Γ.Δ.
1392.44 -0,81%
ACAG
-0,90%
5.5
BOCHGR
+0,90%
4.5
CENER
-2,35%
8.3
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-2,47%
8.67
NOVAL
-2,50%
2.34
OPTIMA
-0,78%
12.74
TITC
-0,86%
34.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,39%
1.386
ΑΒΕ
-0,63%
0.472
ΑΔΜΗΕ
-2,31%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,94%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,53%
3.77
ΑΛΦΑ
-0,89%
1.565
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,17%
9.48
ΑΣΚΟ
-0,78%
2.56
ΑΣΤΑΚ
+3,17%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
-1,42%
2.09
ΒΙΟ
-4,32%
5.09
ΒΙΟΚΑ
+1,17%
1.73
ΒΙΟΣΚ
-2,35%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
17.34
ΔΑΑ
-0,53%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,17%
12.03
ΔΟΜΙΚ
-3,33%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-4,14%
1.39
ΕΕΕ
-0,30%
33
ΕΚΤΕΡ
-4,10%
1.498
ΕΛΒΕ
-0,42%
4.78
ΕΛΙΝ
+1,99%
2.05
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
1.68
ΕΛΠΕ
-1,18%
6.72
ΕΛΣΤΡ
+3,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,84%
1.89
ΕΛΧΑ
-2,30%
1.7
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,71%
1.15
ΕΤΕ
-2,99%
6.89
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,91%
1.988
ΕΧΑΕ
-1,96%
4.245
ΙΑΤΡ
+4,68%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-1,77%
0.3045
ΙΛΥΔΑ
-3,08%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,94%
4.76
ΙΝΛΙΦ
-2,05%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-2,28%
0.9
ΙΝΤΕΚ
-2,78%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-3,33%
1.015
ΙΝΤΚΑ
-1,47%
2.69
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-4,07%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,03%
1.064
ΚΟΥΕΣ
-1,58%
5.6
ΚΡΙ
-2,78%
14
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,28%
0.928
ΛΑΒΙ
-2,66%
0.769
ΛΑΜΔΑ
-1,63%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+0,59%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
-2,15%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
+0,47%
2.12
ΜΕΡΚΟ
-6,82%
41
ΜΙΓ
-2,03%
3.135
ΜΙΝ
-5,56%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,20%
19.54
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,83%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-1,48%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,94%
32.36
ΝΑΚΑΣ
+5,77%
3.3
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,42%
0.254
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-2,69%
28.9
ΟΛΥΜΠ
-2,55%
2.29
ΟΠΑΠ
-1,39%
14.93
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
+0,34%
14.94
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
10.34
ΠΑΙΡ
-3,01%
0.968
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-2,55%
3.59
ΠΕΡΦ
-2,33%
5.46
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
0,00%
3.99
ΠΛΑΚΡ
+1,38%
14.7
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,91%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
-1,52%
1.625
ΣΑΡ
-2,49%
10.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.338
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-3,38%
5.72
ΣΠΙ
-2,55%
0.536
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.76
ΤΖΚΑ
-0,70%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-5,60%
0.236
ΦΡΛΚ
-3,50%
3.585
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Ζάκυνθος: Έκλεισε το Ναυάγιο για χιλιάδες τουρίστες του νησιού

Μόνο από απόσταση και πάνω στα πλοία που τους μεταφέρουν θα μπορούν να θαυμάσουν, την μοναδική ομορφιά του Ναυαγίου, στη Ζάκυνθο, οι χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται την περιοχή, όπως αναφέρει σε απόφαση του ο λιμενάρχης Ζακύνθου, η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ. Σύμφωνα με την απόφαση, καθορίστηκαν τα ακριβή όρια ασφαλούς προσέγγισης στον όρμο του Ναυαγίου με γνώμονα την προστασία της ανθρώπινης ζωής και τη διαφύλαξη της τάξης-ασφάλειας και κατ’ επέκταση του εν γένει δημοσίου συμφέροντος κατά την διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

Ακόμα η απόφαση του λιμενάρχη Ζακύνθου αναφέρει ότι «απαγορεύεται εσωτερικά της νοητής γραμμής η οποία ενώνει τα δύο (02) άκρα (βόρειο και νότιο) του όρμου «Ναυάγιο» Ζακύνθου σύμφωνα με τις υπό (δ) και (ε) σχετικές η αγκυροβόλια κάθε πλωτού μηχανοκίνητου ή μη μηχανοκίνητου μέσου, καθώς και η λήψη θαλασσίου λουτρού» ενώ επίσης επισημαίνεται ότι «η είσοδός τους εντός των ορίων της ασφαλούς θαλάσσιας ζώνης στον όρμο «Ναυάγιο» θα διενεργείται από το βόρειο άκρο του όρμου «Ναυάγιο» Ζακύνθου προς το νότιο άκρο για να εξέλθουν αυτού και ο μέγιστος χρόνος προσέγγισης τους εντός της καθορισθείσας ασφαλούς θαλάσσιας ζώνης από την είσοδο, από τις 08:00 έως 15:30 το μεσημέρι.

© ΦΕΚ

Αναλυτικά η απόφαση του λιμενάρχη Ζακύνθου:

«Καθορισμός ορίων ασφαλούς θαλάσσιας ζώνης εντός της οποίας επιτρέπεται αποκλειστικά η προσέγγιση κάθε πλωτού μηχανοκίνητου ή μη μηχανοκίνητου μέσου στον Όρμο «Ναυάγιο» Ζακύνθου.

Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Έχοντας υπόψη:

α. Τα άρθρα 9, 14, 188, 295 και 296 του Γενικού Κανονισμού Λιμένα Ζακύνθου (Β’ 330/1978).

β. Το άρθρο 141 του ν.δ. 187/1973 περί Κ.Δ.Ν.Δ. (Α’ 261).

γ. Το άρθρο 68 του ν. 4875/2021 (Α’ 250) όπως ισχύει.

δ. Την υπ’ αρ. 7190/06.04.2023 κοινή απόφαση των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη – Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής – Τουρισμού – Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας «Λήψη μέτρων απαγόρευσης πρόσβασης επισκεπτών στην περιοχή Ναυάγιο Ζακύνθου» (Β’ 2290).

ε. Την υπ’ αρ. 7851/13.04.2023(Β’ 2477) κοινή απόφαση των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη- Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής -Τουρισμού – Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας «Τροποποίηση της κοινής απόφασης των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη-Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής -Τουρισμού – Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Λήψη μέτρων απαγόρευσης πρόσβασης επισκεπτών στην περιοχή Ναυάγιο Ζακύνθου» (Β’ 2290).

στ. Το από 03-05-2023 πρακτικό σύσκεψης Λ/Χ Ζακύνθου.

ζ. Το υπ’ αρ. 990/02-05-2023 έγγραφο Υ.Κ.Κ.Π.Π. / Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας.

η. Η Α.Π.: 2132.1/35244/11-05-2023 διαταγή ΥΝΑΝΠ / ΑΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ/ΔΛΑ Β’, με συνημμένο το (ζ) σχετικό.

θ. Το υπ’ αρ. 43224/8363/23-05-2023 έγγραφο ΠΙΝ/Π.Ε. Ζακύνθου / Γρ. Αντιπεριφερειάρχη.

ι. Το υπ’ αρ. 47718/9161/02-06-2023 έγγραφο ΠΙΝ/Π.Ε. Ζακύνθου/Τμήμα Πολιτικής Προστασίας, με συνημμένο «πρακτικό τοποθέτησης σήμανσης στην περιοχή Ναυαγίου Ζακύνθου».

ια. Την εξακολουθούσα ανάγκη λήψης έκτακτων μέτρων με γνώμονα την προστασία της ανθρώπινης ζωής και τη διαφύλαξη της τάξης-ασφάλειας και κατ’ επέκταση του εν γένει δημοσίου συμφέροντος κατά την διάρκεια της τουριστικής περιόδου στον όρμο Ναυάγιο Ζακύνθου.

ιβ. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Κατ’ εξαίρεση και συμφώνως των υπό ε, ζ, η, θ και ι σχετικών τον καθορισμό ακριβών ορίων ασφαλούς θαλάσσιας ζώνης στον όρμο «Ναυάγιο» Ζακύνθου, που θα περικλείονται μεταξύ των γεωγραφικών θαλάσσιων στιγμάτων ως αυτά εμφαίνονται στο Παράρτημα που συνοδεύει την παρούσα.

Εντός της θαλάσσιας ζώνης παρ 1 της παρούσης επιτρέπεται με αποκλειστική ευθύνη του εκάστου πλοιάρχου ή κυβερνήτη ή χειριστή ή μισθωτή-εκμισθωτή ή προστεθέντα κάθε πλωτού μέσου αντίστοιχα, σε συνδυασμό με τις υφιστάμενες ελικτικές δυνατότητες αυτού και λαμβάνοντας ο ίδιος παράλληλα υπόψη κατά κρίση του, τις πραγματικές επικρατούσες καιρικές συνθήκες (όχι, όμως, απαγορευτικές του απόπλου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις) ή/και τα φαινόμενα αποθαλασσίας, καθώς και με μέριμνα και ευθύνη του ιδίου ως προς τη διασφάλιση της ασφαλούς και άμεσης απομάκρυνσης του συνόλου των επιβαινόντων τους αποκλειστικά και μόνο η προσέγγιση κάθε πλωτού μηχανοκίνητου ή μη μηχανοκίνητου μέσου ως εξής:

Ι. Η είσοδός τους εντός των ορίων της ασφαλούς θαλάσσιας ζώνης στον όρμο «Ναυάγιο» θα διενεργείται από το βόρειο άκρο του όρμου «Ναυάγιο» Ζακύνθου προς το νότιο άκρο για να εξέλθουν αυτού.

ΙΙ. Ο μέγιστος χρόνος προσέγγισης τους εντός της καθορισθείσας ασφαλούς θαλάσσιας ζώνης από την είσοδο τους στον όρμο «Ναυάγιο» Ζακύνθου θα είναι είκοσι (20) λεπτά της ώρας.

ΙΙΙ. Από ώρα 08:00 έως 15:30 έκαστης ημέρας επιτρέπεται η ταυτόχρονη προσέγγιση συνολικά δεκαπέντε (15) πλωτών μηχανοκίνητων ή μη μηχανοκίνητων μέσων εντός της καθορισθείσας ασφαλούς θαλάσσιας ζώνης του όρμου Ναυαγίου Ζακύνθου, εκ των οποίων τα δέκα (10) θα είναι Ε/Γ-Τ/Ρ και Ε/Π-Τ/Ρ τα δε υπόλοιπα πέντε (05) θα είναι πλοία/σκάφη λοιπών κατηγοριών (ιδιωτικά πλοία/σκάφη αναψυχής, εκμισθούμενα σκάφη/τ/χ αρ. 38 ΓΚΛ – 20 ΓΚΛ) και μη μηχανοκίνητα μέσα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!