Γ.Δ.
1392.44 -0,81%
ACAG
-0,72%
5.51
BOCHGR
+0,67%
4.49
CENER
-1,88%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-2,25%
8.69
NOVAL
-2,50%
2.34
OPTIMA
-0,62%
12.76
TITC
-0,71%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,41%
1.4
ΑΒΕ
-1,26%
0.469
ΑΔΜΗΕ
-1,68%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,80%
3.72
ΑΛΦΑ
-0,95%
1.564
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,65%
9.53
ΑΣΚΟ
-1,16%
2.55
ΑΣΤΑΚ
+2,59%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.12
ΒΙΟ
-4,14%
5.1
ΒΙΟΚΑ
+1,17%
1.73
ΒΙΟΣΚ
-2,35%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
17.34
ΔΑΑ
-0,53%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,17%
12.07
ΔΟΜΙΚ
-2,67%
2.92
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-2,07%
1.42
ΕΕΕ
-0,36%
32.98
ΕΚΤΕΡ
-5,25%
1.48
ΕΛΒΕ
-2,08%
4.7
ΕΛΙΝ
+1,00%
2.03
ΕΛΛ
+0,38%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,64%
1.676
ΕΛΠΕ
-0,51%
6.765
ΕΛΣΤΡ
+3,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,84%
1.89
ΕΛΧΑ
-2,30%
1.7
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,71%
1.15
ΕΤΕ
-3,01%
6.888
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+1,83%
2.006
ΕΧΑΕ
-1,85%
4.25
ΙΑΤΡ
+5,35%
1.575
ΙΚΤΙΝ
-2,90%
0.301
ΙΛΥΔΑ
-2,52%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.8
ΙΝΛΙΦ
-2,51%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-3,04%
0.893
ΙΝΤΕΚ
-2,96%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-2,86%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-2,20%
2.67
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-2,44%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,21%
1.062
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.58
ΚΡΙ
-2,43%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.938
ΛΑΒΙ
-2,53%
0.77
ΛΑΜΔΑ
-1,63%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+0,59%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
-2,15%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
-6,82%
41
ΜΙΓ
-0,78%
3.175
ΜΙΝ
-5,56%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,41%
19.5
ΜΟΝΤΑ
-3,46%
3.63
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,49%
24.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-1,48%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,06%
32.32
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,80%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-2,53%
28.95
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.33
ΟΠΑΠ
-1,06%
14.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
+0,67%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-0,96%
10.32
ΠΑΙΡ
-3,01%
0.968
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-2,36%
3.597
ΠΕΡΦ
-2,15%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
+0,25%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,72%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-1,52%
1.625
ΣΑΡ
-2,30%
10.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-4,05%
5.68
ΣΠΙ
-3,64%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.76
ΤΖΚΑ
+0,35%
1.425
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,00%
0.23
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.58
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Κίνα: Απειλεί την ΕΕ με υψηλότερους δασμούς στα αυτοκίνητα

Η Κίνα απειλεί να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα με μεγάλο κυβισμό, ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αυξήσει τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή η κλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά, κυρίως τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και τους καταναλωτές.

Το υπουργείο Εμπορίου της Κίνας μελετά τα μέτρα που σχετίζονται με την αύξηση των δασμών στις εισαγωγές αυτοκινήτων με μεγάλους κινητήρες και καύσιμα και θα λάβει απόφαση αφού εξετάσει τους σχετικούς παράγοντες, δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου He Yadong σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη, σύμφωνα με την Wall Street Journal.

Πρόσθεσε ότι υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες μεταξύ της Κίνας και της ΕΕ σχετικά με την απόφαση της τελευταίας να προχωρήσει στην επιβολή δασμών στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Κίνα έχει προσκαλέσει αξιωματούχους της ΕΕ να επισκεφθούν την Κίνα για περαιτέρω διαπραγματεύσεις, πρόσθεσε.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι κινεζικές αρχές εγείρουν το ενδεχόμενο υψηλότερων δασμών στα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Το υπουργείο Εμπορίου στα τέλη Αυγούστου συναντήθηκε με εκπροσώπους αυτοκινητοβιομηχανιών και ακαδημαϊκούς εμπειρογνώμονες για το θέμα.

Τα κράτη μέλη της ΕΕ στις αρχές Οκτωβρίου ψήφισαν να προχωρήσουν σε πρόσθετους δασμούς έως και 45% στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, οι οποίοι θα ισχύουν για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Εάν η Κίνα αποφασίσει να επιβάλει υψηλότερους δασμούς στα εισαγόμενα αυτοκίνητα, αυτό θα επηρεάσει περισσότερο τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεδομένου του όγκου των γερμανικών εισαγωγών αυτοκινήτων, δήλωσε ο πρόεδρος της China Passenger Car Association Dongshu Cui.

Η αξία των αυτοκινήτων με μέγεθος κινητήρα άνω των 2,5 λίτρων που εισήχθησαν από την ΕΕ κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους διολίσθησε κατά 13% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα σε 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Κίνας. Η ΕΕ εξήγαγε συνολικά 196.000 τέτοια αυτοκίνητα στην Κίνα το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της CPCA.

«Αυτό θα μπορούσε να είναι περισσότερο μια πολιτική κίνηση παρά να έχει πραγματικό αντίκτυπο στις αυτοκινητοβιομηχανίες», δήλωσε ο αναλυτής της CCB International Qu Ke, σημειώνοντας την τρέχουσα πτώση των κινεζικών εισαγωγών αυτοκινήτων.

Οι πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ για τα αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής κυμαίνονται από 7,8% έως 35,3%, επιπλέον του υφιστάμενου τυπικού εισαγωγικού δασμού 10% για όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς έχουν επιβάλει δασμό 100% στις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!