Γ.Δ.
1391.63 +0,51%
ACAG
-0,55%
5.42
BOCHGR
-0,68%
4.4
CENER
-2,49%
8.21
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,66%
2.27
OPTIMA
+1,43%
12.78
TITC
+1,97%
36.25
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
+0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,68%
3.67
ΑΛΦΑ
+0,19%
1.558
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,90%
9.345
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,93%
6.84
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-11,53%
0.66
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,60%
5.13
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,75%
17.46
ΔΑΑ
+0,62%
7.846
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,87%
11.66
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
+0,24%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+1,87%
1.418
ΕΛΒΕ
-1,70%
4.62
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+0,76%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,61%
1.634
ΕΛΠΕ
+1,73%
6.765
ΕΛΣΤΡ
-2,43%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.794
ΕΛΧΑ
+6,32%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,05%
2.017
ΕΧΑΕ
+1,32%
4.225
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-2,26%
0.303
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,83%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+3,12%
5.62
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+3,96%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,91%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.407
ΚΟΥΑΛ
-1,34%
1.03
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+0,72%
13.9
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
-0,41%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,83%
3.65
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+3,56%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,36%
19.18
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,22%
2.48
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+0,83%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.07
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,06%
31.3
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.86
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,73%
15.29
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.786
ΟΤΕ
-0,20%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,17%
3.624
ΠΕΡΦ
+5,33%
5.34
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.99
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
-0,20%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
+2,46%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-3,23%
1.5
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-0,39%
0.512
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.56
ΧΑΙΔΕ
+5,31%
0.595

Black Friday 2024: Φρένο στις πωλήσεις τροφίμων στη Βρετανία εν αναμονή προσφορών

Στη Βρετανία ο ρυθμός ανάπτυξη των πωλήσεων τροφίμων επιβραδύνεται, καθώς οι καταναλωτές αποταμιεύουν χρήματα για τα Χριστούγεννα και την Black Friday, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς.

Οι ερευνητές της NIQ ανέφεραν ότι οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στη Βρετανία αυξήθηκαν κατά 4% στις τέσσερις εβδομάδες μέχρι τις 2 Νοεμβρίου, από 4,7% που ήταν η αύξηση τον Σεπτέμβριο.

Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής της NIQ για τον τομέα λιανικής και επιχειρηματικής πληροφόρησης στη Βρετανία, δήλωσε:

«Οι καταναλωτές μέχρι στιγμής είναι επιφυλακτικοί και είναι προφανές ότι εξοικονομούν χρήματα για τα βασικά τρόφιμα, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε επιπλέον απολαύσεις και λιχουδιές».

Ο «πολωμένος καταναλωτής» στη Βρετανία

Ανέφερε ότι στη Βρετανία υπάρχει ο «πολωμένος καταναλωτής» – με το ήμισυ των νοικοκυριών να αισθάνονται ακόμη οικονομική πίεση.

Ο όγκος των πωλήσεων ρούχων και άλλων γενικών εμπορευμάτων μειώθηκε κατά 5,5%.

Την Τρίτη, οι αναλυτές της Kantar ανέφεραν ότι ο Οκτώβριος ήταν ο μεγαλύτερος μήνας πωλήσεων τροφίμων φέτος, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 11,6 δισ. λίρες.Το ποσοστό ήταν κάτω από 3% κάθε μήνα από τις αρχές του καλοκαιριού.

Η διαφημιστική δραστηριότητα των σούπερ μάρκετ συμβάλλει στη διατήρηση των τιμών, την ώρα που ο τζίρος τους έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο μέσα στο έτος, καθώς οι καταναλωτές ξεκίνησαν νωρίς τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους για το γιορτινό τραπέζι.

Ο Φρέιζερ ΜακΚέβιτ, επικεφαλής του τμήματος λιανικής και καταναλωτικής πληροφόρησης στην Kantar, δήλωσε:

Οι δαπάνες για συμφωνίες αυξάνονται σταθερά τους τελευταίους 18 μήνες και πλέον αποτελούν το 28,6% του συνόλου των πωλήσεων. Οι προσφορές συμβάλλουν ιδιαίτερα στην αύξηση των πωλήσεων σε επώνυμα προϊόντα. Το χάσμα ανάπτυξης μεταξύ επώνυμων και ιδιοτικών ετικετών είναι το μεγαλύτερο από τον Φεβρουάριο του 2021, με 4,9% και 2,7% το καθένα.

Διαβάστε επίσης                            

Αυξάνονται οι επενδύσεις σε συγκροτήματα επώνυμων διαμερισμάτων

Τηλεπικοινωνίες: Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα δίκτυα για το 2024

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!