Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Κεχαγιόγλου για Τέμπη: Τι σημαίνει η ανάθεση σε εφέτη ανακριτή

Στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη αναφέρθηκε ο  Σάκης Κεχαγιόγλου που εξήγησε τι σημαίνει η ανάθεση της υπόθεσης για τη μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων σε εφέτη ανακριτή. Όπως τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ, μετά την προφυλάκιση του σταθμάρχη, η δίκη σε πρώτο βαθμό, θα πρέπει να διεξαχθεί σε ενάμισι χρόνο.

«Έως τότε τα πολύνεκρα τροχαία αντιμετωπίζονταν με την πλημμεληματική κατηγορία της ανθρωποκτονίας από αμέλεια. Το 2005 και το 2006, για πρώτη φορά, δημιουργήθηκε νομολογία και το δικαστήριο έκρινε τον οδηγό και τους ιδιοκτήτες της μοιραίας νταλίκας ως ενόχους για το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος και επέβαλε πολυτετείς καθείρξεις. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που εφαρμόστηκε αυτή η διάταξη του νόμου, η οποία τροποποιήθηκε προσφάτως και προβλέπονται πολυετείς ποινές για τα πολύνεκρα τροχαία» δήλωσε ο Σάκης Κεχαγιόγλου για το δυστύχημα στα Τέμπη που είχε στοιχίσει στις 13 Απριλίου 2003 τη ζωή των 21 μαθητών από το Μακροχώρι Ημαθίας και ήταν ένας εκ των τεσσάρων συνηγόρων της πολιτικής αγωγής που εκπροσώπησαν τότε τα θύματα του δυστυχήματος.

Αναφορικά με τη σχέση που έχει η υπόθεση που χειρίστηκε με την φονική σύγκρουση των τρένων στην ίδια περιοχή και αν υπάρχουν κοινά στοιχεία στον τρόπο που θα κινηθεί η Δικαιοσύνη και οι κατηγορίες με τις οποίες θα βρεθούν αντιμέτωποι οι κατηγορούμενοι επισήμανε: «Ο κ. Ντογιάκος αντέδρασε εντός ωρών και ζήτησε να προχωρήσουν οι διαδικασίες άμεσα. Θα συγκληθεί η Ολομέλεια των Εφετών και, όπως έγινε στα Τέμπη το 2003, θα ορίσει πιθανότατα ειδικό Εφέτη Ανακριτή με αναπληρωτή».

Ο κ. Κεχαγιόγλου εξήγησε ότι αναμένεται να αφαιρεθεί η υπόθεση από την ανακρίτρια στην οποία απολογήθηκε ο σταθμάρχης που είχε βάρδια το μοιραίο βράδυ και να πάει σε εφέτη ανακριτή, εκτιμώντας ότι με την ολοκλήρωση της κύριας ανακρίσεως η υπόθεση θα οδηγηθεί στο ακροατήριο.

«Το 2003 έγινε το δυστύχημα τα Τέμπη, η δίκη έγινε εντός του 18μήνου στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Βόλου και κατ’ όπιν το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο στη Λάρισα όπου επεβλήθηκαν πολυετείς καθείρξεις 17, 18 και 19 ετών και οδηγήθηκαν στη φυλακή ο οδηγός της νταλίκας και οι δύο συνιδιοκτήτες της», πρόσθεσε.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!