Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

Εγκρίθηκε η μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας

Τη μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, ενέκρινε σήμερα κατά πλειοψηφία, το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας. Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, απαντώντας στις αιτιάσεις παρατάξεων της αντιπολίτευσης, επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι και στο παρελθόν σε σημαντικές παρεμβάσεις -έργα στην πόλη, όπως στις πεζοδρομήσεις της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Ερμού και Βουκουρεστίου, είχαν διατυπωθεί ανάλογες ενστάσεις, ενώ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Βασίλης Αξιώτης υπογράμμισε την αξία που έχει αυτό το έργο για την Αθήνα.

Από την παράταξη « Ανοιχτή Πόλη», ο δημοτικός σύμβουλος, Ρήγας Αξελός, ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι με όσα δρομολογούνται «ανατρέπεται άρδην η λειτουργία της πόλης».

Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Νίκος Σοφιανός, ανάφερε ότι στοχεύει στο «να υπηρετήσει το τουριστικό προϊόν Αθήνα» και ότι «τα εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέπτονται δεν αφήνουν στην πόλη ευρώ τσακιστό».

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Στο πλαίσιο του έργου θα υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες προβλέπουν τα εξής: Είσοδος στην Λ. Βασ. Όλγας από Βασ. Κωνσταντίνου με δεξιά στροφή και έξοδος Λ. Βασ. Όλγας προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας μόνο με δεξιά στροφή στην κατεύθυνση προς Σύνταγμα (η αριστερή στροφή εξόδου προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας δεν επιτρέπεται), – είσοδος στη Λ. Βασ. Όλγας και από τις δύο κατευθύνσεις της Λ. Βασ. Αμαλίας και έξοδος με δεξιά στροφή προς την Οδό Αρδηττού και με αριστερή στροφή προς τη Λ. Βασ. Κωνσταντίνου.

Οι κατηγορίες οχημάτων που επιτρέπεται να κινούνται επί της Λ. Βασ. Όλγας είναι:

Όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

– οχήματα που κινούνται από και προς τους χώρους στάθμευσης του Ζαππείου (δημόσιας χρήσης) και του Ομίλου Αντισφαίρισης Αθηνών (ιδιωτικής χρήσης)

– οχήματα για την αποβίβαση και επιβίβαση παιδιών που αθλούνται στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών και στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο.

Η πρόσβαση στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών θα εξακολουθεί να γίνεται μέσω του διαδρόμου τραμ, όπως γίνεται και σήμερα, σύμφωνα με τις υποδείξεις της ΔΜΕΟ, με δεξιόστροφη κίνηση και θα αποχωρούν από τον ίδιο κλάδο με δεξιόστροφη κίνηση προς την οδό Αρδηττού.

– οχήματα εξυπηρέτησης τροφοδοσίας των χρήσεων επί της Λ. Βασ. Όλγας (Ζάππειο, Αίγλη, Όμιλος Αντισφαίρισης Αθηνών), συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων ταχυμεταφορών (courier) και διανομών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (delivery)

– Ακόμη εξαιρούνται οχήματα ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, σχολικών, δημοσίων υπηρεσιών, ηλεκτροκίνητων, έκτακτης ανάγκης κ.α.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!