Γ.Δ.
1397.29 -0,47%
ACAG
0,00%
5.42
BOCHGR
-0,68%
4.37
CENER
+0,12%
8.69
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.19
NOVAL
0,00%
2.265
OPTIMA
-0,63%
12.62
TITC
-0,38%
38.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,40%
1.45
ΑΒΕ
+1,10%
0.459
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
3.855
ΑΛΦΑ
-0,78%
1.468
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,57%
9.605
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.73
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,91%
8.7
ΑΤΤ
-0,68%
0.584
ΑΤΤΙΚΑ
-0,89%
2.22
ΒΙΟ
0,00%
5.24
ΒΙΟΚΑ
+1,41%
1.8
ΒΙΟΣΚ
+0,35%
1.43
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.295
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.58
ΔΑΑ
-0,61%
8.1
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,17%
11.56
ΔΟΜΙΚ
+1,05%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,05%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.415
ΕΕΕ
-0,88%
33.9
ΕΚΤΕΡ
+0,13%
1.514
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.778
ΕΛΠΕ
+0,37%
6.775
ΕΛΣΤΡ
+1,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,86%
1.872
ΕΛΧΑ
-0,54%
1.828
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,91%
1.115
ΕΤΕ
-0,70%
6.762
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.14
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.83
ΕΥΡΩΒ
-0,55%
1.999
ΕΧΑΕ
-1,02%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.535
ΙΚΤΙΝ
+2,89%
0.3025
ΙΛΥΔΑ
+2,62%
1.96
ΙΝΚΑΤ
-0,62%
4.8
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,76%
0.913
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.88
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1
ΙΝΤΚΑ
+2,43%
2.74
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,93%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,35%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-3,61%
0.4
ΚΟΥΑΛ
+1,14%
1.062
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.53
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
-1,15%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+3,11%
0.928
ΛΑΒΙ
0,00%
0.714
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.254
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,75%
0.542
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
-1,48%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-3,12%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,15%
19.66
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,39%
2.59
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-0,40%
24.78
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.13
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,23%
0.88
ΞΥΛΚ
+0,39%
0.255
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
-0,96%
31
ΟΛΥΜΠ
+1,29%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,13%
15.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.788
ΟΤΕ
+0,20%
15.06
ΟΤΟΕΛ
+0,38%
10.48
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,85%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,34%
3.504
ΠΕΡΦ
+0,75%
5.35
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.96
ΠΛΑΘ
-0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+1,19%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,40%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-0,64%
1.56
ΣΑΡ
0,00%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.328
ΣΙΔΜΑ
+0,65%
1.55
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.76
ΣΠΙ
-2,34%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.87
ΤΖΚΑ
-1,40%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
0,00%
3.575
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Volkswagen: Παρατείνει τη συνεργασία με τη SAIC Motor στην Κίνα

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen Group που βρίσκεται σε στενωπό και η κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC Motor ανακοίνωσαν την υπογραφή μιας παράτασης της ισχύος του συμβολαίου εταιρικής συνεργασίας τους μέχρι το 2040, ενισχύοντας περαιτέρω το πλαίσιο της διμερούς συνεργασίας τους.

Η SAIC έχει την έδρα της στη Σανγκάη, όπου και υλοποιείται το πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η SAIC-Volkswagen είναι η πρώτη εταιρική κοινοπραξία στην Κίνα για την παραγωγή επιβατικών οχημάτων.

Πρόκειται για τη δεύτερη ανανέωση του συμβολαίου συνεργασίας, με τη συνολική πρόβλεψη του συνολικού χρόνου της διάρκειας του να φτάνει τα 55 έτη.

“Η βάση της επιτυχίας μας στην Κίνα εστιάζεται σε ισχυρές, αλλά και ειλικρινείς συνεργασίες. Το καλύτερο παράδειγμα μιας τέτοιας συνεργασίας, είναι η μακρόχρονη και επιτυχής συνεργασία μας με την SAIC”, δήλωσε σε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα του, που μεταδόθηκε στην τελετή υπογραφής του συμβολαίου, ο Ραλφ Μπραντστάτερ μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen AG για την Κίνα.

Volkswagen: Η κόντρα με τα συνδικάτα για κλείσιμο εργοστασίων

Το συνδικάτο της Volkswagen πρότεινε περικοπές 1,5 δισ. ευρώ (1,6 δισ. δολάρια) για εξοικονόμηση κόστους, εάν η αυτοκινητοβιομηχανία αποκλείσει το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, αλλά προειδοποίησε ότι η εταιρεία θα αντιμετωπίσει μια ιστορική μάχη εάν προχωρήσει σε εκτεταμένες περικοπές.

Η πρόταση έρχεται μία ημέρα πριν από τον τρίτο γύρο κρίσιμων συνομιλιών μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης για περικοπές μισθών και κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, στην πιο έντονη διαμάχη των τελευταίων ετών στη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, η οποία – όπως και άλλοι γερμανικοί βιομηχανικοί γίγαντες – ταλανίζεται από το υψηλό κόστος και τον κινεζικό ανταγωνισμό.

Το συνδικάτο IG Metall, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία προσπαθεί να προωθήσει περικοπές ύψους άνω των 17 δισεκατομμυρίων ευρώ, δήλωσε ότι η προσφορά του εξαρτάται επίσης από τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων μερών, συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών Porsche και Piech που ελέγχουν τη Volkswagen.

Σε ένα εσωτερικό σημείωμα που αναρτήθηκε στο intranet της Volkswagen και εξετάστηκε από το Reuters, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της αυτοκινητοβιομηχανίας για το ανθρώπινο δυναμικό δήλωσε ότι η διοίκηση καλωσόρισε το γεγονός ότι τα συνδικάτα ήταν ανοιχτά σε μέτρα για την αντιμετώπιση του εργατικού κόστους και της παραγωγικής ικανότητας, αλλά πρόσθεσε ότι το κλείσιμο εργοστασίων δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Ο Thorsten Groeger, ο οποίος ηγείται των διαπραγματεύσεων για το συνδικάτο IG Metall, δήλωσε ότι αν η διοίκηση επιμείνει στο κλείσιμο – κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στη Γερμανία στην 87χρονη ιστορία του ομίλου – οι εργαζόμενοι της Volkswagen θα εισέλθουν σε μια σύγκρουση με την εταιρεία «που όμοιά της δεν έχει δει αυτή η δημοκρατία εδώ και δεκαετίες».

Διαβάστε επίσης

Η αμυντική καινοτομία, οι startups και η αναξιοποίητη ευκαιρία

attica: Το management και οι επενδύσεις που θα τα κάνουν Harrods

ΙΕΑ Wind: H ακτινογραφία της αιολικής ενέργειας στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!