THEPOWERGAME
Στη σημασία του 5G για την ελληνική οικονομία αναφέρθηκε, κατά την διάρκεια του 1st Digital Beach Summit στο Μονολίθι Πρέβεζας, ο γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αθανάσιος Στάβερης. Αντίστοιχα, η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή μίλησε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, ο κ. Στάβερης τόνισε πως αυτό που ξεχωρίζει την τεχνολογία 5G από τις προηγούμενες είναι τόσο οι απίστευτες ταχύτητες όσο και οι χρόνοι απόκρισης. Η Ελλάδα ανέφερε πως έχει προχωρήσει πολύ τις διαδικασίες ενώ, προσδοκά πολλά από την έρευνα και τις start up επιχειρήσεις. Μάλιστα, όπως συμπλήρωσε ο κ. Στάβερης έχει παραχωρηθεί το 1% του φάσματος στην έρευνα.
Η μεγάλη διαφορά που θα φέρει στη ζωή μας το 5G, όπως είπε είναι, ότι οι αγρότες θα μπορούν να βλέπουν σε πραγματικούς χρόνους την υγρασία στα χωράφια τους ή η πολιτική προστασία να «προβλέπει» γρηγορότερα ακραία καιρικά φαινόμενα και καταστροφές.
Τα νέα εργαλεία της ψηφιακής εποχής στα ελληνικά σχολεία
Στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αναφέρθηκε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή,
Στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αναφέρθηκε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, το Σάββατο, κατά την διάρκεια του 1st Digital Beach Summit, στο Μονολίθι Πρέβεζας.
Συγκεκριμένα, τόνισε πως η κυβέρνηση προσπάθησε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που δημιούργησε η πανδημία για ένα σύγχρονο ελληνικό σχολείο. «Η εκπαίδευση κατά την διάρκεια της πανδημίας έπρεπε να προχωρήσει χωρίς εκπτώσεις και χωρίς συμβιβασμούς», συμπλήρωσε η κ. Μακρή.
Αναφέρθηκε στη νέα πραγματικότητα που έφερε η ψηφιακή εποχή στο σχολείο, λέγοντας πως δημιούργησε ένα διαδραστικό περιβάλλον για τους μαθητές και βοήθησε τους εκπαιδευτικούς να ανακαλύψουν νέα ψηφιακά εργαλεία.
«Η ψηφιακή εποχή οδήγησε σε νέες θεματικές, όπως η ρομποτική»
Ένα γεγονός που δείχνει την εναρμόνιση του υπουργείου Παιδείας στις νέες τεχνολογίες, όπως συμπλήρωσε, είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά οι προσλήψεις αναπληρωτών έγιναν με ψηφιακό τρόπο, ενώ και οι μαθητές ενημερώθηκαν με SMS για τη σχολή στην οποία πέτυχαν μετά τις πανελλήνιες.
Τέλος, αναφερόμενη στην τηλεκπαίδευση, η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή παραδέχτηκε πως υπήρχαν και υπάρχουν ανισότητες μεταξύ μαθητών κέντρου και περιφέρειας, για τις οποίες γίνεται τεράστια προσπάθεια να ξεπεραστούν.
Στο τραπέζι της συζήτησης συμμετείχαν Δημήτρης Παπαστεργίου (δήμαρχος Τρικκαίων), ‘Αρης Αναγνωστάκης (καθηγητής), Αλέξανδρος Τζάλλας (καθηγητής), Armand Leblois (regional manager Europe North, South, Germany and UK, Cisco Networking Academy) και ο Μιχάλης Μπλέτσας (s, director of Computing. MIT Media Lab).