Γ.Δ.
1605.6 -0,78%
ACAG
-2,76%
5.99
AEM
-0,94%
4.5025
AKTR
-2,02%
5.34
BOCHGR
+1,50%
5.42
CENER
-1,37%
9.37
CNLCAP
-2,07%
7.1
DIMAND
+0,12%
8.25
EVR
-3,15%
1.69
NOVAL
+0,39%
2.55
OPTIMA
-0,43%
13.98
TITC
-1,92%
40.85
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-2,10%
0.42
ΑΔΜΗΕ
-0,36%
2.805
ΑΚΡΙΤ
+4,00%
0.78
ΑΛΜΥ
-1,39%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,28%
1.847
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,37%
11.13
ΑΣΚΟ
-1,24%
3.18
ΑΣΤΑΚ
-2,47%
7.1
ΑΤΕΚ
-9,93%
1.36
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-1,25%
2.37
ΒΙΟ
-1,03%
5.77
ΒΙΟΚΑ
-1,82%
1.89
ΒΙΟΣΚ
+1,29%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-2,55%
1.53
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+6,11%
8.82
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
-2,10%
13.05
ΔΟΜΙΚ
-1,42%
2.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
-2,30%
1.91
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-0,49%
2.05
ΕΛΒΕ
-3,64%
5.3
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-2,89%
2.35
ΕΛΤΟΝ
-1,08%
1.838
ΕΛΧΑ
-2,54%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.12
ΕΤΕ
-2,52%
8.43
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,16%
5.99
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
-0,71%
4.915
ΙΑΤΡ
-0,98%
2.03
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-3,12%
1.71
ΙΝΛΙΦ
-2,47%
4.73
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.062
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.87
ΙΝΤΕΤ
-2,68%
1.09
ΙΝΤΚΑ
-2,17%
3.16
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
328
ΚΕΚΡ
-2,35%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-4,14%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-1,07%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-1,43%
6.21
ΚΡΙ
-0,91%
16.35
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,97%
0.796
ΛΑΜΔΑ
-1,29%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,73%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-1,76%
3.34
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-1,05%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,71%
22.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.82
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,07%
27.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,41%
2.41
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-1,08%
36.56
ΝΑΚΑΣ
-0,64%
3.12
ΝΑΥΠ
-1,93%
0.812
ΞΥΛΚ
-0,76%
0.26
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,40%
28.9
ΟΛΠ
-1,34%
33.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,73%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-0,90%
10.96
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-2,00%
4.712
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-1,36%
3.995
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
-2,29%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,78%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
-2,28%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,59%
12.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,69%
0.348
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,70%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,72%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Σχέδιο ΟΑΣΑ για τις αναρρωτικές άδειες εργαζόμενων στα ΜΜΜ

Σχέδιο για την αντιμετώπιση ενδεχόμενης αύξησης αναρρωτικών αδειών των εργαζόμενων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, λόγω της μετάλλαξης Όμικρον έχει εκπονήσει ο ΟΑΣΑ. Σύμφωνα με τον Οργανισμό, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της διοίκησης, η λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών θα διασφαλιστεί σε κάθε περίπτωση με τη βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΑΣΑ.

Ειδικότερα, έχουν εκπονηθεί εναλλακτικά προγράμματα δρομολόγησης λεωφορείων και συρμών, που θα ανταποκρίνονται σε διάφορα σενάρια μείωσης του αριθμού των διαθέσιμων οδηγών, αλλά και ανάλογα με την επιβατική κίνηση, η οποία εκτιμάται ότι συνολικά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα είναι μειωμένη λόγω της πανδημίας.

Τα ειδικά αναλυτικά προγράμματα δρομολόγησης έχουν σχεδιαστεί για όλες τις γραμμές του δικτύου, με προτεραιότητα στις γραμμές υψηλής ζήτησης κατά τις ώρες αιχμής, λαμβάνοντας υπόψη την εκτιμώμενη, ανά σενάριο, διαθεσιμότητα των οδηγών.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ανάλογα με την επιβατική κίνηση και την κινητικότητα των πολιτών, όπως αναμένεται να διαμορφωθεί λόγω αύξησης των κρουσμάτων, θα εξακολουθήσει να παρέχεται ικανοποιητικό επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης.

Από την ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ λαμβάνονται ήδη όλα τα απαραίτητα λειτουργικά μέτρα, ώστε να είναι διαθέσιμο, στο μέγιστο δυνατό, το προσωπικό που δύναται να εργαστεί, υπό τις έκτακτες αυτές συνθήκες.

Υπενθυμίζεται ότι από την πρώτη στιγμή έχουν ληφθεί και εφαρμόζονται αδιαλείπτως μέτρα για την προστασία της υγείας των εργαζόμενων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κατά την ώρα της εργασίας τους. Υπογραμμίζεται επίσης, η σημασία της χρήσης μάσκας αυξημένης προστασίας σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών.

Σημειώνεται δε, ότι καθώς η εξέλιξη της πανδημίας είναι δυναμική, ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ θα αναπροσαρμόζεται διαρκώς ανάλογα με την κατάσταση. Τέλος, σύμφωνα με τον Οργανισμό, ο σχεδιασμός αφήνει περιθώρια ευελιξίας και λαμβάνει υπόψη διάφορα πιθανά σενάρια για αύξηση των κρουσμάτων στη χώρα μας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!