Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Boeing 737: 500 εκατ. δολάρια για τα 346 θύματα σε Ινδονησία και Αιθιοπία

Οι συγγενείς των 346 θυμάτων που έχασαν τη ζωή τους σε δύο τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα με αεροσκάφη 727 ΜΑΧ, τα οποία συνετρίβησαν στη Γιάβα της Ινδονησίας και στην Αιθιοπία, αναμένεται να αποζημιωθούν με το ποσό των 500 εκατομμυρίων δολαρίων μέσω ενός νέου αμερικανικού ταμείου που έχει ενεργοποιηθεί, σύμφωνα με το Reuters.

Το ταμείο άνοιξε τη Δευτέρα, 21 Ιουνίου και αποτελεί μέρος του διακανονισμού της κατασκευάστριας εταιρίας με το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης.

Η Boeing Co συμφώνησε τον Ιανουάριο να καταβάλει 500 εκατομμύρια δολάρια για την αποζημίωση των κληρονόμων, των συγγενών και των δικαιούχων των επιβατών που σκοτώθηκαν στις πτήσεις (Lion Air Flight 610 και Ethiopian Airlines Flight 302) το 2018 και το 2019.

Η κάθε οικογένεια νόμιμων δικαιούχων θα λάβει περίπου 1,45 εκατομμύριο δολάρια και τα χρήματα θα καταβάλλονται σε κυλιόμενη βάση, καθώς οι απαιτήσεις θα κατατίθενται και η επεξεργασία τους θα ολοκληρώνεται, όπως ανέφεραν οι διαχειριστές Κέν Φέινμπεργκ και Καμίλ Μπίρος σε κοινή ανακοίνωσή τους.

Οι οικογένειες των θυμάτων έχουν προθεσμία μέχρι την 15η Οκτωβρίου για να καταθέσουν τις αιτήσεις με τις απαιτήσεις τους. Τόσο το υπουργείο Δικαιοσύνης, όσο και η Boeing αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

Το ταμείο αποτελεί μέρος του διακανονισμού των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης που επιτεύχθηκε τον Ιανουάριο με την Boeing, μετά την απαγγελία κατηγοριών των εισαγγελέων προς την εταιρία για απάτη, σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης του αεροσκάφους 737 ΜΑΧ, μετά την πτώση ενός αεροσκάφους της Lion Air στις 29 Οκτωβρίου του 2019 και την αεροπορική τραγωδία της Ethiopian Airlines στις 10 Μαρτίου του 2019.

Ο διακανονισμός επέτρεψε στην Boeing να αποφύγει την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος της, αλλά δεν επηρεάζει την άσκηση νομικών μέτρων αστικής ευθύνης από τους συγγενείς, η οποία συνεχίζεται.

Τον Ιούλιο του 2019 η Boeing ανέθεσε στους Φέινμπεργκ και Μπίρος να επιβλέψουν τη διανομή ενός ξεχωριστού ποσού 50 εκατομμυρίων στις οικογένειες των θυμάτων από τις συντριβές των δύο αεροσκαφών του ίδιου τύπου και η διανομή του ποσού των 500 εκατομμυρίων δολαρίων από το νέο ταμείο, ακολουθεί την ίδια λογική.

Παρά το γεγονός ότι η Boeing έχει διευθετήσει το μεγαλύτερο μέρος των αγωγών που κατατέθηκαν σε βάρος της για το δυστύχημα της Lion Air, βρίσκεται αντιμέτωπη με πολυάριθμες αγωγές που έχουν κατατεθεί σε ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Σικάγο από τις οικογένειες των θυμάτων της συντριβής στην Αιθιοπία. Οι οικογένειες ερωτούν γιατί τα αεροσκάφη ΜΑΧ, εξακολουθούσαν να πετούν μετά το πρώτο τραγικό αεροπορικό δυστύχημα.

Ο διακανονισμός του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης περιλαμβάνει ένα πρόστιμο 243,6 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά και την καταβολή αποζημίωσης 1,77 δισεκατομμυρίου δολαρίων στις αεροπορικές εταιρίες για καταγγελίες που σχετίζονται με απάτη, αναφορικά με τον προβληματικό σχεδιασμό του αεροσκάφους.

Τα αεροσκάφη 737 ΜΑΧ καθηλώθηκαν για 20 μήνες μετά τα δύο τραγικά αεροπορικά δυστυχήματα. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) προχώρησε στην άρση του περιορισμού μετά την κίνηση της Boeing να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις λογισμικού και αλλαγές στο πρόγραμμα εκπαίδευσης των χειριστών των αεροσκαφών MAX.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!