Γ.Δ.
1366.72 -1,85%
ACAG
-2,36%
5.38
BOCHGR
-2,00%
4.4
CENER
-2,28%
8.15
CNLCAP
+2,10%
7.3
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-2,99%
2.27
OPTIMA
-1,57%
12.56
TITC
-2,16%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-4,29%
1.34
ΑΒΕ
-4,26%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-3,49%
3.59
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.537
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-3,20%
9.225
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-3,77%
2.04
ΒΙΟ
-2,84%
4.955
ΒΙΟΚΑ
-1,73%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-6,19%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-2,86%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-3,85%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,50%
17.08
ΔΑΑ
-1,70%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-4,97%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-7,53%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,33%
0.287
ΕΒΡΟΦ
-3,87%
1.365
ΕΕΕ
-0,73%
32.74
ΕΚΤΕΡ
-6,08%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-2,96%
1.97
ΕΛΛ
-1,50%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,27%
1.638
ΕΛΠΕ
-2,14%
6.62
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,53%
1.88
ΕΛΧΑ
-3,06%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-4,35%
1.1
ΕΤΕ
-0,12%
6.88
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.977
ΕΧΑΕ
-3,18%
4.115
ΙΑΤΡ
-3,49%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,33%
0.302
ΙΛΥΔΑ
-4,31%
1.665
ΙΝΚΑΤ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
0.874
ΙΝΤΕΚ
-3,41%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-4,49%
2.55
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
-8,33%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
-2,39%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-5,84%
1
ΚΟΥΕΣ
-3,23%
5.4
ΚΡΙ
-4,98%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-5,12%
0.89
ΛΑΒΙ
-6,49%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-3,60%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
+0,79%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-2,38%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-3,14%
3.7
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-4,88%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,54%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-2,75%
3.53
ΜΟΤΟ
-2,78%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-2,03%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-4,89%
30.74
ΝΑΚΑΣ
-1,92%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,90%
0.878
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+2,59%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,87%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-2,60%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-2,91%
10.02
ΠΑΙΡ
-7,02%
0.9
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,72%
3.535
ΠΕΡΦ
-8,59%
5
ΠΕΤΡΟ
-2,53%
7.72
ΠΛΑΘ
-1,38%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,99%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-3,50%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
-6,15%
1.525
ΣΑΡ
+1,76%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,65%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-2,85%
1.535
ΣΠΕΙΣ
-1,06%
5.62
ΣΠΙ
-3,40%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,23%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,87%
0.228
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.45
ΧΑΙΔΕ
-2,59%
0.565

Τέμπη: Ο γρίφος των αγνοούμενων και η επίπονη ταυτοποίηση

Σε 57 ανέρχονται οι επιβεβαιωμένοι νεκροί που έχουν ανασυρθεί μέχρι στιγμής από τα συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με την εμπορική, αργά το βράδυ της Τρίτης 28/2, στην περιοχή Ευαγγελισμός, κοντά στα Τέμπη, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από την εκπρόσωπο Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, αστυνόμο β’, Κωνσταντία Δημογλίδου.

Όπως ανέφερε η κ. Δημογλίδου, αμέσως μετά το δυστύχημα και την απομάκρυνση των επιβατών και των τραυματιών δηλώθηκαν μέχρι στιγμής επίσημα, 56 επιβάτες ως αγνοούμενοι, ενώ προσέθεσε ότι υπάρχει ενδεχόμενο κάποιος να επέβαινε στο τρένο και να μην έχει δηλωθεί ως αγνοούμενος από οικείους ή συγγενείς.

Στη συνέχεια, όπως διευκρίνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Δημογλίδου, αμέσως μετά το δυστύχημα και την απομάκρυνση των επιβατών και των τραυματιών, είχαν δηλωθεί 56 αγνοούμενοι από συγγενείς και οικείους που δεν είχαν βρει τους ανθρώπους τους. Σύμφωνα με τον νεότερο απολογισμό, σχετικά με τους επιβεβαιωμένους νεκρούς, υπάρχει ένας άνθρωπος παραπάνω, που φαίνεται να μην έχει δηλωθεί από κάποιον ως αγνοούμενος.

Όπως είπε η κ. Δημογλίδου όλες οι σοροί ταυτοποιούνται με την μέθοδο DNA κι αυτή την ώρα συνεχίζεται η διαδικασία ταυτοποίησης των θυμάτων που έχουν μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.

Από τις δηλώσεις της κ. Δημογλίδου και όπως διευκρίνισε στη συνέχεια στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έχουν ληφθεί 55 δείγματα DNA από τις σορούς και 52 δείγματα από συγγενείς των επιβατών. Πέρα όμως απ΄ αυτούς υπάρχουν και πολλά ανθρώπινα μέλη από τα οποία επίσης έχουν ληφθεί δείγματα και ακόμη δεν έχουν διευκρινιστεί αν ανήκουν σε κάποιες από τους ήδη ταυτοποιημένους ή αναζητούμενους ή αν πρόκειται για άτομα που δεν έχουν δηλωθεί. Αυτά θα ξεκαθαριστούν όταν ολοκληρωθούν οι έρευνες που πραγματοποιούνται στα εργαστήρια της εγκληματολογικής υπηρεσίας.

Παράλληλα, μέχρι αύριο το μεσημέρι εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η επιχείρηση έρευνας στον τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, πύραρχος, Βασίλης Βαθρακογιάννης, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης. Όπως είπε, η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού θα συνεχιστεί τις επόμενες ώρες όπως και αύριο Παρασκευή. «Τα γερανοφόρα οχήματα έχουν ανασηκώσει τα 2 βαγόνια τόσο το πρώτο επιβατικό της δεύτερης θέσης όσο και το βαγόνι -εστιατόριο και ταυτόχρονα οι πυροσβέστες αφαιρούν τμηματικά τα μεταλλικά στοιχεία τους προκειμένου να διευκολυνθεί η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες επιχειρούν οι δυνάμεις παραμένουν δύσκολες καθώς κομμάτια του συρμού είναι άμορφες μάζες από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τους νοσηλευόμενους η κ. Δημογλίδου είπε ότι παραμένουν για νοσηλεία 48 επιβάτες, οι 6 από αυτούς σε ΜΕΘ και προσέθεσε ότι μία επιβάτης με σοβαρά εγκαύματα διακομίσθηκε στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπανικολάου που διαθέτει ειδική μονάδα εγκαυμάτων.




«Μέχρι στιγμής έχουν δηλωθεί επίσημα στην ελληνική αστυνομία ως αγνοούμενοι 56 επιβάτες. Τονίζεται το «μέχρι στιγμής», καθώς υπάρχει ενδεχόμενο κάποιος να επέβαινε στο τρένο και να μην έχει δηλωθεί ως αγνοούμενος από οικείους ή συγγενείς», ανέφερε η κ. Δημογλίδου στην ενημέρωση και πρόσθεσε:

«Αυτή την ώρα ο επιβεβαιωμένος αριθμός των νεκρών που έχουν ανασυρθεί είναι 57. Δηλαδή ένας περισσότερος από αυτούς που έχουν δηλωθεί στον κατάλογο.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλες οι σοροί ταυτοποιούνται με την μέθοδο DNA.

Επίσης, παραμένουν για νοσηλεία 48 επιβάτες, οι 6 από αυτούς σε ΜΕΘ. Μία επιβάτης με σοβαρά εγκαύματα διακομίσθηκε στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπανικολάου που διαθέτει ειδική μονάδα εγκαυμάτων.

Αυτή την ώρα συνεχίζεται η διαδικασία ταυτοποίησης των θυμάτων που έχουν μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.

Για τη διαδικασία βιολογικής ταυτοποίησης μέχρι στιγμής έχουν ληφθεί 55 δείγματα DNA από τις σορούς και 52 δείγματα από συγγενείς των επιβατών καθώς και 26 δείγματα από ανθρώπινα μέλη.

Η συγκεκριμένη διαδικασία γίνεται από τα ειδικά εγκληματολογικά εργαστήρια της Αστυνομίας, κατά προτεραιότητα- προκειμένου να ολοκληρωθεί αυτή η επώδυνη διαδικασία.

Μέχρι στιγμής από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών έχουν πραγματοποιηθεί 24 ταυτοποιήσεις σορών, 20 με τη μέθοδο ανάλυσης DNA, 2 με τη μέθοδο ανάλυσης DNA και δακτυλικών αποτυπωμάτων και 2 μόνο με τη μέθοδο ανάλυσης δακτυλικών αποτυπωμάτων.

Αν και κατά κανόνα η διαδικασία του DNA διαρκεί πολλές ημέρες, έχουν καταβληθεί προσπάθειες να ολοκληρωθεί μέχρι αύριο.

Οι οικείοι και συγγενείς των θυμάτων όταν θα ολοκληρώνεται η ταυτοποίηση θα ενημερώνονται από τον Επικεφαλής της ομάδας αναγνώρισης της ΕΛΑΣ και τον ειδικό ψυχολόγο της Αστυνομίας και θα προχωρά η διαδικασία παραλαβής της σορού.

Η παράδοση στους συγγενείς θα γίνεται όταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία στο σύνολό της.

Η διαδικασία ενημέρωσης των συγγενών και οικείων των ταυτοποιημένων σορών έχει ξεκινήσει ήδη με την ενημέρωση των πρώτων 4 οικογενειών.

Υπενθυμίζεται ότι στη διάθεση των συγγενών θυμάτων και τραυματιών βρίσκονται τρία ξενοδοχεία στην πόλη της Λάρισας».

Νέα αποκάλυψη για τον σταθμάρχη

Εν τω μεταξύ, νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τον σταθμάρχη, ο οποίος φέρεται να είχε ειδοποιηθεί δεκαεπτά ολόκληρα λεπτά πριν από τη φονική σύγκρουση ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρισκόταν στη γραμμή καθόδου – πράγμα που του έδινε τη δυνατότητα να ακινητοποιήσει τα τρένα και να αποφευχθεί η τραγωδία.

Σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού Star, ο σταθμάρχης της Λάρισας ενημερώθηκε στις 23:04 από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα. Ο σταθμάρχης όμως δεν αντέδρασε ούτε τότε, μιας και εξακολουθούσε να πιστεύει ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62 στην γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη.

Το ρεπορτάζ αναφέρει πως η συγκεκριμένη επικοινωνία έχει καταγραφεί ηχητικά και σε βιβλίο, με τον σταθμάρχη μάλιστα να έχει απαντήσει στον συνάδελφό του από τον σταθμό των Νέων Πόρων, «όλα καλώς».




Όπως εξήγησε ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, ο σταθμάρχης της Λάρισας έβλεπε για 5,5 χλμ. την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται στο λάθος ρεύμα κυκλοφορίας, στην «κάθοδο» προς Αθήνα αντί για την «άνοδο» στη Θεσσαλονίκη.

ΟΣΕ: Το ελάχιστο που οφείλουμε, είναι να αποδοθεί δικαιοσύνη

Την ίδια στιγμή, την οδύνη της για το τραγικό συμβάν με τη σφοδρή σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη εκφράζει με ανακοίνωσή της η διοίκηση του ΟΣΕ.

Έρευνες των σωστικών συνεργείων για τους αγνοούμενους στα συντρίμμια των δύο αμαξοστοιχιών που συγκρούστηκαν στα Τέμπη © Motionteam / Eurokinissi
Έρευνες των σωστικών συνεργείων για τους αγνοούμενους στα συντρίμμια των δύο αμαξοστοιχιών που συγκρούστηκαν στα Τέμπη © Motionteam / Eurokinissi

Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση:

«Σε μια στιγμή βαθιάς οδύνης για το χαμό δεκάδων συνανθρώπων μας είναι δύσκολο κανείς να βρει λόγια.

Συλλυπητήρια σε όλους τους γονείς τους συζύγους, τους συγγενείς, τους συντρόφους τους φίλους. Συλλυπητήρια σε όλη την Ελλάδα για την ανείπωτη τραγωδία.

Πλέον το ελάχιστο που οφείλουμε, είναι να αποδοθεί πλήρης και απόλυτη δικαιοσύνη. Το πρώτο μέλημα όλων ήταν να διαχειριστούμε το τραγικό συμβάν στο πεδίο».

Κούγιας: Η εντολή που έχω λάβει είναι να φτάσω μέχρι το τέλος

Ενώ ο αριθμός των νεκρών αυξάνεται, ο κ. Αλέξης Κούγιας, ανέλαβε την εκπροσώπηση συγγενών των θυμάτων που ζητούν δικαίωση.




Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90.1 Fm στην εκπομπή «Ελληνοφρένεια» με τους δημοσιογράφους Θύμιο Καλαμούκη και Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη, ο γνωστός ποινικολόγος δήλωσε πως «ειδικά σε αυτή την περίπτωση παρά το ότι βολιδοσκοπήθηκα για να υπερασπιστώ τον ήδη έναν κατηγορούμενο, επέλεξα -και ήταν συνειδητή επιλογή μου- να υπερασπιστώ τα θύματα. Έχω αναλάβει τις δύο οικογένειες από το Καστράκι με τα δίδυμα κοριτσάκια και την ξαδέλφη τους, έχω όμως βολιδοσκοπηθεί να αναλάβω τουλάχιστον άλλους δέκα ανθρώπους.

Τόνισε δε πως ο ίδιος δεν έχει πρόβλημα να υπερασπιστεί τον οποιοδήποτε, αρκεί να έχει υπεράσπιση. «Δεν μ’ ενδιαφέρει να πληρωθώ μόνο θέλω όταν πάω σε ένα δικαστήριο να έχω και προσωπική και νομική αξιοπρέπεια. Βλέπετε πολλές φορές σε ορισμένες υποθέσεις που εξαρχής είναι κάποιοι καταδικασμένοι, ειδικά με αυτά τα λαϊκά δικαστήρια που γίνονται, και οι αποφάσεις είναι διαφορετικές γιατί είναι διαφορετικοί οι νόμοι και η επιστήμη.

Εδώ όμως θέλω να σας πω ότι στην προκειμένη περίπτωση αν είχανε κάνει την τιμή να διαβάσετε μια ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο μου πριν από λίγο επειδή και εμείς πληροφορηθήκαμε ότι διαχέεται αυτή η είδηση προς τα έξω, έκανα μια ανακοίνωση που τα λεει όλα και θέλω να σας πω ότι η εντολή που έχω λάβει ήδη από τις οικογένειες των δίδυμων κοριτσιών και της ξαδέρφης τους , είναι αδέλφια οι οικογένειες…»

«Είναι τραγικό για αυτή την οικογένεια, για όλες είναι αλλά για αυτή …» σημείωσαν με τη σειρά τους οι δημοσιογράφοι, ενώ ο κ. Κούγιας συνέχισε:

«Το τραγικό είναι ότι οι οικογένειες αυτές δεν θα κάνουν κηδείες. Είναι εξαϋλωμένα τα παιδιά. Θέλω να σας πω επίσης ότι αντί να κάνουν κηδείες οι άνθρωποι αυτοί που έχουν οικονομική δυνατότητα θα ανεγείρουν μια εκκλησία. Θα φτιάξουν μια εκκλησία αντί για τάφους στην περιοχή που ζουν, στο Καστράκι».

Έρευνα προς κάθε κατεύθυνση ζητεί ο Ντογιάκος

Ο ανώτατος εισαγγελικός λειτουργός ζητεί με δεύτερη παραγγελία του προς τον επικεφαλής της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας Σταμάτη Δασκαλόπουλο διερεύνηση σε βάθος και προς κάθε κατεύθυνση, άμεση συγκέντρωση όλων των αποδείξεων και ταχύτατη ολοκλήρωση του ανακριτικού έργου. Ο κ. Ντογιάκος υπογραμμίζει τους άμεσους στόχους των ερευνών, σημειώνοντας ως προτεραιότητα, την άμεση ανάγκη συλλογικής, σε αυτό το στάδιο, όλων των αποδείξεων, που θα χρησιμεύσουν στην απόδοση ευθυνών και στον εντοπισμό των υπευθύνων.

«Είναι η ώρα της Δικαιοσύνης», προκειμένου να εντοπιστούν οι υπαίτιοι, «όποιοι κι αν είναι, όπου κι αν ανήκουν, από όπου και αν προέρχονται, ό,τι κι αν εκπροσωπούν». «Η αυτοπρόσωπη και ενεργός παρουσία σας στον τόπο της άδικης απώλειας τόσων ανθρώπινων ζωών για τη συγκέντρωση των αποδεικτικών στοιχείων, που θα ρίξουν φως στα αίτια της τραγωδίας, ασφαλώς και είναι απολύτως απαραίτητη. Τα στοιχεία αυτά επιβάλλεται να εξεταστούν αρμοδίως, εξονυχιστικά και διεξοδικά», σημειώνει ο κ. Ντογιάκος.

Σε ό,τι αφορά στο εύρος των ερευνών, ο ανώτατος εισαγγελικός λειτουργός, παραγγέλλει έρευνα προς κάθε κατεύθυνση. «Δεν πρέπει, επισημαίνει, να παγιδευτεί η δικανική κρίση σε ποινικές ευθύνες συγκεκριμένων ατόμων και μόνο. Αντίθετα, επιβάλλεται η πλήρης διερεύνηση της υπόθεσης από κάθε πλευρά και η απόδοση ευθυνών προς πάσα κατεύθυνση, σύμφωνα με τις ουσιαστικές ποινικές διατάξεις, την ισχύουσα δικονομική τάξη».

«Η ορθή απονομή δικαιοσύνης θα αποτελεί το καλύτερο και αιώνιο μνημόσυνο για τις ψυχές των νεκρών» καταλήγει ο Ισίδωρος Ντογιάκος.




Προθεσμία για τον σταθμάρχη

΄Όπως προαναφέρθηκε, προθεσμία ζήτησε και πήρε από τον αρμόδιο εισαγγελέα ο σταθμάρχης Λάρισας για την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στη θέση Ευαγγελισμός έξω από τα Τέμπη. Ο σταθμάρχης θα απολογηθεί το Σάββατο, 4 Μαρτίου.

Σε βάρος του αναμένεται να ασκηθούν ποινικές διώξεις, για το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα ο θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή. Ο σταθμάρχης βρισκόταν σε άλλα πόστα, είχε εκπαιδευθεί ένα χρόνο, ενώ είχε τοποθετηθεί στη θέση αυτή μόλις πριν από ένα μήνα και ήταν η πρώτη του υπηρεσία.

Ο δικηγόρος του 59χρονου σταθμάρχη έκανε γνωστό πως ο πελάτης του είναι συντετριμμένος για τις απώλειες τόσων ανθρώπινων ζωών και αναλαμβάνει το βάρος της ευθύνης που του αναλογεί. Ωστόσο, συμπλήρωσε πως δεν πρέπει να κοιτάμε το δέντρο, αλλά το δάσος σε ότι αφορά τις τραγικές απώλειες.




Κατατέθηκε η πρώτη αγωγή από επιβάτη: Καταγγελίες για υπεράριθμο τρένο

Παράλληλα, έγινε γνωστό πως κατατέθηκε η πρώτη αγωγή επιβάτη κατά των υπευθύνων, με τον δικηγόρο του κ. Γ. Μπαρτζώκα να καταγγέλει υπεράριθμη αμαξοστοιχία, καθώς όπως είπε στην ΕΡΤ, επειδή το Ταμείο στη Λάρισα ήταν κλειστό, πολλοί επιβάτες μπήκαν χωρίς εισιτήριο. «Μόνο όσοι είχαν ηλεκτρονικό εισιτήριο, μπήκαν με εισιτήριο στο τρένο. Για αυτό δεν δίνει η εταιρεία ακριβή αριθμό επιβατών» είπε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος του πολυτραυματία.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!