνονται συνεχώς οι οδηγοί για την κατάσταση με την κυκλοφορία στην Κακιά Σκάλα. Παράλληλα, οι οδηγοί ενημερώνονταν προσωπικά από τους υπαλλήλους των σταθμών διοδίων, από τα οποία διέρχονται, για όλα τα νεότερα με τη φωτιά στο βυτιοφόρο.

Η ΕΛΑΣ καλούσε τους οδηγούς, όσοι κινούνταν από Κόρινθο να χρησιμοποιούν την Παλαιά Εθνική Οδό, αλλά και το εναλλακτικό δρομολόγιο Λουτράκι-Περαχώρα-Πίσια-Σχίνο-Αλεποχώρι-Μέγαρα-Αθήνα και αντίστροφο δρομολόγιο για όσους κινούνταν από Αθήνα προς Κόρινθο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!