Γ.Δ.
1407.4 +0,42%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
+2,06%
4.45
CENER
+1,19%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,22%
8.3
NOVAL
-0,43%
2.3
OPTIMA
+0,94%
12.84
TITC
+0,53%
37.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,14%
1.394
ΑΒΕ
-0,65%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,64%
2.36
ΑΚΡΙΤ
+1,46%
0.695
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,49%
1.538
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,84%
9.66
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-0,33%
0.612
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,35%
5.26
ΒΙΟΚΑ
+2,28%
1.795
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,46%
18.34
ΔΑΑ
+0,43%
8.024
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,26%
11.68
ΔΟΜΙΚ
+3,89%
2.805
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,76%
0.298
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.41
ΕΕΕ
-0,12%
33.7
ΕΚΤΕΡ
-1,66%
1.422
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+4,55%
2.07
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,10%
1.65
ΕΛΠΕ
+1,87%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-0,98%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+1,20%
1.86
ΕΛΧΑ
+2,00%
1.836
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-0,03%
6.922
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.14
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+0,29%
2.042
ΕΧΑΕ
+1,51%
4.365
ΙΑΤΡ
+2,60%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+1,15%
0.309
ΙΛΥΔΑ
+4,31%
1.815
ΙΝΚΑΤ
-0,32%
4.735
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+4,27%
0.928
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+2,08%
2.705
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,38%
1.43
ΚΟΡΔΕ
+3,41%
0.424
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+1,81%
5.62
ΚΡΙ
-0,70%
14.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+6,93%
0.988
ΛΑΒΙ
+1,39%
0.729
ΛΑΜΔΑ
-0,96%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,93%
3.55
ΜΕΝΤΙ
+2,97%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,34%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,09%
19.41
ΜΟΝΤΑ
-3,20%
3.63
ΜΟΤΟ
+2,86%
2.52
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,65%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,44%
31.84
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,78%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
+1,84%
30.4
ΟΛΥΜΠ
+2,67%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.77
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.792
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
-0,20%
10.08
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,42%
3.64
ΠΕΡΦ
+0,56%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+1,02%
7.94
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-2,88%
13.5
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
-1,25%
1.575
ΣΑΡ
+0,37%
10.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
+1,97%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,52%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,13%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,13%
3.59
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Εγκρίθηκε η μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας

Τη μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, ενέκρινε σήμερα κατά πλειοψηφία, το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας. Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, απαντώντας στις αιτιάσεις παρατάξεων της αντιπολίτευσης, επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι και στο παρελθόν σε σημαντικές παρεμβάσεις -έργα στην πόλη, όπως στις πεζοδρομήσεις της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Ερμού και Βουκουρεστίου, είχαν διατυπωθεί ανάλογες ενστάσεις, ενώ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Βασίλης Αξιώτης υπογράμμισε την αξία που έχει αυτό το έργο για την Αθήνα.

Από την παράταξη « Ανοιχτή Πόλη», ο δημοτικός σύμβουλος, Ρήγας Αξελός, ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι με όσα δρομολογούνται «ανατρέπεται άρδην η λειτουργία της πόλης».

Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Νίκος Σοφιανός, ανάφερε ότι στοχεύει στο «να υπηρετήσει το τουριστικό προϊόν Αθήνα» και ότι «τα εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέπτονται δεν αφήνουν στην πόλη ευρώ τσακιστό».

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Στο πλαίσιο του έργου θα υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες προβλέπουν τα εξής: Είσοδος στην Λ. Βασ. Όλγας από Βασ. Κωνσταντίνου με δεξιά στροφή και έξοδος Λ. Βασ. Όλγας προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας μόνο με δεξιά στροφή στην κατεύθυνση προς Σύνταγμα (η αριστερή στροφή εξόδου προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας δεν επιτρέπεται), – είσοδος στη Λ. Βασ. Όλγας και από τις δύο κατευθύνσεις της Λ. Βασ. Αμαλίας και έξοδος με δεξιά στροφή προς την Οδό Αρδηττού και με αριστερή στροφή προς τη Λ. Βασ. Κωνσταντίνου.

Οι κατηγορίες οχημάτων που επιτρέπεται να κινούνται επί της Λ. Βασ. Όλγας είναι:

Όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

– οχήματα που κινούνται από και προς τους χώρους στάθμευσης του Ζαππείου (δημόσιας χρήσης) και του Ομίλου Αντισφαίρισης Αθηνών (ιδιωτικής χρήσης)

– οχήματα για την αποβίβαση και επιβίβαση παιδιών που αθλούνται στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών και στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο.

Η πρόσβαση στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών θα εξακολουθεί να γίνεται μέσω του διαδρόμου τραμ, όπως γίνεται και σήμερα, σύμφωνα με τις υποδείξεις της ΔΜΕΟ, με δεξιόστροφη κίνηση και θα αποχωρούν από τον ίδιο κλάδο με δεξιόστροφη κίνηση προς την οδό Αρδηττού.

– οχήματα εξυπηρέτησης τροφοδοσίας των χρήσεων επί της Λ. Βασ. Όλγας (Ζάππειο, Αίγλη, Όμιλος Αντισφαίρισης Αθηνών), συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων ταχυμεταφορών (courier) και διανομών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (delivery)

– Ακόμη εξαιρούνται οχήματα ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, σχολικών, δημοσίων υπηρεσιών, ηλεκτροκίνητων, έκτακτης ανάγκης κ.α.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!