Γ.Δ.
1517.35 0,00%
ACAG
0,00%
5.97
AEM
0,00%
4.428
AKTR
0,00%
5.02
BOCHGR
0,00%
4.96
CENER
0,00%
9.25
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
8.14
EVR
0,00%
1.505
NOVAL
0,00%
2.41
OPTIMA
0,00%
13.14
TITC
0,00%
43.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.85
ΑΒΕ
0,00%
0.445
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.725
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
4.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.705
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.28
ΑΣΚΟ
0,00%
3.13
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
1.63
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.704
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.3
ΒΙΟ
0,00%
5.6
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.775
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.47
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.28
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.24
ΔΑΑ
0,00%
8.62
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
0,00%
12.9
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.79
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.335
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.8
ΕΕΕ
0,00%
34.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.766
ΕΛΒΕ
0,00%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
2.2
ΕΛΛ
0,00%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.24
ΕΛΠΕ
0,00%
7.58
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.19
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.77
ΕΛΧΑ
0,00%
1.972
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
8.2
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.98
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.32
ΕΧΑΕ
0,00%
4.745
ΙΑΤΡ
0,00%
2.03
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.338
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.59
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.115
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
0,00%
1.295
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.439
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.3
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.17
ΚΡΙ
0,00%
16.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.986
ΛΑΒΙ
0,00%
0.815
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.85
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.79
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.18
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38.8
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΟΗ
0,00%
20.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.665
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.645
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.78
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.34
ΜΠΤΚ
0,00%
0.71
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.2
ΝΑΥΠ
0,00%
0.788
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
0,00%
29
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
16.4
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.808
ΟΤΕ
0,00%
14.34
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.66
ΠΑΙΡ
0,00%
0.996
ΠΑΠ
0,00%
2.51
ΠΕΙΡ
0,00%
4.239
ΠΕΡΦ
0,00%
5.26
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.2
ΠΛΑΘ
0,00%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.35
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.278
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.66
ΣΑΡ
0,00%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.545
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.68
ΣΠΙ
0,00%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.5
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.2
ΦΡΛΚ
0,00%
4.17
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Κίνα: Απειλεί την ΕΕ με υψηλότερους δασμούς στα αυτοκίνητα

Η Κίνα απειλεί να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα με μεγάλο κυβισμό, ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αυξήσει τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή η κλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά, κυρίως τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και τους καταναλωτές.

Το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας μελετά τα μέτρα που σχετίζονται με την αύξηση των δασμών στις εισαγωγές αυτοκινήτων με μεγάλους κινητήρες και καύσιμα και θα λάβει απόφαση αφού εξετάσει τους σχετικούς παράγοντες, δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου He Yadong σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη, σύμφωνα με την Wall Street Journal.

Πρόσθεσε ότι υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες μεταξύ της Κίνας και της ΕΕ σχετικά με την απόφαση της τελευταίας να προχωρήσει στην επιβολή δασμών στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Κίνα έχει προσκαλέσει αξιωματούχους της ΕΕ να επισκεφθούν την Κίνα για περαιτέρω διαπραγματεύσεις, πρόσθεσε.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι κινεζικές αρχές εγείρουν το ενδεχόμενο υψηλότερων δασμών στα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Το υπουργείο Εμπορίου στα τέλη Αυγούστου συναντήθηκε με εκπροσώπους αυτοκινητοβιομηχανιών και ακαδημαϊκούς εμπειρογνώμονες για το θέμα.

Τα κράτη μέλη της ΕΕ στις αρχές Οκτωβρίου ψήφισαν να προχωρήσουν σε πρόσθετους δασμούς έως και 45% στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, οι οποίοι θα ισχύουν για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Εάν η Κίνα αποφασίσει να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα, αυτό θα επηρεάσει περισσότερο τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεδομένου του όγκου των γερμανικών εισαγωγών αυτοκινήτων, δήλωσε ο πρόεδρος της China Passenger Car Association Dongshu Cui.

Η αξία των αυτοκινήτων με μέγεθος κινητήρα άνω των 2,5 λίτρων που εισήχθησαν από την ΕΕ κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους διολίσθησε κατά 13% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα σε 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Κίνας. Η ΕΕ εξήγαγε συνολικά 196.000 τέτοια αυτοκίνητα στην Κίνα το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της CPCA.

«Αυτό θα μπορούσε να είναι περισσότερο μια πολιτική κίνηση παρά να έχει πραγματικό αντίκτυπο στις αυτοκινητοβιομηχανίες», δήλωσε ο αναλυτής της CCB International Qu Ke, σημειώνοντας την τρέχουσα πτώση των κινεζικών εισαγωγών αυτοκινήτων.

Οι πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ για τα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής κυμαίνονται από 7,8% έως 35,3%, επιπλέον του υφιστάμενου τυπικού εισαγωγικού δασμού 10% για όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς έχουν επιβάλει δασμό 100% στις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!