Γ.Δ.
1384.6 +1,31%
ACAG
+1,30%
5.45
BOCHGR
+0,68%
4.43
CENER
+3,31%
8.42
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-1,65%
8.36
NOVAL
+0,66%
2.285
OPTIMA
+0,32%
12.6
TITC
+4,41%
35.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,24%
1.37
ΑΒΕ
+2,23%
0.459
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-1,44%
0.685
ΑΛΜΥ
+2,92%
3.695
ΑΛΦΑ
+1,17%
1.555
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+2,22%
9.43
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,69%
8.76
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
+0,98%
2.06
ΒΙΟ
+0,91%
5
ΒΙΟΚΑ
+1,18%
1.72
ΒΙΟΣΚ
-0,37%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+4,40%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,47%
17.16
ΔΑΑ
+0,93%
7.798
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,78%
11.56
ΔΟΜΙΚ
+2,59%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+3,66%
1.415
ΕΕΕ
+0,79%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,14%
1.392
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,37%
1.644
ΕΛΠΕ
+0,45%
6.65
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-3,19%
1.82
ΕΛΧΑ
-0,12%
1.646
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,27%
1.125
ΕΤΕ
+1,98%
7.016
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.12
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,96%
1.996
ΕΧΑΕ
+1,34%
4.17
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+2,65%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+4,20%
1.735
ΙΝΚΑΤ
+1,49%
4.77
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.874
ΙΝΤΕΚ
+1,11%
5.45
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-4,90%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
2.535
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+3,18%
1.135
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,06%
1.425
ΚΟΡΔΕ
+0,25%
0.409
ΚΟΥΑΛ
+4,40%
1.044
ΚΟΥΕΣ
+3,70%
5.6
ΚΡΙ
+3,37%
13.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,12%
0.88
ΛΑΒΙ
+0,42%
0.723
ΛΑΜΔΑ
+1,72%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-2,16%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,49%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,32%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
19.25
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+0,20%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,41%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+2,99%
2.07
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,76%
31.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.86
ΞΥΛΚ
+0,39%
0.255
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,47%
20.7
ΟΛΠ
+1,01%
30
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,21%
15.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,01%
0.78
ΟΤΕ
+2,19%
14.92
ΟΤΟΕΛ
+2,20%
10.24
ΠΑΙΡ
+8,44%
0.976
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,69%
3.63
ΠΕΡΦ
+1,40%
5.07
ΠΕΤΡΟ
+1,04%
7.8
ΠΛΑΘ
+1,39%
4
ΠΛΑΚΡ
-4,14%
13.9
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,81%
5
ΡΕΒΟΙΛ
+3,61%
1.58
ΣΑΡ
+1,93%
10.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.329
ΣΙΔΜΑ
+0,98%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.64
ΣΠΙ
+0,39%
0.514
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
+4,74%
1.435
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,63%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,88%
0.23
ΦΡΛΚ
+3,62%
3.575
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Η ισλαμική μόδα των 277 δισ. και οι ειδικές συλλογές των οίκων μόδας

H modest fashion, σε ελεύθερη απόδοση σεμνή μόδα, είναι μια διεθνής τάση που δεν μπορούν να αγνοούν πλέον οι οίκοι μόδας και οι διεθνείς φίρμες.

Και αυτό γιατί η modest fashion, που αφορά καταναλώτριες που επιλέγουν να φορούν ρούχα που αποκαλύπτουν λιγότερο δέρμα για λόγους πίστης, θρησκείας ή προσωπικής προτίμησης, σύμφωνα με το State of the Global Islamic Economy Report 2020/21, ξεπερνά σε αξία τα 277 δισεκατομμύρια δολάρια και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 311 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024.

Πελάτες οι μουσουλμάνες καταναλώτριες σε Ιράν, Τουρκία, Σ. Αραβία και Ινδονησία

Οι εν δυνάμει πελάτες αυτής της μόδας είναι 1,8 δισ. μουσουλμάνες καταναλώτριες σε Ιράν, Τουρκία, Σαουδική Αραβία, και Ινδονησία.

Πρόκειται για ένα γκρουπ καταναλωτών από το οποίο οι Δυτικοί, κυρίως οίκοι μόδας, βλέπουν ότι θα μπορούσαν να αντλήσουν έσοδα.

Μόνο το 2018, οι Μουσουλμάνοι σε όλο τον κόσμο ξόδεψαν 2,2 τρισεκατομμύρια δολάρια για «ηθικές καταναλωτικές ανάγκες εμπνευσμένες από την πίστη».

Ειδικές συλλογές

Η Nike, ήδη από το 2017, σχεδίασε ένα σπορ hijab ενώ οίκοι όπως Burberry, Dolce & Gabbana, H&M και Uniqlo, δημιουργούν ειδικές συλλογές για αυτήν την κοινότητα – που συχνά συνδέονται με το Ραμαζάνι- η οποία πλέον δεν είναι αόρατη.

Γιατί γνωρίζουν πως δεν προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα αυτής της συγκεκριμένης αγοράς θα χάσουν πρόσθετα έσοδα. Άλλωστε οι νέοι πλούσιοι μουσουλμάνοι – η “Generation M” – απαιτεί περισσότερα από τις μάρκες.

Ένα αυξανόμενο ποσοστό αυτών των καταναλωτών επιτρέπει τις αξίες τους να καθοδηγούν τις αποφάσεις τους για ψώνια.

Εάν ένα brand δεν ταιριάζει με τις αξίες τους, θα αγοράσουν κάποιο άλλο.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Έρευνα Lifestyles 2021 της Euromonitor, το 60% των Gen Z και millennials λαμβάνουν τις αποφάσεις αγοράς τους με βάση τις κοινωνικές και πολιτικές πεποιθήσεις των εμπορικών σημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!