Γ.Δ.
1618.16 0,00%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Απεργούν οι εργαζόμενοι της Cosco: ΜΑΤ στο λιμάνι του Πειραιά

Έντονο είναι το κλίμα στο λιμάνι του Πειραιά από το πρωί, καθώς οι εργαζόμενοι στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά ΣΕΠ ξεκίνησαν από τις 6 το πρωί προειδοποιητική 24ωρη απεργία με κύριο αίτημα την ένταξή τους στα βαρέα και ανθυγιεινά. Την ίδια ώρα, η DPort Services Cosco ζητώντας την ανεμπόδιστη είσοδο των εργαζομένων που θέλουν  να δουλέψουν, κάλεσε την αστυνομία, με αποτέλεσμα να έχουν συγκεντρωθεί στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας δυνάμεις των ΜΑΤ.

Ειδικότερα, ένα εκ των τριών σωματείων εργαζομένων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (PCT), η «Ένωση Εργαζομένων στη Διακίνηση Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες του Πειραιά-ΕΝΕΔΕΠ» προκήρυξε σήμερα, 7 Φεβρουαρίου προειδοποιητική 24ωρη απεργία.

Οι εργαζόμενοι ζητούν την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας που θα καλύπτει όλους τους εργαζόμενους εφαρμογή του νόμου για τα Βαρέα και Ανθυγιεινά και επαναπρόσληψη και ανανέωση των συμβάσεων όλων των συμβασιούχων.

Έξω από τις εγκαταστάσεις του Σταθμού Εμπορευματιβωτίων Πειραιά βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις, ενώ η DPort Services (Cosco) η εταιρεία που διαχειρίζεται ένα φάσμα λιμενικών υπηρεσιών στο εμπορικό λιμάνι σε ανακοίνωσή της ζητεί την ανεμπόδιστη είσοδο των εργαζομένων που θέλουν να απασχοληθούν στο λιμάνι, όπως άλλωστε προβλέπει και ο νόμος, ενώ εκφράζει την «ανησυχία της σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων κάνοντας λόγο για «απίστευτης μορφής μεθόδευση που υποκινείται από κομματικούς μηχανισμούς με στόχο το λιμάνι».

«Θα πρέπει να γίνει γνωστό ότι με τις μεθοδεύσεις αυτές εμποδίζεται η εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού με καταστροφικά αποτελέσματα για την ελληνική οικονομία, για την εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και για τους περισσότερους από 5.000 εργαζόμενους και συναλλασσόμενους με το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου», αναφέρει η DPort Services.

«Προσχηματική και αδικαιολόγητη» χαρακτηρίζει την απεργία στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Λιμένα Πειραιώς που προκήρυξε το σωματείο εργαζομένων ΕΝΕΔΕΠ για τις 7 Φεβρουαρίου, το Συνδικάτο Εργαζομένων στις Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Εμπορικού Λιμένα Πειραιά («Συνδικάτο»).

Το Συνδικάτο αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι εκπροσωπεί την ισχυρή πλειοψηφία των εργαζομένων, όπως αυτή εκφράστηκε στις πρόσφατες αρχαιρεσίες του Συνδικάτου τον περασμένο Δεκέμβριο (συμμετοχή περισσοτέρων των 1070 εργαζομένων έναντι 475 της ΕΝΕΔΕΠ).

«Με τη νέα απεργιακή κινητοποίηση η ΕΝΕΔΕΠ προσπαθεί να δημιουργήσει κλίμα αναταραχής για λόγους που δεν έχουν σχέση με τα πραγματικά προβλήματα των εργαζομένων αλλά με πολιτικά παιχνίδια των κομματικών εντολέων της» τονίζει το Συνδικάτο.

«Η απεργία είναι σε εξέλιξη, αποφασιστικά απαντάμε στους εκβιασμούς, την τρομοκρατία της εργοδοσίας και συμμετέχουμε» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το σωματείο των εργαζομένων της ΕΝΕΔΕΠ.

Για «επιχείρηση τρομοκράτησης των απεργών της COSCO» κάνουν λόγο σε ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) και της Πανελλήνιας Ενωσης Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών ΠΕΠΡΝ.

Η ΟΜΥΛΕ καλεί την εργοδοσία να προσέλθει σε διάλογο με τους εργαζομένους και την κυβέρνηση να αποσύρει τις δυνάμεις

Από την πλευρά της η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ, με ανακοίνωσή της τονίζει ότι «μια αγωνιστική κινητοποίηση δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με την παρουσία των δυνάμεων καταστολής των ΜΑΤ και του Λιμενικού, αλλά με διάλογο και καλόπιστη διαπραγμάτευση που να οδηγεί στην επίλυση των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων μας.

Η ΟΜΥΛΕ καλεί την εργοδοσία στη ΣΕΠ να προσέλθει σε ένα καλόπιστο διάλογο και την κυβέρνηση να αποσύρει αμέσως τις δυνάμεις καταστολής και να παρέμβει υπέρ των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων.

«Συμπαραστεκόμαστε στον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της ΣΕΠ (PCT) – DPORT στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ», τονίζεται στην ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ.

Την απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά ζητεί η Διεθνής Ναυτική Ένωση

Από την άλλη πλευρά, η Διεθνής Ναυτική Ένωση ζητεί με ανακοίνωσή της τη διαφύλαξη από την ελληνική πολιτεία της απρόσκοπτης επιχειρησιακής λειτουργίας του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά, όπως αυτή προβλέπεται από τον νόμο περί υποχρέωσης προστασίας του δικαιώματος στην εργασία για τους εργαζόμενους που δεν απεργούν αλλά και της ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας στις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.

«Εξαιτίας των αλλεπάλληλων απεργιακών κινητοποιήσεων, από τον Νοέμβριο του 2021 έως και σήμερα, 85 εμπορικά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν αναγκαστεί να παρακάμψουν τον λιμένα του Πειραιά» αναφέρει η ΔΝΕ.

Η Ένωση προσθέτει ότι τα φορτία εισαγωγής και εξαγωγής αυτών των πλοίων εναποτέθηκαν σε παρακείμενους μεσογειακούς λιμένες και διαμετακομίστηκαν στον Πειραιά με μεγάλη καθυστέρηση. Όπως σημειώνει, οι ναυτιλιακές εταιρείες διεθνών τακτικών γραμμών, που επέλεξαν τα πλοία τους να παραμείνουν στο αγκυροβόλιο Πειραιώς εν αναμονή φορτοεκφόρτωσης, βρέθηκαν αντιμέτωπες με μία καθυστέρηση πλεύρισης των πλοίων τους, που σε πλείστες περιπτώσεις υπερέβαινε τις 14 ημέρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!