Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Αυτοκινητιστές: Τρίωρο μπλόκο στο σύνορο των Ευζώνων

Τρίωρη διαμαρτυρία πραγματοποίησαν σήμερα 05/03/21 οι αυτοκινητιστές κλείνοντας το σύνορο των Ευζώνων, ζητώντας την άμεση άρση των περιορισμών που ισχύουν στις συνοριακές διελεύσεις των βαρέων οχημάτων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση:

«Στο κλείσιμο του συνόρου των Ευζώνων σήμερα, 05 Μαρτίου 2021, προχώρησαν οι αυτοκινητιστές μετά το κάλεσμα της ΟΦΑΕ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αυθαίρετη επιβολή περιοριστικών μέτρων στις συνοριακές διελεύσεις των βαρέων οχημάτων, τα οποία παρεμποδίζουν την ομαλή ροή των διεθνών οδικών μεταφορών.

Συγκεκριμένα, από την 1η Μαρτίου 2021 που τέθηκαν σε ισχύ νέοι περιορισμοί στις συνοριακές διελεύσεις στους Ευζώνους με την υπ’αριθμόν Δ1α/Γ.Π.οικ. 12670 (ΦΕΚ 794/Β/27.02.21) κ.υ.α., έχουν προκληθεί πολύ μεγάλα προβλήματα στις διεθνείς χερσαίες μεταφορές, τα οποία επηρρεάζουν όχι μόνο τους αυτοκινητιστές αλλά και το διεθνές εμπόριο συνολικότερα. Παράλληλα, επεκτείνονται και στις διεθνείς επιβατικές μεταφορές καθώς εξαιτίας του τρόπου εφαρμογής της ημερήσιας ποσόστωσης, ένας ταξιδιώτης που διαθέτει άδεια εισόδου στην Ελλάδα, αδυνατεί να εκδόσει το απαραίτητο PLF, με αποτέλεσμα να χάνει το δικαίωμα λόγω αδυναμίας της σχετικής ηλεκτρονικής εφαρμογής!

Το σύνορο των Ευζώνων αποτελεί μια από τις κύριες χερσαίες πύλες της Ελλάδας, από την οποία διέρχονται κατά μέσο όρο 2.000 φορτηγά οχήματα ημερησίως, ενώ τις τελευταίες ημέρες ο αριθμός των φορτηγών που περνούν το σύνορο την ημέρα δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 200-350 φορτηγά οχήματα μαζί με ελάχιστα επιβατικά Ι.Χ., εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί από την Πολιτεία.

Αυτονόητο δε, πως τα υπόλοιπα 1.800 οχήματα είτε επιλέγουν να εισέλθουν στην χώρα μέσω των Ευζώνων και υπόκεινται σε χρονοκαθυστέρηση που ξεπερνάει τις 12 ώρες, είτε επιλέγουν εναλλακτική διαδρομή διανύοντας πολλά επιπλέον χιλιόμετρα. Αναρωτιέται κανείς λοιπόν, εάν η εφαρμογή των περιορισμών στα φορτηγά οχήματα έχει νόημα και αποτελεσματικότητα ως προς τον περιορισμό της διασποράς του ιού, ή απλά παρεμποδίζει τις διεθνείς οδικές μεταφορές!

Τα αιτήματα του κλάδου είναι απλά και αυτονόητα, καθώς ζητάμε να επιτραπεί η διέλευση των φορτηγών επί 24ωρου βάσεως, καθώς επίσης να οργανωθούν επαρκώς οι υγειονομικοί έλεγχοι, ώστε να μην προκαλούν τις τεράστιες αυτές χρονοκαθυστερήσεις. Στο κάλεσμα και στις προσπάθειες της ΟΦΑΕ, ανταποκρίθηκαν θετικά πολλοί Έλληνες αυτοκινητιστές, αλλά και οι συνάδελφοί μας από τις περισσότερες Βαλκανικές χώρες, που ως γνωστόν δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο στις διεθνείς μεταφορές από/προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Την έμπρακτη υποστήριξη στις προσπάθειες της ΟΦΑΕ, έδειξαν και οι ομόλογοι οργανισμοί οδικών μεταφορών από την Βόρεια Μακεδονία, την Σερβία και την Βουλγαρία, καθώς και παραγωγικοί φορείς από την Ελλάδα. Οι σημερινές ενέργειες διαμαρτυρίας είχαν ως σκοπό την ανάδειξη του μεγέθους του προβλήματος, το οποίο φαίνεται πως υποτιμάται από την Ελληνική Κυβέρνηση. Όπως έχουμε τονίσει, το πρόβλημα δεν είναι ούτε τοπικό, ούτε και αφορά αποκλειστικά έναν κλάδο, αλλά οι αρνητικές συνέπειες είναι πολυδιάστατες και επεκτείνονται στο ευρύτερο φάσμα της δραστηριότητας του διεθνούς εμπορίου!

Παραμένουμε εν αναμονή της ανταπόκρισης των αρμόδιων φορέων της Πολιτείας στο αίτημά μας για την αποκατάσταση των προβλημάτων που έχουν προκληθεί στις διελεύσεις στους Ευζώνους, κι επιφυλασσόμαστε για περεταίρω κινητοποιήσεις εφόσον χρειαστεί.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!