Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

United Airlines: Παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών Boeing και Airbus

Σε παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών από την Boeing και την Airbus προχώρησε η αεροπορική εταιρία United Airlines όπως ανακοίνωσε χθες, Τρίτη 29 Ιουνίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία που έχει κάνει ποτέ μέχρι τώρα, στοχεύοντας στην οικονομική ανάπτυξη μετά την πανδημία με τη χρήση μεγαλύτερων αεροσκαφών για τις εσωτερικές πτήσεις.

Η παραγγελία της Boeing περιλαμβάνει 200 αεροσκάφη Boeing 737 MAX και 70 Airbus A321neo με οικονομικό κόστος άνω των 30 δισ. δολαρίων σε σημερινές τιμές, ενώ θα ενισχύσει την ικανότητα διεξαγωγής εσωτερικών πτήσεων της United κατά 30%, ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τόσο τον προνομιακό τουρισμό, όσο και τον τουρισμό χαμηλού κόστους.

Η παραγγελία αυτή δημιουργεί μία δυναμική για τους κατασκευαστές αεροσκαφών που επιδιώκουν να αλλάξουν σελίδα μετά την κατακόρυφη πτώση της ταξιδιωτικής κίνησης από την COVID-19, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, ενώ σηματοδοτεί ένα μεγάλο στοίχημα για την ανάκαμψη των επιχειρηματικών ταξιδιών.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της United Σκοτ Κίρμπι δήλωσε ότι η παραγγελία των αεροσκαφών «θα επιταχύνει τη λειτουργία μας, για να καλύψουμε την ανάκαμψη της αεροπορικής διακίνησης».

Η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία των ΗΠΑ επί τη βάσει του τζίρου της θα αντικαταστήσει τα περισσότερα από τα αεροσκάφη της που χρησιμοποιούνται στις περιφερειακές πτήσεις και θα προχωρήσει σε μία συνολική αναδιαμόρφωση της καμπίνας των αεροσκαφών, με περισσότερες προνομιακές θέσεις.

«Με έναν αριθμό νέων επιχειρήσεων να επιστρέφουν σε λειτουργία ή να προγραμματίζουν την επαναλειτουργία τους, η United φέρνει στο προσκήνιο την αμερικανική ταξιδιωτική βιομηχανία» δήλωσε ο Πίτερ Μακνάλι, αναλυτής στην εταιρία ερευνών Third Bridge.

Η νίκη της Boeing έναντι της Airbus στον αριθμό των αεροσκαφών που έχουν πωληθεί μετριάζεται από τη συνεχιζόμενη προσήλωση της Ευρώπης στη –στρατηγικά- σημαντική κατηγορία των αεροσκαφών ενός διαδρόμου καμπίνας.

Αυτό επέτρεψε στην Airbus να εξασφαλίσει το ¼ της παραγγελίας, εκεί ακριβώς που η Boeing βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα κενό στη γκάμα των αεροσκαφών της, πιέζοντας την αμερικανική εταιρία να εξετάσει το ενδεχόμενο ενός νέου αεροσκάφους για την αντικατάσταση του Boeing 757 που έχει μεγαλύτερη ακτίνα δράσης.

Η Boeing εμφανίζεται να υπολογίζει ότι η συμφωνία με την United θα αποδείξει ότι το MAX 10 μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις για τα ¾ των αποστολών, ενώ εξετάζει τις επιλογές της για ένα νέο μεγαλύτερο μοντέλο αεροσκάφους προκειμένου να καλύψει τη μειωμένη ζήτηση μετά την πανδημία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών.

Στο μεταξύ, η Airbus συνεχίζει να προωθεί το αεροσκάφος A321neo ως ένα «προνομιακό» προϊόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!