Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Εγκρίθηκε η μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας

Τη μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, ενέκρινε σήμερα κατά πλειοψηφία, το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας. Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, απαντώντας στις αιτιάσεις παρατάξεων της αντιπολίτευσης, επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι και στο παρελθόν σε σημαντικές παρεμβάσεις -έργα στην πόλη, όπως στις πεζοδρομήσεις της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Ερμού και Βουκουρεστίου, είχαν διατυπωθεί ανάλογες ενστάσεις, ενώ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Βασίλης Αξιώτης υπογράμμισε την αξία που έχει αυτό το έργο για την Αθήνα.

Από την παράταξη « Ανοιχτή Πόλη», ο δημοτικός σύμβουλος, Ρήγας Αξελός, ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι με όσα δρομολογούνται «ανατρέπεται άρδην η λειτουργία της πόλης».

Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Νίκος Σοφιανός, ανάφερε ότι στοχεύει στο «να υπηρετήσει το τουριστικό προϊόν Αθήνα» και ότι «τα εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέπτονται δεν αφήνουν στην πόλη ευρώ τσακιστό».

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Στο πλαίσιο του έργου θα υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες προβλέπουν τα εξής: Είσοδος στην Λ. Βασ. Όλγας από Βασ. Κωνσταντίνου με δεξιά στροφή και έξοδος Λ. Βασ. Όλγας προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας μόνο με δεξιά στροφή στην κατεύθυνση προς Σύνταγμα (η αριστερή στροφή εξόδου προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας δεν επιτρέπεται), – είσοδος στη Λ. Βασ. Όλγας και από τις δύο κατευθύνσεις της Λ. Βασ. Αμαλίας και έξοδος με δεξιά στροφή προς την Οδό Αρδηττού και με αριστερή στροφή προς τη Λ. Βασ. Κωνσταντίνου.

Οι κατηγορίες οχημάτων που επιτρέπεται να κινούνται επί της Λ. Βασ. Όλγας είναι:

Όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

– οχήματα που κινούνται από και προς τους χώρους στάθμευσης του Ζαππείου (δημόσιας χρήσης) και του Ομίλου Αντισφαίρισης Αθηνών (ιδιωτικής χρήσης)

– οχήματα για την αποβίβαση και επιβίβαση παιδιών που αθλούνται στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών και στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο.

Η πρόσβαση στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών θα εξακολουθεί να γίνεται μέσω του διαδρόμου τραμ, όπως γίνεται και σήμερα, σύμφωνα με τις υποδείξεις της ΔΜΕΟ, με δεξιόστροφη κίνηση και θα αποχωρούν από τον ίδιο κλάδο με δεξιόστροφη κίνηση προς την οδό Αρδηττού.

– οχήματα εξυπηρέτησης τροφοδοσίας των χρήσεων επί της Λ. Βασ. Όλγας (Ζάππειο, Αίγλη, Όμιλος Αντισφαίρισης Αθηνών), συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων ταχυμεταφορών (courier) και διανομών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (delivery)

– Ακόμη εξαιρούνται οχήματα ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, σχολικών, δημοσίων υπηρεσιών, ηλεκτροκίνητων, έκτακτης ανάγκης κ.α.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!