Γ.Δ.
1453.54 +0,07%
ACAG
-0,68%
5.8
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+1,32%
9.23
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+0,90%
7.89
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+0,64%
12.64
TITC
+0,76%
39.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,13%
1.496
ΑΒΕ
-2,00%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-0,19%
2.595
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,99%
4.515
ΑΛΦΑ
+0,76%
1.5915
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,89%
10.16
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,30%
0.668
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.2
ΒΙΟ
+1,52%
5.35
ΒΙΟΚΑ
+1,88%
1.9
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,77%
18.34
ΔΑΑ
-0,15%
7.988
ΔΑΙΟΣ
-1,12%
3.54
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-0,85%
1.74
ΕΕΕ
+1,31%
32.6
ΕΚΤΕΡ
+4,11%
1.822
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+1,38%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,62%
1.95
ΕΛΠΕ
-0,68%
7.25
ΕΛΣΤΡ
-3,37%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.888
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
-2,14%
7.672
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-1,11%
2.225
ΕΧΑΕ
+0,67%
4.5
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
4.835
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,80%
1.016
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,57%
2.905
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,00%
1.47
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
-1,36%
1.164
ΚΟΥΕΣ
+0,34%
5.88
ΚΡΙ
-0,98%
15.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,70%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,88%
2.83
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,36%
20.28
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.68
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,79%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
33.38
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-4,14%
0.788
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
+0,50%
30.2
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,57%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,13%
0.815
ΟΤΕ
-0,81%
14.73
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,54%
3.87
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+2,43%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,01%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,93%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-3,85%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,34%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+2,43%
3.79
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Ο Κάρλος Γκοσν μετανιώνει που απέρριψε πρόταση της General Motors

Ο Κάρλος Γκοσν δηλώνει μετανιωμένος που δεν δέχτηκε πρόταση της General Motors για να εργαστεί στις ΗΠΑ και παρέμεινε στη Nissan. Σε συνέντευξη που έδωσε στην αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, διευκρίνισε πως δεν επιθυμεί να πάρει εκδίκηση αλλά θέλει πίσω τα δικαιώματα που του στέρησε η Nissan και «τα οποία πρέπει να του επιστραφούν».

«Έχω βομβαρδιστεί τους τελευταίους 14 μήνες από μια εκστρατεία “δολοφονίας χαρακτήρα” που χρηματοδοτήθηκε από τη Nissan με τη συνεργασία της γενικής εισαγγελίας και την ανοχή εάν όχι την ενθάρρυνση ενός τμήματος της ιαπωνικής κυβέρνησης», δήλωσε στον Νικ Κοστόβ της Wall Street Journal.

Έτοιμος να συνεργαστεί με τις γαλλικές αρχές ο Γκοσν

Κίνητρο του Γκοσν είναι να καθαρίσει το όνομα του, όπως τόνισε ο ίδιος, σε μια υπόθεση που έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, ιδιαίτερα μετά την κινηματογραφική του απόδρασή με αεροπλάνο από την Οσάκα της Ιαπωνίας στο σπίτι του στη Βηρυτό. Θεωρώντας πως δεν θα έχει δίκαιη δίκη στην Ιαπωνία, όπου συνελήφθη το 2018 με την κατηγορία για την απόκρυψη εσόδων και παράνομο πλουτισμό, ο Γκοσν δηλώνει πως είναι έτοιμος να συνεργαστεί με τις γαλλικές αρχές.

«Περιμένω να έρθει αυτή η  στιγμή. Θα ήθελα να είχε έρθει νωρίτερα», δήλωσε ο Γκοσν. Ο ίδιος τονίζει πως ουδέποτε δέχτηκε πρόσθετες αποδοχές που ξεπερνούσαν τα όρια του νόμου. Στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας ενισχύουν την πεποίθηση του Γκοσν πως οι κατηγορίες και η σύλληψη του είχαν ενορχηστρωθεί από παράγοντες της Nissan που διαφωνούσαν με τη συγχώνευση ανάμεσα στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και τη συνέταιρο Renault.

Σήμερα οι σχέσεις των δυο αυτοκινητοβιομηχανιών φαίνεται να έχουν κλονιστεί σε σημείο που επηρεάζει την οικονομική τους κατάσταση. Ήδη μέσα στο 11μήνο του 2019, οι Nissan και Renault είχαν πουλήσει 500 χιλιάδες λιγότερα αυτοκίνητα. Από τον Μάρτιο του 2019, ειδικότερα, δεν αποκαταστάθηκε η κερδοφορία της Nissan, καταγράφοντας λειτουργικές ζημιές 150 δισ. γιεν το προηγούμενο οικονομικό έτος. O Κάρλος Γκοσν ανέλαβε τα ηνία της Renault περίπου προ 25ετίας και μετέπειτα της Nissan όταν βρίσκονταν στα όρια της χρεοκοπίας και κατάφερε να τις επαναφέρει στην κορυφή του παγκόσμιου κλάδου των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!