Γ.Δ.
1419.51 -0,80%
ACAG
+0,75%
5.34
BOCHGR
+0,22%
4.53
CENER
-0,35%
8.65
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
-0,11%
9.14
NOVAL
-0,82%
2.43
OPTIMA
0,00%
12.84
TITC
+1,49%
33.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,24%
1.432
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.67
ΑΛΜΥ
+0,59%
3.4
ΑΛΦΑ
-0,93%
1.6045
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,01%
9.8
ΑΣΚΟ
-0,78%
2.55
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-29,94%
4.4
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
+0,48%
2.1
ΒΙΟ
-1,30%
5.3
ΒΙΟΚΑ
-0,90%
1.645
ΒΙΟΣΚ
+2,02%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,54%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.36
ΔΑΑ
-2,01%
7.79
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,82%
12.3
ΔΟΜΙΚ
+4,95%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
+1,08%
1.405
ΕΕΕ
-1,29%
33.62
ΕΚΤΕΡ
+4,28%
1.462
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-1,46%
2.02
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
1.754
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.815
ΕΛΣΤΡ
+0,49%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,54%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+4,48%
1.165
ΕΤΕ
-3,37%
7.334
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.26
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-1,67%
2
ΕΧΑΕ
-1,14%
4.34
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-3,12%
0.326
ΙΛΥΔΑ
-0,59%
1.695
ΙΝΚΑΤ
-1,12%
4.845
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-2,67%
0.91
ΙΝΤΕΚ
-2,19%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-0,94%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
2.78
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
+1,61%
1.26
ΚΕΠΕΝ
+4,12%
2.02
ΚΛΜ
+1,04%
1.46
ΚΟΡΔΕ
-2,15%
0.409
ΚΟΥΑΛ
+0,58%
1.04
ΚΟΥΕΣ
-0,52%
5.7
ΚΡΙ
+4,21%
14.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.934
ΛΑΒΙ
+2,98%
0.795
ΛΑΜΔΑ
+0,69%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,56%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.76
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.15
ΜΕΡΚΟ
+7,32%
44
ΜΙΓ
+5,04%
3.44
ΜΙΝ
0,00%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,46%
19.55
ΜΟΝΤΑ
-0,83%
3.59
ΜΟΤΟ
-0,97%
2.56
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,12%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
32.98
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+2,68%
0.844
ΞΥΛΚ
-0,76%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+1,68%
30.2
ΟΛΥΜΠ
-0,42%
2.35
ΟΠΑΠ
-0,66%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.797
ΟΤΕ
+0,53%
15.23
ΟΤΟΕΛ
-1,47%
10.74
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-0,42%
2.39
ΠΕΙΡ
-1,61%
3.85
ΠΕΡΦ
+0,53%
5.73
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,16%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+1,55%
1.635
ΣΑΡ
+0,18%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-1,37%
5.74
ΣΠΙ
-0,37%
0.538
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.74
ΤΖΚΑ
-1,39%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+3,31%
0.25
ΦΡΛΚ
-1,57%
3.77
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Black Friday 2024: Φρένο στις πωλήσεις τροφίμων στη Βρετανία εν αναμονή προσφορών

Στη Βρετανία ο ρυθμός ανάπτυξη των πωλήσεων τροφίμων επιβραδύνεται, καθώς οι καταναλωτές αποταμιεύουν χρήματα για τα Χριστούγεννα και την Black Friday, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς.

Οι ερευνητές της NIQ ανέφεραν ότι οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στη Βρετανία αυξήθηκαν κατά 4% στις τέσσερις εβδομάδες μέχρι τις 2 Νοεμβρίου, από 4,7% που ήταν η αύξηση τον Σεπτέμβριο.

Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής της NIQ για τον τομέα λιανικής και επιχειρηματικής πληροφόρησης στη Βρετανία, δήλωσε:

«Οι καταναλωτές μέχρι στιγμής είναι επιφυλακτικοί και είναι προφανές ότι εξοικονομούν χρήματα για τα βασικά τρόφιμα, προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε επιπλέον απολαύσεις και λιχουδιές».

Ο «πολωμένος καταναλωτής» στη Βρετανία

Ανέφερε ότι στη Βρετανία υπάρχει ο «πολωμένος καταναλωτής» – με το ήμισυ των νοικοκυριών να αισθάνονται ακόμη οικονομική πίεση.

Ο όγκος των πωλήσεων ρούχων και άλλων γενικών εμπορευμάτων μειώθηκε κατά 5,5%.

Την Τρίτη, οι αναλυτές της Kantar ανέφεραν ότι ο Οκτώβριος ήταν ο μεγαλύτερος μήνας πωλήσεων τροφίμων φέτος, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τα 11,6 δισ. λίρες.Το ποσοστό ήταν κάτω από 3% κάθε μήνα από τις αρχές του καλοκαιριού.

Η διαφημιστική δραστηριότητα των σούπερ μάρκετ συμβάλλει στη διατήρηση των τιμών, την ώρα που ο τζίρος τους έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο μέσα στο έτος, καθώς οι καταναλωτές ξεκίνησαν νωρίς τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους για το γιορτινό τραπέζι.

Ο Φρέιζερ ΜακΚέβιτ, επικεφαλής του τμήματος λιανικής και καταναλωτικής πληροφόρησης στην Kantar, δήλωσε:

Οι δαπάνες για συμφωνίες αυξάνονται σταθερά τους τελευταίους 18 μήνες και πλέον αποτελούν το 28,6% του συνόλου των πωλήσεων. Οι προσφορές συμβάλλουν ιδιαίτερα στην αύξηση των πωλήσεων σε επώνυμα προϊόντα. Το χάσμα ανάπτυξης μεταξύ επώνυμων και ιδιοτικών ετικετών είναι το μεγαλύτερο από τον Φεβρουάριο του 2021, με 4,9% και 2,7% το καθένα.

Διαβάστε επίσης                            

Αυξάνονται οι επενδύσεις σε συγκροτήματα επώνυμων διαμερισμάτων

Τηλεπικοινωνίες: Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα δίκτυα για το 2024

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!