Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Κίνα: Απειλεί την ΕΕ με υψηλότερους δασμούς στα αυτοκίνητα

Η Κίνα απειλεί να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα με μεγάλο κυβισμό, ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αυξήσει τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή η κλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά, κυρίως τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και τους καταναλωτές.

Το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας μελετά τα μέτρα που σχετίζονται με την αύξηση των δασμών στις εισαγωγές αυτοκινήτων με μεγάλους κινητήρες και καύσιμα και θα λάβει απόφαση αφού εξετάσει τους σχετικούς παράγοντες, δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου He Yadong σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη, σύμφωνα με την Wall Street Journal.

Πρόσθεσε ότι υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες μεταξύ της Κίνας και της ΕΕ σχετικά με την απόφαση της τελευταίας να προχωρήσει στην επιβολή δασμών στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Κίνα έχει προσκαλέσει αξιωματούχους της ΕΕ να επισκεφθούν την Κίνα για περαιτέρω διαπραγματεύσεις, πρόσθεσε.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι κινεζικές αρχές εγείρουν το ενδεχόμενο υψηλότερων δασμών στα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Το υπουργείο Εμπορίου στα τέλη Αυγούστου συναντήθηκε με εκπροσώπους αυτοκινητοβιομηχανιών και ακαδημαϊκούς εμπειρογνώμονες για το θέμα.

Τα κράτη μέλη της ΕΕ στις αρχές Οκτωβρίου ψήφισαν να προχωρήσουν σε πρόσθετους δασμούς έως και 45% στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, οι οποίοι θα ισχύουν για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Εάν η Κίνα αποφασίσει να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα, αυτό θα επηρεάσει περισσότερο τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεδομένου του όγκου των γερμανικών εισαγωγών αυτοκινήτων, δήλωσε ο πρόεδρος της China Passenger Car Association Dongshu Cui.

Η αξία των αυτοκινήτων με μέγεθος κινητήρα άνω των 2,5 λίτρων που εισήχθησαν από την ΕΕ κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους διολίσθησε κατά 13% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα σε 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Κίνας. Η ΕΕ εξήγαγε συνολικά 196.000 τέτοια αυτοκίνητα στην Κίνα το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της CPCA.

«Αυτό θα μπορούσε να είναι περισσότερο μια πολιτική κίνηση παρά να έχει πραγματικό αντίκτυπο στις αυτοκινητοβιομηχανίες», δήλωσε ο αναλυτής της CCB International Qu Ke, σημειώνοντας την τρέχουσα πτώση των κινεζικών εισαγωγών αυτοκινήτων.

Οι πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ για τα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής κυμαίνονται από 7,8% έως 35,3%, επιπλέον του υφιστάμενου τυπικού εισαγωγικού δασμού 10% για όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς έχουν επιβάλει δασμό 100% στις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!