Γ.Δ.
1606.5 -0,72%
ACAG
-1,62%
6.06
AEM
-0,56%
4.5195
AKTR
-1,83%
5.35
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-1,47%
9.36
CNLCAP
-2,07%
7.1
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-2,58%
1.7
NOVAL
-0,20%
2.535
OPTIMA
-0,28%
14
TITC
-1,80%
40.9
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,00%
2.295
ΑΒΕ
-2,10%
0.42
ΑΔΜΗΕ
-0,36%
2.805
ΑΚΡΙΤ
+4,00%
0.78
ΑΛΜΥ
-0,93%
4.27
ΑΛΦΑ
-1,80%
1.856
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-1,24%
3.18
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-3,97%
1.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,29%
0.696
ΑΤΤΙΚΑ
-1,25%
2.37
ΒΙΟ
-0,86%
5.78
ΒΙΟΚΑ
-2,86%
1.87
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-2,55%
1.53
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
+6,26%
8.832
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
-2,10%
13.05
ΔΟΜΙΚ
-1,42%
2.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,89%
0.369
ΕΒΡΟΦ
-0,77%
1.94
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-1,21%
2.035
ΕΛΒΕ
-0,91%
5.45
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
-0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
-2,18%
7.865
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
1.832
ΕΛΧΑ
-1,85%
2.125
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,34%
8.446
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,16%
2.48
ΕΧΑΕ
-0,40%
4.93
ΙΑΤΡ
-1,95%
2.01
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-2,55%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-1,24%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-0,75%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,17%
3.16
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
328
ΚΕΚΡ
-2,35%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-2,18%
0.449
ΚΟΥΑΛ
-0,61%
1.302
ΚΟΥΕΣ
-1,43%
6.21
ΚΡΙ
-0,91%
16.35
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,48%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-2,15%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,73%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
3.35
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-1,05%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,89%
22.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
-1,42%
2.785
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,43%
27.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.8
ΜΠΡΙΚ
-0,83%
2.4
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-1,14%
36.54
ΝΑΚΑΣ
+1,27%
3.18
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
+0,76%
0.264
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,40%
28.9
ΟΛΠ
-1,49%
33.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,11%
16.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,38%
0.797
ΟΤΕ
-0,60%
14.91
ΟΤΟΕΛ
+0,54%
11.12
ΠΑΙΡ
-4,48%
0.96
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,41%
4.74
ΠΕΡΦ
-2,04%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
-1,85%
3.975
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
-2,29%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,94%
1.268
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
-2,28%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-0,95%
12.46
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,41%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,60%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-1,99%
4.195
ΧΑΙΔΕ
-7,50%
0.74

ΟΑΣΑ: Αλλαγές στα δρομολόγια λόγω Δακτυλίου

Σε αλλαγές στα δρομολόγια προχωρά ο ΟΑΣΑ λόγω του Δακτυλίου που έχει τεθεί σε ισχύ από σήμερα Δευτέρα στην Αθήνα.

Πιο συγκεκριμένα, o ΟΑΣΑ θα παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργία του δικτύου με επόπτες που θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές, αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο και εφόσον απαιτηθεί, δύναται να προβεί σε βελτιωτικές παρεμβάσεις και να προσαρμόζει δυναμικά τα δρομολόγια, στις γραμμές εκείνες που παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού.

Παράλληλα, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού, βρίσκεται ήδη σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, για τη διαρκή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι προβλεπόμενες χρονοαποστάσεις και κατά συνέπεια να εξυπηρετούνται οι επιβάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, έγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ στο πλαίσιο της διαρκούς βελτίωσης των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των διαθέσιμων οχημάτων στο δίκτυό του.

Συγκεκριμένα, από τον Σεπτέμβριο του 2021 κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020.

Η αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων έγινε στοχευμένα σε γραμμές του δικτύου, στις οποίες διαπιστώθηκε, από τον ΟΑΣΑ, ιδιαίτερη επιβάρυνση κατά τις ώρες αιχμής, με στόχο την ενίσχυση των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:

7 Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
21 Νίκαια – Π. Ράλλη – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
054 Περισσός -Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
242 Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
250 Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.
732 Ίλιον – Αγ. Φανούριος – Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)
608 Γαλάτσι – Ζωγράφου
550 Π. Φάληρο – Κηφισιά

Ως εκ τούτου, και παρά την παράλληλη σημαντική αύξηση της κινητικότητας των πολιτών, η πληρότητα άνω του 65%, στα οχήματα σε ώρες αιχμής, διατηρείται σε χαμηλά ποσοστά (2%-3%) επί του συνόλου των δρομολογίων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!