Γ.Δ.
1550.72 +0,30%
ACAG
-0,66%
5.98
AEM
0,00%
4.5965
BOCHGR
0,00%
5.06
CENER
+2,24%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.08
EVR
+0,68%
1.49
NOVAL
-0,20%
2.47
OPTIMA
+3,24%
13.4
TITC
+0,57%
43.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,50%
1.98
ΑΒΕ
+0,22%
0.461
ΑΔΜΗΕ
+0,38%
2.67
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,71%
4.17
ΑΛΦΑ
0,00%
1.81
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,83%
10.87
ΑΣΚΟ
+0,61%
3.29
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,71%
1.13
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.758
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΙΟ
+0,99%
6.12
ΒΙΟΚΑ
-0,54%
1.855
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.52
ΒΙΟΤ
+1,77%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+5,41%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,69%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.46
ΔΑΑ
+0,94%
8.58
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,68%
13.27
ΔΟΜΙΚ
-2,01%
2.685
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.33
ΕΒΡΟΦ
+1,58%
1.925
ΕΕΕ
+1,08%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+0,11%
1.78
ΕΛΒΕ
+3,92%
5.3
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.2
ΕΛΛ
+0,35%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,44%
2.26
ΕΛΠΕ
+0,54%
7.47
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.26
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.784
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
-0,05%
8.386
ΕΥΑΠΣ
-1,47%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+0,33%
2.438
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.965
ΙΑΤΡ
0,00%
1.9
ΙΚΤΙΝ
+0,43%
0.3515
ΙΛΥΔΑ
-1,14%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.18
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.56
ΙΝΛΟΤ
+0,38%
1.068
ΙΝΤΕΚ
+1,33%
6.1
ΙΝΤΕΤ
+2,25%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+0,16%
3.145
ΚΑΡΕΛ
+1,83%
334
ΚΕΚΡ
-0,72%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.451
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.18
ΚΡΙ
+1,61%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
-1,50%
0.856
ΛΑΜΔΑ
-0,57%
6.95
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
-6,67%
0.252
ΛΟΓΟΣ
+1,25%
1.62
ΛΟΥΛΗ
+4,84%
3.25
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.28
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38.6
ΜΙΓ
+0,52%
2.895
ΜΙΝ
+2,00%
0.51
ΜΟΗ
+1,12%
21.58
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.75
ΜΟΤΟ
+2,51%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
25.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+3,14%
2.3
ΜΠΤΚ
+9,30%
0.705
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.68
ΝΑΚΑΣ
+1,94%
3.16
ΝΑΥΠ
+1,55%
0.788
ΞΥΛΚ
0,00%
0.279
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
+0,74%
27.4
ΟΛΠ
-2,59%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
-1,61%
16.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,88%
0.804
ΟΤΕ
+0,13%
14.88
ΟΤΟΕΛ
-1,25%
11.04
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
+0,39%
2.55
ΠΕΙΡ
0,00%
4.45
ΠΕΡΦ
+2,04%
5.5
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.2
ΠΛΑΘ
-0,25%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+5,62%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.262
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.695
ΣΑΡ
+0,88%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
+2,47%
5.8
ΣΠΙ
-1,32%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-0,99%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,96%
1.69
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+0,65%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-5,24%
0.199
ΦΡΛΚ
+0,49%
4.1
ΧΑΙΔΕ
+17,09%
0.685

ΠΕΠΕ: Υπάρχουν κίνδυνοι για δυστύχημα ανάλογο των Τεμπών

Εξώδικο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), στη Hellenic Train, στον ΟΣΕ, στο υπουργείο Εργασίας, στη Goldair και στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών απέστειλε η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης).

Σε αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων πως «οι εγκληματικές ελλείψεις και η αδιαφορία των αρμοδίων για τις προδιαγραφές ασφαλείας εγκυμονούν κινδύνους για νέο δυστύχημα», μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Διαβάστε το εξώδικο εδώ.

Παράλληλα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε, τονίζει πως πρόθεσή της είναι να συμβάλλει στη διερεύνηση της τραγωδίας, να αναδείξει τα κύρια αίτια και τους πραγματικούς υπευθύνους του δυστυχήματος.

Η σχετική ανακοίνωση: 

Το Σωματείο μας, συνεπεία του τραγικού και πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος, που συνέβη στην περιοχή των Τεμπών στις 28.2.2023, μετράει απώλειες σε ανθρώπινες ζωές. Μετράει επίσης πόσες φορές οι πρωταίτιοι του δυστυχήματος, αγνόησαν και λοιδόρησαν τις προειδοποιήσεις και κινητοποιήσεις που είχαμε κάνει.

Αίτια του δυστυχήματος ήταν οι  χρόνιες ευθύνες και ελλείψεις και παραλείψεις, συστημάτων ασφαλείας και τηλεδιοίκησης, συντήρησης δικτύου. Έτσι συνολικά 57 συνάνθρωποι μας απώλεσαν τόσο άδικα την ζωή τους, μεταξύ των οποίων και 5 μηχανοδηγοί – μέλη μας. Ειδικότερα έχασαν την ζωή τους εν ώρα υπηρεσίας τα μέλη μας : 1) Σπύρος Βούλγαρης του Παναγιώτη ετών 35, 2) Γεώργιος Κουτσούμπας του Ιωάννη, ετών 59, 3) Δημήτριος Μασσαλής του Αγγέλου ετών 30,  4) Νικόλαος Ναλμπάντης του Δημητρίου ετών 29, και 5) Δημήτριος Οικού του Ευθυμίου ετών 29.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο ΟΣΕ, η Hellenic Train, η ΡΑΣ, γνώριζαν τις ελλείψεις και παραλείψεις στον σιδηρόδρομο,  καθώς το Σωματείο μας έκανε διαρκείς έγγραφες προειδοποιήσεις, κινητοποιήσεις και νομικές ενέργειες, όσον αφορά την υποστελέχωση, την ανεπαρκή συντήρηση του δικτύου, την έλλειψη τηλεδιοίκησης και την έλλειψη ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Συνεπώς είχαν αποδεχθεί τον κίνδυνο ενός σιδηροδρομικού δυστυχήματος που αυτές οι ελλείψεις εμπεριείχαν, στην λογική του «πάμε κι όπου βγει».

Για τους παραπάνω λόγους το Σωματείο μας δήλωσε παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας για όσα αδικήματα ήθελε προκύψουν αλλά και κατά παντός υπευθύνου που ήθελε προκύψει από την ποινική διερεύνηση για το παραπάνω τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, να συμβάλλει στην διερεύνηση αυτή, να αναδείξει τα κύρια αίτια και τους πραγματικούς υπευθύνους του δυστυχήματος, αλλά και να διαφυλάξει την μνήμη των εργαζομένων που τόσο άδικα έχασαν την ζωή τους, από ενορχηστρωμένες επιθέσεις  σε ορισμένα ΜΜΕ, που επιδιώκουν να φύγουν από το κάδρο των ευθυνών οι πρωταίτιοι αυτών στην λογική του «ανθρώπινου λάθους». «Μετρηθήκαμε και είμαστε λιγότεροι».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!