Γ.Δ.
1503.93 +0,05%
ACAG
-0,49%
6.07
BOCHGR
+1,67%
4.88
CENER
-1,31%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,85%
8.27
EVR
-1,35%
1.465
NOVAL
-0,21%
2.35
OPTIMA
-0,63%
12.72
TITC
-0,12%
41.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,78%
1.784
ΑΒΕ
+0,21%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.8
ΑΚΡΙΤ
-0,63%
0.795
ΑΛΜΥ
+0,36%
4.15
ΑΛΦΑ
+0,09%
1.7315
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,07%
10.13
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
+3,88%
0.67
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.72
ΑΤΤ
-0,51%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.22
ΒΙΟ
+0,52%
5.82
ΒΙΟΚΑ
-1,53%
1.93
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,40%
1.45
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,22%
18.32
ΔΑΑ
-0,90%
8.144
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.54
ΔΟΜΙΚ
+1,51%
3.02
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,53%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+0,26%
1.895
ΕΕΕ
+0,25%
32.3
ΕΚΤΕΡ
+1,11%
1.83
ΕΛΒΕ
+2,04%
5
ΕΛΙΝ
-1,33%
2.22
ΕΛΛ
+1,03%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,68%
2.185
ΕΛΠΕ
-0,32%
7.675
ΕΛΣΤΡ
-0,95%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.898
ΕΛΧΑ
-0,90%
2.195
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
+0,64%
8.18
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.39
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.96
ΕΥΡΩΒ
+0,09%
2.342
ΕΧΑΕ
+0,54%
4.695
ΙΑΤΡ
-0,92%
1.62
ΙΚΤΙΝ
-1,37%
0.3605
ΙΛΥΔΑ
-2,19%
1.79
ΙΝΚΑΤ
-0,43%
4.68
ΙΝΚΑΤΔ
-32,73%
0.0111
ΙΝΛΙΦ
+0,87%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,74%
1.068
ΙΝΤΕΚ
-0,99%
6
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.18
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.105
ΚΑΡΕΛ
-2,29%
342
ΚΕΚΡ
+1,48%
1.375
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-3,23%
0.45
ΚΟΥΑΛ
-0,83%
1.426
ΚΟΥΕΣ
-0,49%
6.14
ΚΡΙ
-0,63%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-3,92%
0.98
ΛΑΒΙ
+0,38%
0.79
ΛΑΜΔΑ
-0,84%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-1,84%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+1,02%
2.98
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,32%
3.79
ΜΕΝΤΙ
-0,87%
2.28
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.94
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
0,00%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+2,40%
3.84
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,45%
2.21
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.04
ΝΑΥΠ
0,00%
0.772
ΞΥΛΚ
-3,39%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,42%
28.6
ΟΛΠ
+0,68%
29.5
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.53
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,14%
14.65
ΟΤΟΕΛ
-0,92%
10.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
+1,19%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,10%
4.194
ΠΕΡΦ
-0,53%
5.62
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.155
ΠΛΑΚΡ
-2,08%
14.1
ΠΡΔ
+2,14%
0.286
ΠΡΕΜΙΑ
+0,65%
1.236
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,88%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,57%
5.31
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.71
ΣΑΡ
-1,29%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+1,59%
1.595
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
-0,32%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,82%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,95%
0.192
ΦΡΛΚ
+0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Έως τέλος του μήνα ο ανάδοχος της ακτοπλοϊκής γραμμής για Κύπρο

Έως τέλος του μήνα θα έχει ανακοινωθεί από την Κυπριακή Επιτροπή Αξιολόγησης ο ανάδοχος για την κάλυψη της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιά-Λάρνακα ή Λεμεσό.

Η εκτέλεση της ακτοπλοϊκής επιβατικής σύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου αφορά 22 δρομολόγια χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Τα δρομολόγια θα ξεκινούν από Απρίλιο ή Μάιο και θα ολοκληρώνονται Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο.

Στο διαγωνισμό το μάξιμουμ της τιμής του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου που ο πλοιοκτήτης δεν μπορεί να ξεπεράσει, είναι για απλή μία μετάβαση με αεροπορική θέση στα 50 ευρώ και στο μετ’ επιστροφής στα 80 ευρώ. Επίσης το αυτοκίνητο είναι μόνο συνοδευόμενο και η τιμή του θα είναι στα 150 ευρώ μετ’ επιστροφής ενώ στις μηχανές το εισιτήριο μετ’ επιστροφής στα 100 ευρώ. Οι τιμές αυτές είναι οι υψηλότερες που μπορεί να βάλει ο πλοιοκτήτης, ενώ βάσει της επιδότησης έχει το δικαίωμα αν το θελήσει να τις μειώσει προκειμένου η γραμμή να γίνει πιο ανταγωνιστική.

Τελευταία ακτοπλοϊκή σύνδεση πριν από 21 χρόνια

Στόχος της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, ανέφεραν πηγές από την Κύπρο, είναι να δοθεί εναλλακτική συνδεσιμότητα μεταξύ της Ελλάδας και Κύπρου καθώς αυτή τη στιγμή γίνεται μόνο αεροπορικώς -αλλά και να προσφέρει στο τουριστικό προϊόν και από τις δύο πλευρές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που υπήρχε ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος ήταν πριν από 21 χρόνια.

Σημειώνεται ότι στις 28/1 έληξε η προθεσμία υποβολής προσφορών διαγωνισμού για την επιλογή ανάδοχου, ενώ τρεις είναι οι εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον: Η SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000 ευρώ, η N.Y. BUSINESS TIES LTD, η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 ευρώ και η KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.

Η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. ευρώ).

Υπενθυμίζεται ότι ο εν λόγω διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2021 και οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς υπέβαλαν προσφορά μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων του Γενικού Λογιστηρίου της Κύπρου e-procurement.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!