Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αυτοκινητιστές: 15μερη αναστολή κινητοποιήσεων αποφάσισε η ΟΦΑΕ

Για δεκαπέντε ημέρες αναστέλλουν τις κινητοποιήσεις τους οι αυτοκινητιστές όπως αναστολή  αποφάσισε το ΔΣ της ΟΦΑΕ προκειμένου να δοθεί απαραίτητος χρόνος για διεξοδικό διάλογο με φορείς της Κυβέρνησης.

Λίγες ημέρες πριν την έναρξη των απεργειακών κινητοποιήσεων του κλάδου των οδικών μεταφορών στις 13 Απριλίου 2022, κατόπιν ομόφωνης απόφασης της Πανελλαδικής Συνέλευσης αυτοκινητιστών που πραγματοποιήθηκε στις 27/03/22 στην Θεσσαλονίκη, το ΔΣ της ΟΦΑΕ αποφάσισε την 15μερη αναστολή των κινητοποιήσεων προκειμένου να δοθεί απαραίτητος χρόνος για διεξοδικό διάλογο με φορείς της Κυβέρνησης.

Από την ημέρα διεξαγωγής της Συνέλευσης και μέχρι σήμερα, υπήρξε ανταπόκριση στο αίτημα του κλάδου για την οικονομική του ενίσχυση προκειμένου να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην ραγδαία αύξηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης, με αρκετούς βουλευτές να έχουν ήδη καταθέσει σχετικές ερωτήσεις στο ελληνικό Κοινοβούλιο, καθώς και με επικείμενες συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν εντός της τρέχουσας εβδομάδας με αρμόδιους φορείς της Κυβέρνησης.

Θεωρώντας πως ο παραγωγικός διάλογος αποτελεί προϋπόθεση για την έναρξη στοχευμένων κι αποτελεσματικών κινητοποιήσεων, καθώς επίσης και με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης ενόψει των αυξημένων αναγκών εφοδιασμού της αγοράς την περίοδο του Πάσχα.

Την ώρα που οι καταναλωτές, ζαλισμένοι από την ανέλεγκτη επέλαση της ακρίβειας, αγωνιούν για το κόστος του γιορτινού τραπεζιού των ημερών του Πάσχα, η ΟΦΑΕ δεν θα γίνει μέρος του προβλήματος, ούτε δικαιολογία για όσα απειλητικά ακούγονται σχετικά με ελλείψεις και αυξήσεις τιμών στην αγορά.

Το φορτηγό δεν μπορεί να κινηθεί εάν δεν καλύψει τουλάχιστον το πραγματικό κόστος μεταφοράς, το κόστος των καυσίμων, των διοδίων, των αναλώσιμων, των επισκευών κ.λπ. ή και το κόστος του κεφαλαίου που έχουμε επενδύσει –κόστη που σύντομα θα είμαστε σε θέση να δημοσιοποιήσουμε, ώστε να γνωρίζουν όλοι το πραγματικό μερίδιο της ευθύνης κάθε κρίκου της μεταφοράς και αντίστοιχα τις πολιτικές ευθύνες.

Για τις επόμενες κινήσεις μας θα παίξουν καθοριστικό ρόλο τα αποτελέσματα των συζητήσεων με τους εκπροσώπους της ελληνικής Κυβέρνησης και η επάρκεια και αποτελεσματικότητα των μέτρων που θα αποφασιστούν για την ενίσχυση του κλάδου προκειμένου να μπορέσει να συνεχίσει να διατηρεί την ομαλότητα στον εφοδιασμό της αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!