Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

United Airlines: Παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών Boeing και Airbus

Σε παραγγελία – μαμούθ 270 αεροσκαφών από την Boeing και την Airbus προχώρησε η αεροπορική εταιρία United Airlines όπως ανακοίνωσε χθες, Τρίτη 29 Ιουνίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία που έχει κάνει ποτέ μέχρι τώρα, στοχεύοντας στην οικονομική ανάπτυξη μετά την πανδημία με τη χρήση μεγαλύτερων αεροσκαφών για τις εσωτερικές πτήσεις.

Η παραγγελία της Boeing περιλαμβάνει 200 αεροσκάφη Boeing 737 MAX και 70 Airbus A321neo με οικονομικό κόστος άνω των 30 δισ. δολαρίων σε σημερινές τιμές, ενώ θα ενισχύσει την ικανότητα διεξαγωγής εσωτερικών πτήσεων της United κατά 30%, ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τόσο τον προνομιακό τουρισμό, όσο και τον τουρισμό χαμηλού κόστους.

Η παραγγελία αυτή δημιουργεί μία δυναμική για τους κατασκευαστές αεροσκαφών που επιδιώκουν να αλλάξουν σελίδα μετά την κατακόρυφη πτώση της ταξιδιωτικής κίνησης από την COVID-19, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, ενώ σηματοδοτεί ένα μεγάλο στοίχημα για την ανάκαμψη των επιχειρηματικών ταξιδιών.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της United Σκοτ Κίρμπι δήλωσε ότι η παραγγελία των αεροσκαφών «θα επιταχύνει τη λειτουργία μας, για να καλύψουμε την ανάκαμψη της αεροπορικής διακίνησης».

Η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία των ΗΠΑ επί τη βάσει του τζίρου της θα αντικαταστήσει τα περισσότερα από τα αεροσκάφη της που χρησιμοποιούνται στις περιφερειακές πτήσεις και θα προχωρήσει σε μία συνολική αναδιαμόρφωση της καμπίνας των αεροσκαφών, με περισσότερες προνομιακές θέσεις.

«Με έναν αριθμό νέων επιχειρήσεων να επιστρέφουν σε λειτουργία ή να προγραμματίζουν την επαναλειτουργία τους, η United φέρνει στο προσκήνιο την αμερικανική ταξιδιωτική βιομηχανία» δήλωσε ο Πίτερ Μακνάλι, αναλυτής στην εταιρία ερευνών Third Bridge.

Η νίκη της Boeing έναντι της Airbus στον αριθμό των αεροσκαφών που έχουν πωληθεί μετριάζεται από τη συνεχιζόμενη προσήλωση της Ευρώπης στη –στρατηγικά- σημαντική κατηγορία των αεροσκαφών ενός διαδρόμου καμπίνας.

Αυτό επέτρεψε στην Airbus να εξασφαλίσει το ¼ της παραγγελίας, εκεί ακριβώς που η Boeing βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα κενό στη γκάμα των αεροσκαφών της, πιέζοντας την αμερικανική εταιρία να εξετάσει το ενδεχόμενο ενός νέου αεροσκάφους για την αντικατάσταση του Boeing 757 που έχει μεγαλύτερη ακτίνα δράσης.

Η Boeing εμφανίζεται να υπολογίζει ότι η συμφωνία με την United θα αποδείξει ότι το MAX 10 μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις για τα ¾ των αποστολών, ενώ εξετάζει τις επιλογές της για ένα νέο μεγαλύτερο μοντέλο αεροσκάφους προκειμένου να καλύψει τη μειωμένη ζήτηση μετά την πανδημία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών.

Στο μεταξύ, η Airbus συνεχίζει να προωθεί το αεροσκάφος A321neo ως ένα «προνομιακό» προϊόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!