Γ.Δ.
1506.83 +0,24%
ACAG
-0,49%
6.07
BOCHGR
+3,54%
4.97
CENER
-2,42%
9.69
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,73%
8.26
EVR
0,00%
1.485
NOVAL
+0,21%
2.36
OPTIMA
-0,47%
12.74
TITC
+0,48%
42.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.798
ΑΒΕ
-0,43%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-0,71%
2.81
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
-2,42%
4.035
ΑΛΦΑ
0,00%
1.73
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,46%
10.09
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
+1,55%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.74
ΑΤΤ
-0,77%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.22
ΒΙΟ
-0,86%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-2,04%
1.92
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,91%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.36
ΔΑΑ
-0,37%
8.188
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,32%
12.5
ΔΟΜΙΚ
+0,34%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,36%
0.316
ΕΒΡΟΦ
-3,17%
1.83
ΕΕΕ
+1,68%
32.76
ΕΚΤΕΡ
-2,76%
1.76
ΕΛΒΕ
+2,04%
5
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
+0,68%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,91%
2.18
ΕΛΠΕ
-0,78%
7.64
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.896
ΕΛΧΑ
-1,58%
2.18
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
+0,39%
8.16
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.96
ΕΥΡΩΒ
+1,79%
2.382
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.69
ΙΑΤΡ
+2,75%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-2,74%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-2,46%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,64%
4.73
ΙΝΚΑΤΔ
-38,79%
0.0101
ΙΝΛΙΦ
+0,87%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-1,82%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,69%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-0,64%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,71%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,94%
0.456
ΚΟΥΑΛ
-3,34%
1.39
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.11
ΚΡΙ
-0,31%
15.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,94%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,38%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,02%
2.98
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.31
ΜΕΡΚΟ
-2,50%
39
ΜΙΓ
-1,36%
2.9
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-0,66%
21
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.67
ΜΟΤΟ
-0,69%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,24%
25.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,45%
2.21
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,81%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,69%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+3,90%
29.3
ΟΛΠ
-0,85%
29.05
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,50%
15.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,14%
14.65
ΟΤΟΕΛ
-0,55%
10.84
ΠΑΙΡ
+2,74%
1.125
ΠΑΠ
-0,40%
2.51
ΠΕΙΡ
+0,41%
4.215
ΠΕΡΦ
-0,35%
5.63
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.12
ΠΛΑΚΡ
+2,78%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,33%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.695
ΣΑΡ
-1,47%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,32%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,24%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,46%
0.193
ΦΡΛΚ
+0,51%
3.96
ΧΑΙΔΕ
-8,33%
0.55

Εγκρίθηκε η μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας

Τη μελέτη ανάπλασης της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, ενέκρινε σήμερα κατά πλειοψηφία, το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας. Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, απαντώντας στις αιτιάσεις παρατάξεων της αντιπολίτευσης, επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι και στο παρελθόν σε σημαντικές παρεμβάσεις -έργα στην πόλη, όπως στις πεζοδρομήσεις της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Ερμού και Βουκουρεστίου, είχαν διατυπωθεί ανάλογες ενστάσεις, ενώ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Βασίλης Αξιώτης υπογράμμισε την αξία που έχει αυτό το έργο για την Αθήνα.

Από την παράταξη « Ανοιχτή Πόλη», ο δημοτικός σύμβουλος, Ρήγας Αξελός, ισχυρίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι με όσα δρομολογούνται «ανατρέπεται άρδην η λειτουργία της πόλης».

Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Νίκος Σοφιανός, ανάφερε ότι στοχεύει στο «να υπηρετήσει το τουριστικό προϊόν Αθήνα» και ότι «τα εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέπτονται δεν αφήνουν στην πόλη ευρώ τσακιστό».

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Στο πλαίσιο του έργου θα υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες προβλέπουν τα εξής: Είσοδος στην Λ. Βασ. Όλγας από Βασ. Κωνσταντίνου με δεξιά στροφή και έξοδος Λ. Βασ. Όλγας προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας μόνο με δεξιά στροφή στην κατεύθυνση προς Σύνταγμα (η αριστερή στροφή εξόδου προς τη Λ. Βασ. Αμαλίας δεν επιτρέπεται), – είσοδος στη Λ. Βασ. Όλγας και από τις δύο κατευθύνσεις της Λ. Βασ. Αμαλίας και έξοδος με δεξιά στροφή προς την Οδό Αρδηττού και με αριστερή στροφή προς τη Λ. Βασ. Κωνσταντίνου.

Οι κατηγορίες οχημάτων που επιτρέπεται να κινούνται επί της Λ. Βασ. Όλγας είναι:

Όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

– οχήματα που κινούνται από και προς τους χώρους στάθμευσης του Ζαππείου (δημόσιας χρήσης) και του Ομίλου Αντισφαίρισης Αθηνών (ιδιωτικής χρήσης)

– οχήματα για την αποβίβαση και επιβίβαση παιδιών που αθλούνται στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών και στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο.

Η πρόσβαση στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών θα εξακολουθεί να γίνεται μέσω του διαδρόμου τραμ, όπως γίνεται και σήμερα, σύμφωνα με τις υποδείξεις της ΔΜΕΟ, με δεξιόστροφη κίνηση και θα αποχωρούν από τον ίδιο κλάδο με δεξιόστροφη κίνηση προς την οδό Αρδηττού.

– οχήματα εξυπηρέτησης τροφοδοσίας των χρήσεων επί της Λ. Βασ. Όλγας (Ζάππειο, Αίγλη, Όμιλος Αντισφαίρισης Αθηνών), συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων ταχυμεταφορών (courier) και διανομών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος (delivery)

– Ακόμη εξαιρούνται οχήματα ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, σχολικών, δημοσίων υπηρεσιών, ηλεκτροκίνητων, έκτακτης ανάγκης κ.α.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!