Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΗΠΑ: Γιατί οι πτήσεις προς Ευρώπη είναι σήμερα φθηνότερες

Οι πτήσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης είναι τώρα πιο οικονομικές από ό,τι τα τελευταία τρία χρόνια, όταν πολλές χώρες άρχιζαν να άρουν τους περιορισμούς λόγω Covid-19. Οι χαμηλές τιμές ισχύουν ακόμα και για τους μη δημοφιλείς μήνες του φθινοπώρου και του χειμώνα, εκτός των εορτών.

Σύμφωνα με τον Μπρετ Σνάιντερ, δημιουργό της ιστοσελίδας Cranky Flier, η περίοδος αυτή του χρόνου είναι “αδυσώπητη” για τη συμπλήρωση θέσεων. Όπως αναφέρει το CNBC, η πλατφόρμα Hopper αναφέρει ότι το μέσο κόστος για πτήσεις προς την Ευρώπη αυτόν τον Νοέμβριο είναι στα $578, μειωμένο από τα $619 του προηγούμενου έτους και το χαμηλότερο από το 2021, όταν ο μέσος όρος ήταν $479 λόγω χαμηλής ζήτησης από την πανδημία. Μετά τις διακοπές του τέλους του έτους, οι τιμές για τον Ιανουάριο του 2025 είναι ακόμα πιο χαμηλές, στα $558 έναντι των $578 του ίδιου μήνα του 2024.

Αντίθετα, οι εσωτερικές πτήσεις στις ΗΠΑ είναι ακριβότερες σε σύγκριση με πέρυσι, από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο. Αεροπορικές όπως η Spirit Airlines και η Southwest Airlines έχουν μειώσει πτήσεις και περιορίσει την ανάπτυξη των δρομολογίων τους για το επόμενο έτος, διατηρώντας τις τιμές εσωτερικών πτήσεων σε υψηλότερα επίπεδα. Παράλληλα, η περιορισμένη διαθεσιμότητα αεροσκαφών εμποδίζει τις εταιρείες να προσθέσουν νέα δρομολόγια.

Οι αεροπορικές εταιρείες ανταποκρίθηκαν στην υψηλή ζήτηση για ταξίδια στην Ευρώπη μετά την πανδημία, προσθέτοντας περισσότερες θέσεις, ακόμη και εκτός των καλοκαιρινών μηνών. Η ικανότητα πτήσεων μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης για το τελευταίο τρίμηνο του έτους είναι ελαφρώς χαμηλότερη από πέρυσι, αλλά ξεπερνά τα επίπεδα του 2019 και είναι σχεδόν διπλάσια από το ίδιο διάστημα του 2021.

Η Χέιλι Μπεργκ, επικεφαλής οικονομολόγος της Hopper, προβλέπει ότι οι ναύλοι για την Ευρώπη θα παραμείνουν χαμηλοί μέχρι και το επόμενο έτος. Μετά από δύο μεγάλα χρόνια για τα ευρωπαϊκά ταξίδια, πολλοί πελάτες έχουν ήδη ταξιδέψει σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, και η ζήτηση έχει μειωθεί στην εκτός εποχής περίοδο.

Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως μειώνουν τις τιμές στην εκτός εποχής περίοδο, αλλά φέτος οι τιμές είναι ακόμη πιο χαμηλές. Ο Σκοτ Κις, ιδρυτής της ταξιδιωτικής εφαρμογής Going, αναφέρει ότι οι αεροπορικές χρειάζονται να αυξήσουν τη ζήτηση για να γεμίσουν τα καθίσματα. Για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των επιβατών για την Ευρώπη την επόμενη τουριστική περίοδο, οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν νέους προορισμούς. Η United Airlines σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα της σε προορισμούς εκτός τουριστικής πεπατημένης, όπως η Γροιλανδία και η Μογγολία, για να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους ταξιδιώτες.

Διαβάστε επίσης

Progreece: Ποιοι είναι οι Ισραηλινοί που επενδύουν 25 εκατ. στη Θεσσαλονίκη

Το Halloween τελείωσε και οι Disneyland φορούν τα γιορτινά τους

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!