Στα χαρακτηριστικά του σταθμού της Λάρισας και στην απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών αναφέρθηκε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, σε τηλεοπτική του συνέντευξη, με αφορμή το δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο κ. Αποστολέρης χαρακτήρισε «δύσκολο» τον σταθμό, με πολύ έντονο φόρτο εργασίας.
Παράλληλα, τόνισε ότι λόγω του φόρτου εργασίας παλιότερα στη βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, αλλά και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση.
Όσον αφορά την τηλεδιοίκηση στον σταθμό της Λάρισας, υπογράμμισε ότι δούλευε πριν από 3-4 χρόνια, αλλά η λειτουργία της σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.
Σχετικά με την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών, ξεκαθάρισε: «Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και, μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε έναν τέτοιον σταθμό, με τόσο φόρτο εργασίας. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις».
Σύμφωνα με τον πρώην σταθμάρχη του Βόλου, και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή στη γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτήν θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Καταλήγοντας, ο κ. Αποστολέρης υπογράμμισε ότι «στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία».