Γ.Δ.
1392.44 -0,81%
ACAG
-0,72%
5.51
BOCHGR
+0,67%
4.49
CENER
-1,88%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-2,25%
8.69
NOVAL
-2,50%
2.34
OPTIMA
-0,62%
12.76
TITC
-0,71%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,41%
1.4
ΑΒΕ
-1,26%
0.469
ΑΔΜΗΕ
-1,68%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,80%
3.72
ΑΛΦΑ
-0,95%
1.564
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,65%
9.53
ΑΣΚΟ
-1,16%
2.55
ΑΣΤΑΚ
+2,59%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.12
ΒΙΟ
-4,14%
5.1
ΒΙΟΚΑ
+1,17%
1.73
ΒΙΟΣΚ
-2,35%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
17.34
ΔΑΑ
-0,53%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,17%
12.07
ΔΟΜΙΚ
-2,67%
2.92
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-2,07%
1.42
ΕΕΕ
-0,36%
32.98
ΕΚΤΕΡ
-5,25%
1.48
ΕΛΒΕ
-2,08%
4.7
ΕΛΙΝ
+1,00%
2.03
ΕΛΛ
+0,38%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,64%
1.676
ΕΛΠΕ
-0,51%
6.765
ΕΛΣΤΡ
+3,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,84%
1.89
ΕΛΧΑ
-2,30%
1.7
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,71%
1.15
ΕΤΕ
-3,01%
6.888
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+1,83%
2.006
ΕΧΑΕ
-1,85%
4.25
ΙΑΤΡ
+5,35%
1.575
ΙΚΤΙΝ
-2,90%
0.301
ΙΛΥΔΑ
-2,52%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.8
ΙΝΛΙΦ
-2,51%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-3,04%
0.893
ΙΝΤΕΚ
-2,96%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-2,86%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-2,20%
2.67
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-2,44%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,21%
1.062
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.58
ΚΡΙ
-2,43%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.938
ΛΑΒΙ
-2,53%
0.77
ΛΑΜΔΑ
-1,63%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+0,59%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
-2,15%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
-6,82%
41
ΜΙΓ
-0,78%
3.175
ΜΙΝ
-5,56%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,41%
19.5
ΜΟΝΤΑ
-3,46%
3.63
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,49%
24.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-1,48%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,06%
32.32
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,80%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-2,53%
28.95
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.33
ΟΠΑΠ
-1,06%
14.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
+0,67%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-0,96%
10.32
ΠΑΙΡ
-3,01%
0.968
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-2,36%
3.597
ΠΕΡΦ
-2,15%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
+0,25%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,72%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-1,52%
1.625
ΣΑΡ
-2,30%
10.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-4,05%
5.68
ΣΠΙ
-3,64%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.76
ΤΖΚΑ
+0,35%
1.425
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,00%
0.23
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.58
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

ΕΟΤ: Καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό στην ηπειρωτική Ελλάδα

Τη νέα τους διαφημιστική καμπάνια, με μήνυμα «Greece does have a winter» για την προβολή του χειμερινού τουρισμού της Ελλάδας, παρουσίασαν το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΕΟΤ:

Με κεντρικό μήνυμα, “Greece does have a winter” και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας, “All you want is Greece”, η νέα δυναμική καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των Ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες μας στην ενδοχώρα. Το δημιουργικό και η παραγωγή της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο Υπουργείο Τουρισμού.

Πρόκειται για καμπάνια εστιασμένη στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

© ΕΟΤ

Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό, μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της (islands): Την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών (mainlands)!

Η χώρα μας, ο αγαπημένος τουριστικός προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών, έχει ήδη αποδείξει ότι αποτελεί κορυφαία επιλογή για καλοκαιρινές διακοπές.

Ωστόσο, η Ελλάδα είναι πολλά περισσότερα από το καλοκαίρι της και αυτό ακριβώς σκοπεύει να αναδείξει αυτή η καμπάνια.

«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή γυναίκα, πρωταγωνίστρια της ταινίας, η οποία έχει αναλάβει μια αποστολή καθόλου εύκολη. Να γνωρίσει στους ταξιδιώτες τον ελληνικό χειμώνα και τα mainlands, τις ελληνικές «ηπειρωτικές περιοχές», το όνομα που έδωσε η καμπάνια στην ηπειρωτική χώρα. Οι «ηπειρωτικές περιοχές» είναι πολλές, διαφέρουν η μία από την άλλη και όλες προσφέρουν πλήθος δυνατοτήτων και εμπειριών για την ικανοποίηση κάθε προσδοκίας. Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από αυτές!

Η καμπάνια, διάρκειας 4 μηνών, θα αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας στις αγορές – στόχους, στις οποίες περιλαμβάνονται: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία και το Ισραήλ.

Επιπλέον, θα εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών (Αθήνα- Θεσσαλονίκη).

© ΕΟΤ

O Υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας σημείωσε: «Για πρώτη φορά, ο διακηρυγμένος στόχος της άμβλυνσης του υψηλού βαθμού εποχικότητας και της γεωγραφικής συγκέντρωσης των επισκεπτών, αποκτά απτά χαρακτηριστικά στον τομέα της προβολής και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω της πρώτης καμπάνιας του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό. Η καμπάνια έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή πανευρωπαϊκά λόγω της μετάλλαξης, αλλά στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους χειμερινούς μας προορισμούς που έχουν δοκιμαστεί δυσανάλογα κατά τα τελευταία δύο χρόνια. Ταυτόχρονα η καμπάνια θα έχει ένα δυναμικό χαρακτήρα, που θα παρακολουθεί τις εξελίξεις αναφορικά με τις αγορές στόχους. Θέλω να ευχαριστήσω το Ίδρυμα Ωνάση που στέκεται αρωγός στην προσπάθεια δημιουργίας αξίας για την ελληνική κοινωνία, μέσω της χορηγίας προς στο Υπουργείο Τουρισμού για την εν λόγω παραγωγή, όπως και των επόμενων παραγωγών για τον εσωτερικό τουρισμό, το city break, αλλά και την μεγάλη μας καμπάνια για το καλοκαίρι.»

Ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτρης Φραγκάκης επεσήμανε: «Η νέα στρατηγική του ΕΟΤ αντιμετωπίζει όλη την Ελλάδα ως ένα εν δυνάμει τουριστικό προορισμό καθ΄ όλη την διάρκεια του έτους. Κινούμενοι σε αυτή την λογική, ξεκινάμε την πρώτη καμπάνια, η οποία αφορά τους ηπειρωτικούς προορισμούς της χώρας μας, οι οποίοι διαθέτουν όλες τις προϋποθέσεις για να πρωταγωνιστήσουν στον χειμερινό τουρισμό. Κάνουμε πράξη την βούλησή μας να αναδείξουμε την χώρα μας πέρα από το γνωστό μοντέλο «ήλιος- θάλασσα» και να ενισχύσουμε προορισμούς και επιχειρήσεις που προσφέρουν μοναδικές χειμερινές εμπειρίες. Θέλω να ευχαριστήσω το Ίδρυμα Ωνάση για την ευγενική του συνεισφορά, η οποία είναι αποφασιστικής σημασίας σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες. Σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσουμε και την επόμενη καμπάνια μας στο εξωτερικό που θα αφορά city break προορισμούς, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εικόνα της χώρας μας ως χειμερινού προορισμού στις αγορές που μας ενδιαφέρουν».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!