Γ.Δ.
1406.2 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.44
CENER
0,00%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.28
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
13.02
TITC
0,00%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.398
ΑΒΕ
0,00%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.645
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.76
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.21
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.79
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.71
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.37
ΕΕΕ
0,00%
33.82
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.68
ΕΛΠΕ
0,00%
6.71
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
0,00%
6.882
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.11
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.045
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.305
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.86
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.93
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.992
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.062
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.946
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
0,00%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.82
ΞΥΛΚ
0,00%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
31
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.13
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.12
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
0,00%
3.615
ΠΕΡΦ
0,00%
5.46
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.4
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
0,00%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.329
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΚΕΠ: Σε εφαρμογή βιντεοκλήσεις με υπαλλήλους για εξυπηρέτηση των πολιτών

Ο Δήμος Φυλής έθεσε σε εφαρμογή ειδικό πρόγραμμα βιντεοκλήσεων με υπαλλήλους των ΚΕΠ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «σε μια εποχή, όπου το Διαδίκτυο και η υψηλή ψηφιακή τεχνολογία έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των ανθρώπων, ήρθε και η πανδημία να κάνει ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη για αξιοποίησή τους σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Ένας από αυτούς είναι και οι συναλλαγές των πολιτών με τις δημοτικές υπηρεσίες».

ΚΕΠ: Βιντεοκλήσεις με υπαλλήλους μέσω του myKEPlive

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Δήμος Φυλής προχώρησε ένα βήμα παραπέρα και για την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών του, ενέταξε ειδικό πρόγραμμα βιντεοκλήσεων, το οποίο ήδη από τη Δευτέρα (29/3) τέθηκε σε εφαρμογή.

Μέσω της νέας πλατφόρμας διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης (myKEPlive) για τη διεκπεραίωση των διαφόρων αιτημάτων, γίνεται πλέον βιντεοκλήση ή και τηλεδιάσκεψη με ραντεβού, των πολιτών και των επιχειρήσεων με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ, χωρίς φυσικά κατά τη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας να αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών και χωρίς να καταγράφονται οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους.

Ουσιαστικά η συγκεκριμένη πλατφόρμα, μεταξύ άλλων, διευκολύνει σημαντικά όσους πολίτες για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν στα ΚΕΠ. Έτσι, εξοικονομείται χρόνος, αλλά μειώνεται αισθητά και η γραφειοκρατία.

Η διαδικασία

Σε αυτή την πλατφόρμα, ο πολίτης ή ο επιχειρηματίας μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, όπου θα υπάρχει διαθεσιμότητα για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του.

Εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου χρησιμοποιώντας του κωδικούς της ΓΓΠΣΔΔ (taxisnet) και αμέσως μετά επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί για να κλείσει το ραντεβού. Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού, ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στη συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του.

Τα θεματικά πεδία των υπηρεσιών είναι:

  1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων (στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται με τα αντίστοιχα έντυπά τους και δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία).
  2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις.
  3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
  4. Εξυπηρέτηση από τον δήμο.

Η πλατφόρμα είναι προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑμεΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης (30 λεπτά αντί για 20) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Ήδη έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού και στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται:

  • H έκδοση ηλεκτρονικού παράβολου.
  • H ανανέωση δελτίου ανεργίας.
  • H χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης.
  • Η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου.
  • Η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Με το νέο σύστημα η πλατφόρμα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη µε τέτοιο τρόπο, ώστε να µη συμπίπτουν τα ραντεβού με άλλους πολίτες. Πρακτικά ένας δημότης θα μπορεί να εξυπηρετηθεί και από υπάλληλο ΚΕΠ άλλης περιοχής από τη δική του, εκτός εάν πρόκειται για δημοτικές υπηρεσίες του ΟΤΑ στον οποίο ανήκει.

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν τη φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!