Πρ. εργαζομένων Hellenic Train: Οι 5 εταιρείες και ο νόμος Ρέππα

Tη δική του τοποθέτηση για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη έκανε ο πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων στην Hellenic Train, Νικόλαος Λάζου

Κομμάτι - κομμάτι τραβούν τα κομμάτια από τα μοιραία βαγόνια στα Τέμπη © Eurokinissi

Tη δική του τοποθέτηση για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη έκανε ο πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων στην Hellenic Train,Νικόλαος Λάζου.

«Στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος» είπε μιλώντας στην ΕΡΤ ο Νικόλαος Λάζου. Ωστόσο απέφυγε να επεκταθεί περαιτέρω λέγοντας πως «ας το διερευνήσουν οι δικαστικές και αστυνομικές αρχές μαζί με την Hellenic train και τον ΟΣΕ και να βγάλουν τα πορίσματα»

«Η Hellenid Train είναι μία εταιρεία Μεταφορών. Στην κυριότητά της έχει μόνο τα καινούρια τρένα, “τα βέλη”. Όλο το υπόλοιπο τροχαίο υλικό, όπως οι συρμοί, ανοίκουν στο ελληνικό κράτος, στη ΓΕΟΣΕ και από εκεί τα νοικιάζει η Hellenic Train» διευκρίνισε. Και τόνισε «αυτή τη στιγμή λειτουργούν 4-5 εταιρείες διαφορετικές μεταξύ τους. Εμείς φωνάζαμε ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος».

«Φταίνε όλοι από το 2000 και μετά»

«Για μας είναι λυπηρό να βγάζει ο καθένας πορίσματα για το ποιός φταίει πάνω στις πλάτες των συγγενών όπως και να μαλώνουν τα κόμματα. Φταίνε όλοι από το 2000 και μετά. Όλοι οι υπουργοί υποδομών και μεταφορών από τότε μέχρι σήμερα πρέπει να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να κάνουν την αυτοκριτική τους» υπογράμμισε.

Ταυτόχρονα σημείωσε «Δεν μπορώ να ξεχάσω ότι λοιδορηθήκαμε ακόμα και από τα Μέσα Ενημέρωσης όταν βγαίναμε σε απεργίες – μας έλεγαν τεμπέληδες – ενώ εμείς βγαίναμε για την ασφάλεια κυκλοφορίας. Για να έχουμε έναν αξιόπιστο σιδηρόδρομο σε μία ευρωπαϊκή χώρα».

«Tο 2010 ο νόμος Ρέππα 3899, κατέστρεψε τον ελληνικό σιδηρόδρομο»

«Το αίτημα των απεργιών μας ήταν ασφάλεια στους σιδηρόδρομους» σημείωσε και υποστήριξε ότι «το 2010 ο νόμος Ρέππα 3899, κατέστρεψε στην ουσία τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τον διαμέλισε με το πρόσχημα ότι ο ΟΣΕ τότε χρωστούσε 10 δισεκατομμύρια. Το αφήγημα αυτό κατέπεσε. Δεν τα χρωστούσε ο ΟΣΕ, αλλά το ελληνικό κράτος. Έδιωξαν τότε 2.500 έμπειρους συναδέλφους μου».

Συγκεκριμένα ανέφερε πως στις απεργίες τους ζητούσαν «Να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφάλειας βάσει των προδιαγραφών που ξεκίνησε το 2000. Έγινε διπλή γραμμή αλλά δεν μπήκαν τα ανάλογα συστήματα ασφάλειας όπως το ETCS» γι΄αυτό όπως υποστήριξε φταίνε «και οι διαγωνισμοί και τελείωναν οι συμβάσεις τους και έπρεπε να ξαναγίνουν κι άλλες» Το αίτημα των σιδηροδρομικών είναι «να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφαλείας βάσει των προδιαγραφών»

«Αυτό όμως όλα τα ερωτήματα πρέπει να τα απαντήσουν οι υπουργοί Μεταφορών διαχρονικά της ελληνικής Βουλής που πέρασαν από την Ελλάδα» τόνισε.




DIMAND
2.41%
8.50
ΕΛΣΤΡ
0.00%
2.27
ΚΥΡΙΟ
-1.03%
0.96
ΟΛΠ
0.16%
31.80
CENER
-0.21%
9.34
ΙΝΤΕΤ
0.00%
0.00
ΕΕΕ
-0.69%
40.56
ΟΛΥΜΠ
-0.40%
2.49
ΙΚΤΙΝ
-3.40%
0.33
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
-0.65%
36.58
ΟΤΟΕΛ
0.54%
11.24
ΕΒΡΟΦ
0.27%
1.84
ΡΕΒΟΙΛ
-1.79%
1.65
ΜΟΝΤΑ
-1.09%
3.64
ΠΑΙΡ
3.82%
0.98
ΚΟΥΕΣ
-2.23%
6.13
ΑΡΑΙΓ
-0.82%
10.93
ΜΙΝ
-3.23%
0.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.85
ΤΕΝΕΡΓ
0.30%
20.06
ΑΣΤΑΚ
-2.78%
7.00
ΙΝΛΙΦ
-0.21%
4.70
ΔΡΟΜΕ
-9.01%
0.32
ΤΡΑΣΤΟΡ
1.57%
1.29
ΠΕΙΡ
0.19%
4.79
ΠΡΔ
-9.52%
0.27
ΦΡΛΚ
-0.37%
4.08
AKTR
0.00%
5.23
ΛΑΜΔΑ
-0.93%
6.40
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.25%
1.62
ΚΑΡΕΛ
-0.63%
318.00
ΙΝΤΚΑ
-2.91%
3.00
ΚΤΗΛΑ
2.67%
1.92
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
-1.67%
0.59
ΒΙΟΚΑ
-0.89%
1.67
ΟΛΘ
-1.43%
27.50
ΚΟΥΑΛ
0.95%
1.27
ΝΑΚΑΣ
0.00%
3.06
ΙΝΤΕΚ
-0.49%
6.07
ΝΑΥΠ
-3.17%
0.79
ΜΕΒΑ
0.98%
4.12
ΠΕΤΡΟ
-0.25%
7.86
ΚΕΚΡ
0.39%
1.28
ΠΡΟΦ
-2.75%
4.96
BOCHGR
-2.19%
5.36
ΕΥΔΑΠ
-1.35%
5.86
ΜΟΤΟ
-1.10%
2.71
ΦΡΙΓΟ
-6.61%
0.23
ΜΠΡΙΚ
0.00%
2.37
ΠΡΟΝΤΕΑ
-1.67%
5.90
ΔΟΜΙΚ
1.17%
2.60
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
-0.23%
0.44
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΜΕΡΚΟ
-2.59%
37.60
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΛΟΥΛΗ
0.00%
3.25
ΕΥΑΠΣ
-0.29%
3.39
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1.26%
0.79
ΟΤΕ
0.07%
15.11
ΔΕΗ
0.00%
12.91
ΕΛΙΝ
-0.93%
2.12
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΜΠΤΚ
-7.38%
0.57
AEM
-1.36%
4.72
ΑΣΚΟ
-0.32%
3.16
ΙΝΛΟΤ
0.58%
1.04
ΛΑΒΙ
-1.88%
0.79
ΕΣΥΜΒ
-2.65%
1.10
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΑΤΡΑΣΤ
-1.14%
8.70
ΑΝΔΡΟ
0.00%
6.50
ΔΑΑ
-0.34%
8.76
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
EVR
-0.30%
1.67
ΚΡΙ
-3.55%
14.95
ΚΕΠΕΝ
0.00%
1.94
ΠΕΡΦ
-0.20%
5.02
ΠΛΑΘ
-0.90%
3.86
ΙΛΥΔΑ
0.61%
1.64
ΕΚΤΕΡ
0.20%
1.96
ΒΙΟ
-1.41%
5.60
ΛΑΝΑΚ
-5.00%
0.95
TITC
-1.25%
39.50
ΜΟΗ
0.93%
21.60
ΣΙΔΜΑ
-4.25%
1.47
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΑΔΜΗΕ
0.76%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-1.71%
1.44
ΙΑΤΡ
-1.32%
1.87
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
7.17%
0.60
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ACAG
-0.17%
5.92
ΕΧΑΕ
0.50%
4.99
ΠΑΠ
0.39%
2.60
ΟΠΑΠ
-1.00%
16.90
ΑΒΑΞ
0.95%
2.12
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2.13%
2.30
ΜΠΕΛΑ
1.14%
26.70
ΣΑΡ
-1.86%
12.66
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΕΛΠΕ
-1.91%
7.70
ΕΥΡΩΒ
1.24%
2.46
ΜΑΘΙΟ
3.15%
0.72
ΑΛΜΥ
-1.14%
4.33
NOVAL
-0.78%
2.53
ΑΤΤ
-1.11%
0.71
ΧΑΙΔΕ
6.02%
0.71
ΑΤΤΙΚΑ
-0.85%
2.32
ΕΛΒΕ
-2.83%
5.15
ΕΛΧΑ
0.72%
2.10
ΒΙΟΤ
0.00%
0.25
OPTIMA
0.82%
14.74
ΓΕΒΚΑ
-0.68%
1.46
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΑΤΕΚ
0.83%
1.21
ΠΡΕΜΙΑ
0.32%
1.27
ΣΠΕΙΣ
-0.36%
5.54
ΕΛΛ
0.34%
14.65
CNLCAP
0.00%
7.00
ΑΚΡΙΤ
4.83%
0.76
ΜΙΓ
0.36%
2.80
ΑΛΦΑ
2.37%
2.07
ΤΖΚΑ
1.84%
1.39
ΕΛΤΟΝ
1.81%
1.80
ΣΕΝΤΡ
-0.59%
0.34
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΑΒΕ
0.48%
0.42
ΞΥΛΚ
-0.77%
0.26
ΕΤΕ
-0.53%
9.45
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1.51%
18.30
ΠΛΑΚΡ
0.67%
15.00