Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

ΗΠΑ: Γιατί οι πτήσεις προς Ευρώπη είναι σήμερα φθηνότερες

Οι πτήσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης είναι τώρα πιο οικονομικές από ό,τι τα τελευταία τρία χρόνια, όταν πολλές χώρες άρχιζαν να άρουν τους περιορισμούς λόγω Covid-19. Οι χαμηλές τιμές ισχύουν ακόμα και για τους μη δημοφιλείς μήνες του φθινοπώρου και του χειμώνα, εκτός των εορτών.

Σύμφωνα με τον Μπρετ Σνάιντερ, δημιουργό της ιστοσελίδας Cranky Flier, η περίοδος αυτή του χρόνου είναι “αδυσώπητη” για τη συμπλήρωση θέσεων. Όπως αναφέρει το CNBC, η πλατφόρμα Hopper αναφέρει ότι το μέσο κόστος για πτήσεις προς την Ευρώπη αυτόν τον Νοέμβριο είναι στα $578, μειωμένο από τα $619 του προηγούμενου έτους και το χαμηλότερο από το 2021, όταν ο μέσος όρος ήταν $479 λόγω χαμηλής ζήτησης από την πανδημία. Μετά τις διακοπές του τέλους του έτους, οι τιμές για τον Ιανουάριο του 2025 είναι ακόμα πιο χαμηλές, στα $558 έναντι των $578 του ίδιου μήνα του 2024.

Αντίθετα, οι εσωτερικές πτήσεις στις ΗΠΑ είναι ακριβότερες σε σύγκριση με πέρυσι, από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο. Αεροπορικές όπως η Spirit Airlines και η Southwest Airlines έχουν μειώσει πτήσεις και περιορίσει την ανάπτυξη των δρομολογίων τους για το επόμενο έτος, διατηρώντας τις τιμές εσωτερικών πτήσεων σε υψηλότερα επίπεδα. Παράλληλα, η περιορισμένη διαθεσιμότητα αεροσκαφών εμποδίζει τις εταιρείες να προσθέσουν νέα δρομολόγια.

Οι αεροπορικές εταιρείες ανταποκρίθηκαν στην υψηλή ζήτηση για ταξίδια στην Ευρώπη μετά την πανδημία, προσθέτοντας περισσότερες θέσεις, ακόμη και εκτός των καλοκαιρινών μηνών. Η ικανότητα πτήσεων μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης για το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι ελαφρώς χαμηλότερη από πέρυσι, αλλά ξεπερνά τα επίπεδα του 2019 και είναι σχεδόν διπλάσια από το ίδιο διάστημα του 2021.

Η Χέιλι Μπεργκ, επικεφαλής οικονομολόγος της Hopper, προβλέπει ότι οι ναύλοι για την Ευρώπη θα παραμείνουν χαμηλοί μέχρι και το επόμενο έτος. Μετά από δύο μεγάλα χρόνια για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, πολλοί πελάτες έχουν ήδη ταξιδέψει σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, και η ζήτηση έχει μειωθεί στην εκτός εποχής περίοδο.

Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως μειώνουν τις τιμές στην εκτός εποχής περίοδο, αλλά φέτος οι τιμές είναι ακόμη πιο χαμηλές. Ο Σκοτ Κις, ιδρυτής της ταξιδιωτικής εφαρμογής Going, αναφέρει ότι οι αεροπορικές χρειάζονται να αυξήσουν τη ζήτηση για να γεμίσουν τα καθίσματα. Για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των επιβατών για την Ευρώπη την επόμενη τουριστική περίοδο, οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν νέους προορισμούς. Η United Airlines σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα της σε προορισμούς εκτός τουριστικής πεπατημένης, όπως η Γροιλανδία και η Μογγολία, για να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους ταξιδιώτες.

Διαβάστε επίσης

Progreece: Ποιοι είναι οι Ισραηλινοί που επενδύουν 25 εκατ. στη Θεσσαλονίκη

Το Halloween τελείωσε και οι Disneyland φορούν τα γιορτινά τους

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!