THEPOWERGAME
Οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία μειώθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο τον Οκτώβριο, σημειώνοντας μείωση 1,5% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, ενώ και δύσκολος για τους λιανοπωλητές της Βρετανίας η κατάσταση δείχνει δύσκολα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των στατιστικών υπηρεσιών των δύο χωρών, ενόψει Black Friaday και των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters είχαν προβλέψει μείωση 0,3% λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία.
Σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, ο κλάδος του λιανικού εμπορίου σημείωσε αύξηση πωλήσεων 1,0% σε πραγματικούς όρους.
Οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 0,1% τον μήνα, ενώ οι πωλήσεις μη τροφίμων μειώθηκαν κατά 2,2% τον Οκτώβριο, σύμφωνα με στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας στη Γερμανία.
Την ίδια ώρα οι λιανοπωλητές στη Βρετανία ελπίζουν σε άνοδο των πωλήσεων της Black Friday, μετά την κακοκαιρία που έπληξε τις πωλήσεις τον Νοέμβριο. Αυτός ο μήνας ήταν δύσκολος για τις εμπορικές αλυσίδες και τα καταστήματα στη Βρετανία, καθώς η καταιγίδα Μπερτ έφερε ισχυρούς ανέμους, σφοδρές βροχοπτώσεις, πλημμύρες και διακοπή των μεταφορών σε περιοχές της χώρας.
Σύμφωνα με το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, η επισκεψιμότητα στους κεντρικούς δρόμους της Βρετανίας μειώθηκε κατά 5% την περασμένη εβδομάδα και ήταν 10% χαμηλότερη από ό,τι πριν από ένα χρόνο. Αυτό έχει πλήξει τα καταστήματα, τα οποία έχουν ήδη πιεστεί από την αδύναμη καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά τον προϋπολογισμό τον Οκτώβριο.
Νέα στοιχεία από την British Retail Consortium δείχνουν ότι η συνολική επισκεψιμότητα στα καταστήματα της Βρετανίας μειώθηκε κατά 4,5% τον Νοέμβριο, σε ετήσια βάση. Ωστόσο, αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι η Black Friday ήρθε νωρίτερα πέρυσι.
Τα εμπορικά κέντρα επλήγησαν περισσότερο, αλλά ο αριθμός των επισκεπτών σε κεντρικούς δρόμους και πάρκα λιανικής μειώθηκε επίσης με τα βορειοανατολικά της Αγγλίας, το Γιορκσάιρ, την Ουαλία και τη Σκωτία να επηρεάζονται περισσότερο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Βρετανικής Κοινοπραξίας Λιανικής (BRC) και της Sensormatic.
Διαβάστε επίσης
Η αμυντική καινοτομία, οι startups και η αναξιοποίητη ευκαιρία
Γαλακτοκομικά: Γιατί έχει πετάξει η τιμή της φέτας και του γάλακτος
Τήλος: Η επόμενη ημέρα με το βλέμμα σε ανθεκτικότητα και καινοτομία