Γ.Δ.
1432.46 -0,36%
ACAG
-1,53%
5.81
CENER
-3,32%
9.61
CNLCAP
-0,72%
6.9
DIMAND
-1,75%
9.52
NOVAL
-0,37%
2.7
OPTIMA
+1,30%
12.5
TITC
-2,29%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,00%
1.39
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,47%
2.135
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
-3,11%
2.805
ΑΛΦΑ
-0,25%
1.59
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.56
ΑΡΑΙΓ
-0,55%
10.93
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.58
ΑΤΤ
+1,21%
8.38
ΑΤΤΙΚΑ
-1,62%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,38%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-1,96%
2
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.66
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,57%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
17.7
ΔΑΑ
-0,89%
7.84
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,87%
11.52
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.34
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,63%
0.317
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,39%
32.08
ΕΚΤΕΡ
+0,10%
1.948
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
0,00%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.075
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.07
ΕΛΣΤΡ
-2,73%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-0,23%
1.71
ΕΛΧΑ
-0,86%
1.854
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,40%
1.255
ΕΤΕ
+0,07%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,72%
5.56
ΕΥΡΩΒ
+0,72%
2.1
ΕΧΑΕ
-1,08%
4.6
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
+3,43%
0.3925
ΙΛΥΔΑ
+0,90%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-2,74%
4.97
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.91
ΙΝΛΟΤ
-1,52%
1.17
ΙΝΤΕΚ
-0,52%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,68%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.245
ΙΝΤΚΑ
-0,62%
3.225
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-0,70%
1.41
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-2,95%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-0,34%
1.174
ΚΟΥΕΣ
-1,32%
5.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,41%
12.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
-0,87%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,24%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,71%
7.02
ΛΑΜΨΑ
-0,52%
38.6
ΛΑΝΑΚ
-1,07%
0.925
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
-6,72%
0.222
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.43
ΛΟΥΛΗ
+0,77%
2.62
ΜΑΘΙΟ
+2,56%
0.722
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+2,16%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
-0,15%
3.415
ΜΙΝ
0,00%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,65%
21.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.94
ΜΟΤΟ
-1,54%
2.565
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,44%
23
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-1,26%
34.48
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+3,78%
0.878
ΞΥΛΚ
+0,75%
0.27
ΞΥΛΠ
+2,05%
0.398
ΟΛΘ
+2,44%
21
ΟΛΠ
-1,51%
26.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,12%
16.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,35%
0.844
ΟΤΕ
-1,00%
14.84
ΟΤΟΕΛ
-1,40%
11.24
ΠΑΙΡ
+0,99%
1.02
ΠΑΠ
+5,22%
2.42
ΠΕΙΡ
-1,82%
3.88
ΠΕΡΦ
-2,08%
6.58
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.16
ΠΛΑΘ
0,00%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
-1,63%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,44%
4.56
ΡΕΒΟΙΛ
-2,36%
1.865
ΣΑΡ
-1,18%
10.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.333
ΣΙΔΜΑ
-3,88%
1.61
ΣΠΕΙΣ
-1,23%
6.4
ΣΠΙ
-2,15%
0.636
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.15
ΤΖΚΑ
-3,03%
1.28
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,67%
1.18
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+1,89%
0.216
ΦΡΛΚ
-0,53%
3.76
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Μετρό Πειραιά: Πρεμιέρα τη Δευτέρα για τους τρεις νέους σταθμούς

Στο επιβατικό κοινό παραδίδονται, αύριο Δευτέρα 10 Οκτωβρίου στις 14:00, οι τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό στον Πειραιά, «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

Το συγκεκριμένο έργο αναμένεται να δώσει ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά αφού αλλάζει ο τρόπος αστικής κινητικότητας της πόλης.

Όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι, με τη λειτουργία των παραπάνω σταθμών προβλέπεται ημερήσια αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του Μετρό κατά 132.000 πολίτες ημερησίως, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως. Σημειώνεται δε, ότι ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 55 λεπτά.

Υπενθυμίζεται πως η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα – Πειραιάς» περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο), καθώς και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού. Συνολικά η Γραμμή 3 «Δημοτικό Θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο» αριθμεί πλέον 27 σταθμούς.

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, πρόκειται για μια επένδυση ύψους 730 εκατ. ευρώ σε περιοχές του Δήμου Πειραιά και των Δήμων της ευρύτερης περιοχής (Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγ. Βαρβάρα) που σήμερα έχουν έντονα προβλήματα κυκλοφορίας.

Ο σταθμός «Πειραιάς» θα αποτελεί πλέον ένα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, αφού εκεί συνενώνονται λειτουργικά δύο Γραμμές Μετρό ( 1 και 3), το Λιμάνι, ο Προαστιακός σιδηρόδρομος και το Τραμ, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.

Τα δρομολόγια

Η συχνότητα των δρομολογίων στο τμήμα Δημοτικό θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας τις ώρες αιχμής (07.30 -11.00 & 13:30 – 17:30) παραμένει στα 4΄ και τις νυχτερινές ώρες (22:00 – 00:20) μειώνεται στα 9΄ από 10΄. Στο τμήμα Αεροδρόμιο – Δημοτικό θέατρο η συχνότητα διαμορφώνεται στα 36΄.

Το πρώτο δρομολόγιο από τους σταθμούς Δημοτικό θέατρο και Δουκίσσης Πλακεντίας θα ξεκινά στις 05:30. Πρώτα δρομολόγια στις 05:30 θα ξεκινούν και από τους σταθμούς Αιγάλεω και Μοναστηράκι στην κατεύθυνση προς Δουκίσσης Πλακεντίας και από το σταθμό Εθνική Άμυνα στην κατεύθυνση προς Δημοτικό Θέατρο. Το τελευταίο δρομολόγιο (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) από το Δημοτικό Θέατρο θα γίνεται στις 23:59 και από τη Δουκίσσης Πλακεντίας στις 00:03.

Παρασκευή και Σάββατο, οπότε και ισχύει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν στη 01:06 από το Δημοτικό Θέατρο και στη 01:10 από τη Δουκίσσης Πλακεντίας.

Τελευταίοι συρμοί από το σταθμό Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις θα αναχωρούν στις 00:23 (Δευτέρα – Πέμπτη & Κυριακή) και στη 01:30 (Παρασκευή και Σάββατο).

Η αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στη δίκτυο της ΟΣΥ

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης του συγκοινωνιακού δικτύου που έχει διαμορφώσει ο ΟΑΣΑ για τη διασύνδεση των δήμων στις περιοχές που βρίσκονται οι νέοι σταθμοί του μετρό «Μανιάτικα», «Πειραιάς», «Δημοτικό Θέατρο» και για τη δυνατότητα νέων μετεπιβιβάσεων, βασίζεται σε ενισχύσεις και τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών. Η αναδιαμόρφωση των γραμμών χωρίζεται σε δυο φάσεις:

Κατά την πρώτη φάση, με την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών, προβλέπονται άμεσες παρεμβάσεις, οι οποίες θα αξιολογηθούν μετά το πρώτο διάστημα λειτουργίας των σταθμών. Στη συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα ακολουθήσει η επόμενη φάση ανασχεδιασμού που θα περιλαμβάνει πρόσθετες συγκοινωνιακές ρυθμίσεις, οι οποίες θα απαιτηθούν μετά την ολοκληρωμένη λειτουργία της Γραμμής 3, κατόπιν εκτίμησης και αξιολόγησης της διαμορφωθείσας κατάστασης στο συγκοινωνιακό δίκτυο της ευρύτερης περιοχής.

Πιο αναλυτικά, έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:

  • Η λεωφορειακή γραμμή 831 Αιγάλεω – Πειραιάς ενισχύεται με επιπλέον δρομολόγια καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Η λεωφορειακή γραμμή 810 Σχιστό – Κορυδαλλός τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός» και θα διασυνδεθεί με την Λεωφόρο Πέτρου Ράλλη.
  • Η λεωφορειακή γραμμή 830 Αγία Βαρβάρα – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός».
  • Η λεωφορειακή γραμμή 846 Νεάπολη – Νίκαια – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».
  • Η λεωφορειακή γραμμή 900, η οποία δημιουργήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια για να καλύψει την μεταβατική περίοδο μεταξύ της λειτουργίας των σταθμών μετρό «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» και των 3 νέων σταθμών του «Πειραιά», καταργείται.

Οι αφετηρίες και τέρματα των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών παραμένουν ως έχουν.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι επιβάτες μπορούν να καλούν στο πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185. Παράλληλα, όλες οι πληροφορίες για τα δρομολόγια της Γραμμής 3 του Μετρό, όπως αυτά διαμορφώνονται από Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022, είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ.(www.stasy.gr).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!