Γ.Δ.
1456.28 +0,04%
ACAG
0,00%
5.81
BOCHGR
-0,22%
4.54
CENER
-1,41%
9.12
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-3,73%
8
NOVAL
-2,34%
2.3
OPTIMA
+0,47%
12.86
TITC
+2,30%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,91%
1.528
ΑΒΕ
-0,89%
0.448
ΑΔΜΗΕ
+0,78%
2.6
ΑΚΡΙΤ
-2,13%
0.69
ΑΛΜΥ
+0,11%
4.6
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.587
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,58%
10.24
ΑΣΚΟ
-1,74%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
-0,91%
5.45
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.87
ΒΙΟΣΚ
+1,58%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+1,46%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.42
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,68%
11.67
ΔΟΜΙΚ
-2,03%
2.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,35%
0.308
ΕΒΡΟΦ
+10,15%
1.79
ΕΕΕ
-1,16%
32.42
ΕΚΤΕΡ
-0,45%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
-0,93%
2.12
ΕΛΛ
+0,71%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,31%
1.938
ΕΛΠΕ
-0,89%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,35%
1.894
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,88%
7.778
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-1,53%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+1,13%
2.236
ΕΧΑΕ
-0,55%
4.54
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-0,45%
0.335
ΙΛΥΔΑ
-0,50%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+0,74%
4.78
ΙΝΛΙΦ
-0,63%
4.76
ΙΝΛΟΤ
-0,61%
0.974
ΙΝΤΕΚ
-1,18%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,64%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-1,03%
2.87
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+1,70%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+0,47%
0.431
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+1,39%
5.85
ΚΡΙ
-0,33%
15.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+1,02%
0.99
ΛΑΒΙ
-1,47%
0.739
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.17
ΛΑΜΨΑ
-1,60%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.58
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,69%
2.89
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,87%
20.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.74
ΜΠΡΙΚ
+1,42%
2.14
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,82%
33.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.82
ΞΥΛΚ
-0,73%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,85%
22
ΟΛΠ
+1,18%
30.1
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,06%
15.73
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,51%
0.793
ΟΤΕ
+1,30%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-0,57%
10.5
ΠΑΙΡ
-3,81%
0.96
ΠΑΠ
-0,84%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,43%
3.932
ΠΕΡΦ
-1,65%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,21%
8.34
ΠΛΑΘ
0,00%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-3,36%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+1,17%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-1,16%
1.71
ΣΑΡ
-0,56%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
-1,15%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.83
ΤΖΚΑ
-1,32%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,79%
3.77
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Υψηλή η ζήτηση προϊόντων ανδρικής περιποίησης

H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.

6 στους 10 άνδρες χρησιμοποιούν προϊόντα περιποίησης προσώπου

Την ίδια στιγμή 6 στους 10 άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες, χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς. Τα παραπάνω συμπεράσματα καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας μέσω διαδικτυακών συνεντεύξεων τον Οκτώβριο 2021. Το δείγμα αφορούσε 800 ερωτώμενους άνδρες ηλικίας 18-55 ετών με ποσοστώσεις ανάμεσα στις ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού.

Αναλυτικότερα, πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα, ενδιαφέρεται για μάρκες που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%), είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).

Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials (γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1980 και του 2000), ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι τα αποσμητικά, τα αφρόλουτρα και οι αφροί ξυρίσματος, σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας, με 4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.

Μεγάλη η δυναμική της ανδρικής περιποίησης

Από την ανάλυση του μοντέλου της NielsenIQ, μέρος του WinningBrands, σε 4 κατηγορίες αναφορικά με την περιποίηση προσώπου (αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης γενειάδας, προϊόντα ξυρίσματος), αναδεικνύεται ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική. Μια ακόμα κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και προβλέπεται τόσο να διατηρήσει τη δυναμική της όσο και να αναπτυχθεί περαιτέρω, είναι η κατηγορία περιποίηση γενειάδας. Οι κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, παρότι είναι εδραιωμένες, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες, μιας και ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν τα αποκλειστικά ανδρικά προϊόντα και όχι τα unisex.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κριτήρια επιλογής διαφοροποιούνται. Συγκεκριμένα, πέρα από τη τιμή που βρίσκεται στην 1η θέση όλων των κατηγοριών, η δημοφιλία και το αποτύπωμα της μάρκας μαζί με το άρωμα αποτελούν τους μοχλούς επιλογής για το αφρόλουτρο. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες, σημαντική θέση λαμβάνει η προηγούμενη εμπειρία. Επιπλέον, αναφορικά με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς και ο τύπος δέρματος είναι εκείνα που οδηγούν την απόφαση επιλογής προϊόντος στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Σημειώνεται επίσης ότι 3 στις 10 αγορές σε όλες τις κατηγορίες γίνονται εκτός προγραμματισμού, ανήκουν δηλαδή στις «αυθόρμητες αγορές», γεγονός που υποδηλώνει ότι η βιομηχανία δύναται με την κατάλληλη ενεργοποίηση μέσα στο κατάστημα να κερδίσει τον αγοραστή, καθώς οι προωθητικές ενέργειες/ εκπτώσεις τιμής μπορούν να κινητοποιούν την αγορά μέσα στο κατάστημα.

Κύριο κανάλι αγοράς για όλες τις κατηγορίες προϊόντων ανδρικής περιποίησης παραμένει το σούπερ μάρκετ/φυσικό κατάστημα. Παρόλα αυτά τα καταστήματα καλλυντικών διατηρούν μια σημαντική δυναμική για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και ιδιαίτερα για τις αντιρυτιδικές κρέμες (32%) καθώς και τις κρέμες ματιών (26%), ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το κανάλι του φαρμακείου για τα καθαριστικά προσώπου (28%). Το ηλεκτρονικό κατάστημα επίσης είναι ένα κανάλι που έχει θέση σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη απήχηση στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!