Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Ο Κάρλος Γκοσν μετανιώνει που απέρριψε πρόταση της General Motors

Ο Κάρλος Γκοσν δηλώνει μετανιωμένος που δεν δέχτηκε πρόταση της General Motors για να εργαστεί στις ΗΠΑ και παρέμεινε στη Nissan. Σε συνέντευξη που έδωσε στην αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, διευκρίνισε πως δεν επιθυμεί να πάρει εκδίκηση αλλά θέλει πίσω τα δικαιώματα που του στέρησε η Nissan και «τα οποία πρέπει να του επιστραφούν».

«Έχω βομβαρδιστεί τους τελευταίους 14 μήνες από μια εκστρατεία “δολοφονίας χαρακτήρα” που χρηματοδοτήθηκε από τη Nissan με τη συνεργασία της γενικής εισαγγελίας και την ανοχή εάν όχι την ενθάρρυνση ενός τμήματος της ιαπωνικής κυβέρνησης», δήλωσε στον Νικ Κοστόβ της Wall Street Journal.

Έτοιμος να συνεργαστεί με τις γαλλικές αρχές ο Γκοσν

Κίνητρο του Γκοσν είναι να καθαρίσει το όνομα του, όπως τόνισε ο ίδιος, σε μια υπόθεση που έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, ιδιαίτερα μετά την κινηματογραφική του απόδρασή με αεροπλάνο από την Οσάκα της Ιαπωνίας στο σπίτι του στη Βηρυτό. Θεωρώντας πως δεν θα έχει δίκαιη δίκη στην Ιαπωνία, όπου συνελήφθη το 2018 με την κατηγορία για την απόκρυψη εσόδων και παράνομο πλουτισμό, ο Γκοσν δηλώνει πως είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τις γαλλικές αρχές.

«Περιμένω να έρθει αυτή η  στιγμή. Θα ήθελα να είχε έρθει νωρίτερα», δήλωσε ο Γκοσν. Ο ίδιος τονίζει πως ουδέποτε δέχτηκε πρόσθετες αποδοχές που ξεπερνούσαν τα όρια του νόμου. Στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας ενισχύουν την πεποίθηση του Γκοσν πως οι κατηγορίες και η σύλληψη του είχαν ενορχηστρωθεί από παράγοντες της Nissan που διαφωνούσαν με τη συγχώνευση ανάμεσα στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και τη συνέταιρο Renault.

Σήμερα οι σχέσεις των δυο αυτοκινητοβιομηχανιών φαίνεται να έχουν κλονιστεί σε σημείο που επηρεάζει την οικονομική τους κατάσταση. Ήδη μέσα στο 11μήνο του 2019, οι Nissan και Renault είχαν πουλήσει 500 χιλιάδες λιγότερα αυτοκίνητα. Από τον Μάρτιο του 2019, ειδικότερα, δεν αποκαταστάθηκε η κερδοφορία της Nissan, καταγράφοντας λειτουργικές ζημιές 150 δισ. γιεν το προηγούμενο οικονομικό έτος. O Κάρλος Γκοσν ανέλαβε τα ηνία της Renault περίπου προ 25ετίας και μετέπειτα της Nissan όταν βρίσκονταν στα όρια της χρεοκοπίας και κατάφερε να τις επαναφέρει στην κορυφή του παγκόσμιου κλάδου των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!