THEPOWERGAME
Η ΠΟΞ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων) μαζί το Δίκτυο «AuthenticGreece» και άλλους συντελεστές ανακοίνωσαν την επανεκκίνηση του έργου «Τοπικά και Επώνυμα».Το έργο βασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής Ξενοδοχείων, Προορισμών και Παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως «όχημα» επιλεγμένα επώνυμα τοπικά προϊόντα.
Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς «Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού» και «We Do Local», το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη.
Συγκεκριμένα, το έργο «Τοπικά και Επώνυμα» βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων & Προορισμών». Επιπλέον ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις «Αυθεντικότητας» για σήμανση και «επώνυμη» χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς καιτόπους προέλευσης αυτών.
Το έργο «Τοπικά και Επώνυμα» τελεί υπό την Αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και έχει επίσης την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ), τουΣυνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ). Χορηγός Επικοινωνίας του έργου είναι ο Όμιλος KSD/Money &Tourism, ενώ Υποστηρικτές Επικοινωνίας είναι ο Όμιλος 100% Hotel Show και το GTP (Greek Travel Pages).