Γ.Δ.
1493.11 0,00%
ACAG
0,00%
6.03
BOCHGR
0,00%
4.78
CENER
0,00%
9.81
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.15
EVR
0,00%
1.475
NOVAL
0,00%
2.345
OPTIMA
0,00%
12.9
TITC
0,00%
41.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.8
ΑΒΕ
0,00%
0.466
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
0,00%
4.285
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7005
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.23
ΑΣΚΟ
0,00%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
0,00%
5.71
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.945
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.465
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.4
ΔΑΑ
0,00%
8.1
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.29
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.95
ΕΕΕ
0,00%
32.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.796
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
0,00%
2.27
ΕΛΛ
0,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.2
ΕΛΠΕ
0,00%
7.68
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.21
ΕΤΕ
0,00%
8.02
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.333
ΕΧΑΕ
0,00%
4.72
ΙΑΤΡ
0,00%
1.605
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.695
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0209
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.56
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.086
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.05
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.21
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
0,00%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.466
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.42
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.05
ΚΡΙ
0,00%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.78
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.94
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
0,00%
21
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.82
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.8
ΞΥΛΚ
0,00%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
27.3
ΟΛΠ
0,00%
29.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.799
ΟΤΕ
0,00%
14.58
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.14
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.53
ΠΕΙΡ
0,00%
4.11
ΠΕΡΦ
0,00%
5.64
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.22
ΠΛΑΘ
0,00%
4.165
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.22
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.685
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.585
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.9
ΣΠΙ
0,00%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
3.96
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Μετρό Γραμμή 4: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό θα πραγματοποιηθούν από 16/10 έως 15/01 και καθ’ όλο το 24ωρο, στις παρακάτω οδούς του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:

ΦΑΣΗ

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας και για μήκος 60,0 μ. περίπου στο ύψος της Πατριάρχου Γρηγορίου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 2

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας και για μήκος 60,0 μ. περίπου στο ύψος της Πατριάρχου Γρηγορίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 3Α

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μήκος 7,0 μ. περίπου μετά την οδό Ρήγα Φεραίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

-Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος στα 5,50 μ. περίπου της οδού Ρήγα Φεραίου και για μήκος 50,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθολικός αποκλεισμός της οδού Κ. Παλαμά στο τμήμα της από την οδό Ρήγα Φεραίου και έως την Πατριάρχου Γρηγορίου.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 3Β

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μήκος 7,0 μ. περίπου μετά την οδό Ρήγα Φεραίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος στα 5,50 μ. περίπου της οδού Ρήγα Φεραίου και για μήκος 50,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθολικός αποκλεισμός της οδού Κ. Παλαμά στο τμήμα της από την οδό Ρήγα Φεραίου και έως την Πατριάρχου Γρηγορίου.

-Περιορισμός του πλάτους της Πατριάρχου Γρηγορίου και για μήκος 30,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς στην κατεύθυνση προς Ακαδημίας.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 4

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μηκος 12,0 μ. περίπου μετά την οδό Ασκληπιού με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 5

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας από το ύψος του πεζόδρομου Μασσαλίας και για μήκος 100,0 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ασκληπιού στα 3,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 6

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας από το ύψος του πεζόδρομου Μασσαλίας και για μήκος 90,0 μ. περίπου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ασκληπιού στα 2,75 μ. περίπου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!