Γ.Δ.
1449.09 -0,23%
ACAG
-1,54%
5.75
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+1,21%
9.22
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+1,92%
7.97
NOVAL
+0,88%
2.305
OPTIMA
+0,64%
12.64
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,67%
1.504
ΑΒΕ
-2,00%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
10.1
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,60%
0.666
ΑΤΤΙΚΑ
+0,91%
2.21
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,61%
1.895
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,77%
18.34
ΔΑΑ
-0,35%
7.972
ΔΑΙΟΣ
-1,12%
3.54
ΔΕΗ
+2,07%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-0,36%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-0,85%
1.74
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+3,89%
1.818
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+4,13%
2.27
ΕΛΛ
+1,38%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
1.964
ΕΛΠΕ
-1,10%
7.22
ΕΛΣΤΡ
-1,44%
2.05
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.878
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
-2,68%
7.63
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.83
ΕΥΡΩΒ
-1,64%
2.213
ΕΧΑΕ
+0,67%
4.5
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,30%
0.335
ΙΛΥΔΑ
+0,76%
1.99
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.825
ΙΝΛΙΦ
-1,47%
4.68
ΙΝΛΟΤ
+1,20%
1.01
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.88
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,57%
2.905
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-9,01%
2.02
ΚΛΜ
-2,00%
1.47
ΚΟΡΔΕ
-2,10%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.178
ΚΟΥΕΣ
+1,19%
5.93
ΚΡΙ
-0,65%
15.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+2,04%
0.752
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,70%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
+1,23%
2.89
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,85%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,56%
2.675
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,79%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,42%
33.26
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-4,14%
0.788
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
+8,98%
0.364
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
+0,67%
30.25
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,57%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,74%
14.74
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-1,21%
3.844
ΠΕΡΦ
+0,56%
5.42
ΠΕΤΡΟ
+1,70%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,51%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+1,12%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.333
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-3,85%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
19.98
ΤΖΚΑ
+0,34%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+2,43%
3.79
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

ΠΕΠΕ: Υπάρχουν κίνδυνοι για δυστύχημα ανάλογο των Τεμπών

Εξώδικο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), στη Hellenic Train, στον ΟΣΕ, στο υπουργείο Εργασίας, στη Goldair και στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών απέστειλε η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης).

Σε αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων πως «οι εγκληματικές ελλείψεις και η αδιαφορία των αρμοδίων για τις προδιαγραφές ασφαλείας εγκυμονούν κινδύνους για νέο δυστύχημα», μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Διαβάστε το εξώδικο εδώ.

Παράλληλα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε, τονίζει πως πρόθεσή της είναι να συμβάλλει στη διερεύνηση της τραγωδίας, να αναδείξει τα κύρια αίτια και τους πραγματικούς υπευθύνους του δυστυχήματος.

Η σχετική ανακοίνωση: 

Το Σωματείο μας, συνεπεία του τραγικού και πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος, που συνέβη στην περιοχή των Τεμπών στις 28.2.2023, μετράει απώλειες σε ανθρώπινες ζωές. Μετράει επίσης πόσες φορές οι πρωταίτιοι του δυστυχήματος, αγνόησαν και λοιδόρησαν τις προειδοποιήσεις και κινητοποιήσεις που είχαμε κάνει.

Αίτια του δυστυχήματος ήταν οι  χρόνιες ευθύνες και ελλείψεις και παραλείψεις, συστημάτων ασφαλείας και τηλεδιοίκησης, συντήρησης δικτύου. Έτσι συνολικά 57 συνάνθρωποι μας απώλεσαν τόσο άδικα την ζωή τους, μεταξύ των οποίων και 5 μηχανοδηγοί – μέλη μας. Ειδικότερα έχασαν την ζωή τους εν ώρα υπηρεσίας τα μέλη μας : 1) Σπύρος Βούλγαρης του Παναγιώτη ετών 35, 2) Γεώργιος Κουτσούμπας του Ιωάννη, ετών 59, 3) Δημήτριος Μασσαλής του Αγγέλου ετών 30,  4) Νικόλαος Ναλμπάντης του Δημητρίου ετών 29, και 5) Δημήτριος Οικού του Ευθυμίου ετών 29.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο ΟΣΕ, η Hellenic Train, η ΡΑΣ, γνώριζαν τις ελλείψεις και παραλείψεις στον σιδηρόδρομο,  καθώς το Σωματείο μας έκανε διαρκείς έγγραφες προειδοποιήσεις, κινητοποιήσεις και νομικές ενέργειες, όσον αφορά την υποστελέχωση, την ανεπαρκή συντήρηση του δικτύου, την έλλειψη τηλεδιοίκησης και την έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Συνεπώς είχαν αποδεχθεί τον κίνδυνο ενός σιδηροδρομικού δυστυχήματος που αυτές οι ελλείψεις εμπεριείχαν, στην λογική του «πάμε κι όπου βγει».

Για τους παραπάνω λόγους το Σωματείο μας δήλωσε παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας για όσα αδικήματα ήθελε προκύψουν αλλά και κατά παντός υπευθύνου που ήθελε προκύψει από την ποινική διερεύνηση για το παραπάνω τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, να συμβάλλει στην διερεύνηση αυτή, να αναδείξει τα κύρια αίτια και τους πραγματικούς υπευθύνους του δυστυχήματος, αλλά και να διαφυλάξει την μνήμη των εργαζομένων που τόσο άδικα έχασαν την ζωή τους, από ενορχηστρωμένες επιθέσεις  σε ορισμένα ΜΜΕ, που επιδιώκουν να φύγουν από το κάδρο των ευθυνών οι πρωταίτιοι αυτών στην λογική του «ανθρώπινου λάθους». «Μετρηθήκαμε και είμαστε λιγότεροι».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!