Γ.Δ.
1401.58 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.36
CENER
0,00%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.31
OPTIMA
0,00%
12.72
TITC
0,00%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.396
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.58
ΑΣΚΟ
0,00%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.19
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.755
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.9
ΔΑΑ
0,00%
7.99
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.29
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.41
ΕΕΕ
0,00%
33.74
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.632
ΕΛΠΕ
0,00%
6.675
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
6.924
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.036
ΕΧΑΕ
0,00%
4.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.89
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.41
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.02
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.52
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.924
ΛΑΒΙ
0,00%
0.719
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
29.85
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.25
ΟΠΑΠ
0,00%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
0,00%
15.21
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.1
ΠΑΙΡ
0,00%
0.952
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
0,00%
3.589
ΠΕΡΦ
0,00%
5.38
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.86
ΠΛΑΘ
0,00%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.595
ΣΑΡ
0,00%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.327
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.525
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.55
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΡΑΣ: Εγκρίθηκαν 6 αιτήσεις που αφορούν το υποσύστημα GSM-R

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ανακοινώνει έξι σημαντικές εγκρίσεις διαλειτουργικότητας που αφορούν το εποχούμενο υποσύστημα ελέγχου χειρισμού και σηματοδότησης GSM-R.

Ειδικότερα, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων εξέτασε συνολικά έξι αιτήσεις που υποβλήθηκαν από τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε οι οποίες αφορούν εγκρίσεις οχημάτων για διάθεση στην αγορά και εγκρίσεις τύπου οχημάτων στα οποία έχει εγκατασταθεί το εποχούμενο υποσύστημα ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης, GSM-R – μέρος φωνητικής ραδιοεπικοινωνίας.

Η αξιολόγηση των αιτήσεων της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. για τα οχήματα που είναι τοποθετημένο το εποχούμενο υποσύστημα είχε τεθεί από την Αρχή σε υψηλή προτεραιότητα και ολοκληρώθηκε σε εύλογο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Τι εγκρίνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων

Διευκρινίζεται, ότι το υποσύστημα ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης GSM-R είναι ήδη εγκατεστημένο στα υπό έγκριση οχήματα. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων από την πλευρά της, έλεγξε και αξιολόγησε εάν το υποσύστημα αυτό είναι συμβατό με τις ευρωπαϊκές τεχνικές προδιαγραφές που θέτουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί για τον Σιδηρόδρομο (διαλειτουργικότητα) με βάση τα υποχρεωτικά στοιχεία της αίτησης.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων είναι στη διάθεση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και της Σιδηροδρομικής Επιχείρησης Hellenic Train Α.Ε για περαιτέρω συνεργασία προκειμένου να συμβάλλει στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, στην ταχύτερη δυνατή ενεργοποίηση του υποσυστήματος GSM-R το οποίο υποστηρίζει την ασφάλεια του σιδηροδρομικού έργου.

Με δύο αποφάσεις της η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων στις οποίες επικυρώνονται οι σημαντικές αυτές εγκρίσεις διαλειτουργικότητας, η Αρχή εξουσιοδοτεί την Πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων κ. Ιωάννα Τσιαπαρίκου να υπογράψει και να υποβάλλει όλα τα αναγκαία έγγραφα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα OSS του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) ως “Υπεύθυνη Λήψης Απόφασης”.

Παράλληλα το Τμήμα Διαλειτουργικότητας της Μονάδας Ασφάλειας Σιδηροδρόμων της ΡΑΣ εντέλλεται από την Ολομέλεια της Αρχής να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να καταχωριστούν τα οχήματα στα σχετικά μητρώα, πριν την πρώτη χρήση του νέου εποχούμενου υποσυστήματος.

Τέλος, υπογραμμίζεται ότι τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εγκριθούν οι αιτήσεις για «συμμόρφωση με τύπο» 43 κινητήριων μονάδων. Η έγκριση «συμμόρφωσης με τύπο» σημαίνει, ότι οι 43 κινητήριες μονάδες θα πιστοποιηθούν με βάση τα τεχνικά κριτήρια των οχημάτων που ήδη έχουν εγκριθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!