Γ.Δ.
1435.81 0,00%
ACAG
0,00%
5.87
CENER
0,00%
9.85
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.59
NOVAL
0,00%
2.716
OPTIMA
0,00%
11.84
TITC
0,00%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.438
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.97
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.624
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.9
ΑΣΚΟ
0,00%
2.97
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.74
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.6
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.05
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.47
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.4
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.324
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.5
ΕΕΕ
0,00%
32.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.29
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.35
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
0,00%
7.93
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.29
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.704
ΕΛΧΑ
0,00%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.3
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.3
ΕΤΕ
0,00%
7.948
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.54
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.118
ΕΧΑΕ
0,00%
4.75
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.65
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.232
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.45
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.39
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.58
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.192
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.16
ΛΑΒΙ
0,00%
0.874
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.29
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.76
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.645
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.02
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.44
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.845
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
0,00%
0.974
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.484
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
0,00%
25.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.52
ΟΠΑΠ
0,00%
14.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.89
ΟΤΕ
0,00%
13.48
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.68
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.648
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.68
ΠΛΑΘ
0,00%
3.8
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
0,00%
4.865
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2.09
ΣΑΡ
0,00%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.625
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.6
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.61
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.995
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Black Friday – Cyber Monday: Τι να προσέξουν οι καταναλωτές

Αντίστροφα μετράνε οι καταναλωτές για τη Black Friday και για τη Cyber Monday που ακολουθεί αμέσως μετά, καθώς αναμένεται ότι εν μέσω πανδημίας θα εκτινάξουν και πάλι τις ηλεκτρονικές αγορές των καταναλωτών.

Για την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία τους, αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει αυτή η «γιορτή του εμπορίου και της αγοράς», ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές τα ακόλουθα:

  1. Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
  2. Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
  3. Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα: (α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και (β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.
  4. Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν “νεκρές” συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!