Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Πυροσβεστήρες που δεν τηρούν τις νόμιμες προδιαγραφές σε δημόσια κτήρια

Υπάρχουν περιπτώσεις πυροσβεστήρων κατασκευής του 2023 που υπάρχουν σε δημόσια κτήρια, τα οποία δεν ακολουθούν τη νομοθεσία και δεν υπάρχουν οι ειδικές σημάνσεις που προβλέπει ο νόμος.

Ο πυροσβεστήρας είναι ένα προϊόν το οποίο χρησιμοποιείται για την πρόληψη και καταστολή της πυρκαγιάς προστατεύοντας την ανθρώπινη ζωή και περιουσία.

Η Ελληνική Κυβέρνηση έχει θεσπίσει ένα αυστηρό πλαίσιο σχετικά με την διακίνηση των πυροσβεστήρων στην Ελληνική επικράτεια, ακολουθώντας το ευρωπαϊκό ρεύμα που βρίσκεται ήδη σε ισχύ στα περισσότερα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι μόνο.

Μέσω της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 618/2005 (Β’52) όπως ισχύει σήμερα και με την τελευταία τροποποίησή της, της ΚΥΑ 140424 η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 22 Δεκεμβρίου του 2021, θεσπίζει ως αρμόδιο φορέα ελέγχου των πυροσβεστήρων την ΕΒΕΤΑΜ ΑΕ. Αυτό αποφασίστηκε καθώς ο εν λόγο φορέας πιστοποίησης είναι ο μοναδικός διαπιστευμένος φορέας ο οποίος έχει την υποδομή να πραγματοποιήσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους στα εργαστήρια του ελλείψει άλλων εργαστηρίων αυτού του τύπου εντός της ελληνικής επικράτειας.

Όπως αναφέρει η νομοθεσία όποιος πυροσβεστήρας έχει διακινηθεί εντός της ελληνικής επικράτειας από την ημερομηνία εφαρμογής της ΚΥΑ 140424 θα πρέπει να φέρει πιστοποίηση έγκρισης τύπου σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ3-7:2004+Α1:2007 καθώς και την αντίστοιχη σήμανση που δίνει το εν λόγο εργαστήριο και αναγράφει ένα μοναδικό αύξωντα αριθμό ανά πυροσβεστήρα.

Δυστυχώς ενώ υπάρχει η νομοθεσία δεν ακολουθείται από όλους τους κατασκευαστές ή εισαγωγείς και αυτό δημιουργεί τεράστιο θέμα ασφάλειας αλλά και υγιούς ανταγωνισμού.

Οι έλεγχοι που απαιτούνται από την νομοθεσία εκτός της αποδείξεως της καταλληλόλητας των πυροσβεστήρων, επιβαρύνουν τον κατασκευαστή ή εισαγωγέα με ένα επιπλέον κόστος το οποίο διάφορες εταιρείες εσκεμμένως παρακάμπτουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πυροσβεστήρες κατασκευής του 2023 που εντοπίζονται σε μεγάλα δημόσια κτήρια κοινής ωφέλειας (νοσοκομεία, σχολεία, πολιτιστικά κέντρα κ.ά.) και δεν ακολουθούν την νομοθεσία καθώς δεν υπάρχουν όλες αυτές οι ειδικές σημάνσεις που προβλέπει ο νόμος αλλά κανένας δεν σκέφτηκε τις επιπτώσεις που μπορεί να υπάρξουν εάν οι συγκεκριμένοι δεν δουλέψουν όταν υπάρξει ανάγκη, γιατί πολύ απλά η προμήθεια τους έγινε βάσει τιμής και όχι βάσει του τι απαιτεί ο νόμος και τι είναι καλύτερο για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!