Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Το Ελεγκτικό Συνέδριο μπλόκαρε τα 300 λεωφορεία leasing

“Φρένο” προς το παρόν βάζει το Ελεγκτικό Συνέδριο, στην άμεση προμήθεια των 300 λεωφορείων με τη διαδικασία του leasing. Βασική ένσταση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΟΣΥ ΑΕ, είναι η “εσφαλμένη εντύπωση” πως τα εν λόγω λεωφορεία δεν θα είχαν πλευρικά ανοιγοκλειόμενα παράθυρα.

Αίτημα ανάκλησης μετά την παρερμηνεία

Η ΟΣΥ μετά την απόφαση αυτή, προχωρά στην άμεση υποβολή αίτηση ανάκλησης για την άρση της δημιουργηθείσης παρερμηνείας.

“Η παρανόηση αυτή – σύμφωνα με την ΟΣΥ – οφείλεται στο ότι υποβλήθηκαν πέραν των δεσμευτικών εγγράφων του διαγωνισμού, και επιπλέον έγγραφα (προσπέκτους) παρουσίασης των αρχικών μοντέλων των λεωφορείων, στα οποία τα παράθυρα εμφανίζονταν εν ως μη ανοιγοκλειόμενα. Όμως, η πραγματικότητα είναι ότι η παρουσίαση ενός οχήματος σε μια διαφημιστική μπροσούρα, δεν εμφανίζει το όχημα που θα παραδοθεί αλλά αυτό που είναι κατά τον αρχικό χρόνο παραγωγής”.

Μάλιστα, στη σύμβαση, οι ανάδοχες εταιρείες υποχρεούνται να παραδώσουν τα οχήματα, έχοντας προχωρήσει στις απαραίτητες τροποποιήσεις στα παράθυρα ώστε να ανοίγουν. “Το ότι όλα τα λεωφορεία θα έχουν ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, αλλιώς η Ο.ΣΥ. Α.Ε. δεν θα τα παραλάβει, αναφέρεται σαφώς, τόσο στη διακήρυξη του διαγωνισμού, όσο και στο σχέδιο σύμβασης το οποίο έχουν λάβει και αποδεχτεί στην προσφορά τους οι διαγωνιζόμενες εταιρείες, καθώς επίσης και στις δηλώσεις συμμόρφωσης που έχουν καταθέσει στο φάκελό τους και οι τρεις εταιρείες” τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΟΣΥ.

Αντίστοιχη εικόνα και στον διαγωνισμό του ΟΑΣΘ

“Ακριβώς το ίδιο είχε συμβεί και στον αντίστοιχο διαγωνισμό που είχε διενεργήσει ο ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη. Η διακήρυξη ζητούσε λεωφορεία με ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, η συμμετέχουσα εταιρεία προσέφερε μοντέλα που δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από την  κατασκευή τους – καθότι είναι αρκετά σπάνιο στα λεωφορεία σύγχρονης κατασκευής – όμως μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και πριν την παράδοσή τους, ο προμηθευτής έκανε τη σχετική τροποποίηση και σήμερα τα λεωφορεία κυκλοφορούν κανονικά, με παράθυρα που ανοίγουν, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Όπως δηλαδή θα γίνει τελικά και στους δρόμους της Αθήνας”.

Η ΟΣΥ ΑΕ προχωρά σε αίτημα ανάκλησης προς το ΣΤ’ τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου με στόχο την όσο το δυνατόν ταχύτερη ολοκλήρωση της επανεξέτασης. Μάλιστα, όπως αναφέρουν στελέχη του υπουργείου Μεταφορών, στόχος είναι η καθυστέρηση στην παραλαβή των οχημάτων, τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα, να μην ξεπεράσει τον έναν μήνα.

Πάντως, η διοίκηση της ΟΣΥ, πιστεύει ότι αν της είχε υποβληθεί σχετικό ερώτημα, θα είχε αποσαφηνιστεί το ζήτημα και “δεν θα καθυστερούσε η τυπική ολοκλήρωση ενός διαγωνισμού που περιμένει με αγωνία το επιβατικό κοινό της Αθήνας”.

Οι ανάδοχοι του διαγωνισμού

Υπενθυμίζεται πως ο διαγωνισμός αφορά 90 ντιζελοκίνητα αρθρωτά (με ρυμουλκό) και 210 κανονικά (διαξονικά) αστικά λεωφορεία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ανάδοχοι του διαγωνισμού είναι οι εταιρείες «Σαρακάκης» (με 59 δωδεκάμετρα), το Μεσογειακό Κέντρο Φορτηγού & Λεωφορείου (συμφερόντων «Παπαδάκη») με 106 δωδεκάμετρα και 40 αρθρωτά, και η «Εθνική leasing» με 78 δωδεκάμετρα και 10 αρθρωτά.Το μηνιαίο μίσθωμα, μετά τις εκπτώσεις που προσέφεραν οι διαγωνιζόμενοι, κυμαίνεται από 2.500 έως 2.700 ευρώ περίπου για τα 12μετρα και από 2.740 έως 2.800 ευρώ για τα αρθρωτά. Σημειώνεται ότι πρόκειται για λεωφορεία ηλικίας έως και 10 ετών, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO V ή νεότερης. Το κόστος του έργου είχε προϋπολογιστεί στα 37,49 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 30,2 εκατ. ευρώ). Η διάρκεια της σύμβασης ορίστηκε στα τρία χρόνια με δικαίωμα επέκτασης της σύμβασης για ακόμα ένα έτος, με ανάλογη επέκταση του τιμήματος κατά 10 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!