THEPOWERGAME
Η αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων Macy’s, αύξησε την Τρίτη τις ετήσιες προβλέψεις της για πωλήσεις και κέρδη, καθώς οι γρήγοροι εμβολιασμοί ενθαρρύνουν τους Αμερικανούς να επιστρέψουν στα καταστήματα «για να αναβαθμίσουν τις γκαρνταρόμπες τους αφού, λόγω της πανδημίας, είχαν κλειστεί στο σπίτι για περισσότερο από ένα χρόνο».
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters, oι μετοχές της εταιρείας που εδρεύει στη Νέα Υόρκη παρουσίασαν άνοδο περίπου 2% μετά από αιφνιδιαστικό κέρδος πρώτου τριμήνου και συγκρίσιμες πωλήσεις που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall Street.
«Καθώς ο καιρός βελτιώνεται και τα εμβόλια είναι πιο άμεσα διαθέσιμα, οι πελάτες νιώθουν όλο και μεγαλύτερη σιγουριά να τολμήσουν να βγουν έξω. Αρχίζουν επίσης να παρευρίσκονται ξανά σε εκδηλώσεις», ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής Τζεφ Γκεννέτ σε αναλυτές.
Οι προτιμήσεις των καταναλωτών
Οι καταναλωτές, στρέφονται επίσης στα ακριβά αρώματα, παπούτσια, ωραία κοσμήματα και φορέματα, ανέφερε η Macy’s, «καθώς οι πιτζάμες και οι φόρμες δίνουν τη θέση τους σε πιο επίσημη ενδυμασία».
Καθώς περισσότεροι Αμερικανοί ετοιμάζονται να ταξιδέψουν καθώς οι περιορισμοί επίσης χαλαρώνουν, τα βασικά είδη θερινών ταξιδιών, όπως σανδάλια, μαγιό και αποσκευές, είναι επίσης σε ζήτηση.
Προσδοκίες για πωλήσεις έως και 22,23 δισ. δολάρια
Η πρόβλεψη της Macy’s για αύξηση των πωλήσεων και των κερδών, έφερε προσαρμογή στα κέρδη ανά μετοχή μεταξύ $1,71 και $2,12 για το 2021, σε σύγκριση με την προηγούμενη προοπτική της για 40 λεπτά έως 90 λεπτά.
Μάλιστα, αναμένει πωλήσεις μεταξύ 21,73 και 22,23 δισ. δολαρίων, πολύ υψηλότερες από τα 19,75- 20,75 δισ. δολάρια που είχε προβλέψει νωρίτερα.
Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης του Bloomingdale’s και της αλυσίδας καταστημάτων ομορφιάς Bluemercury, ήταν επιφυλακτικός στις δαπάνες των τουριστών για αγορές. Ο διεθνής τουρισμός, δεν αναμένεται να βελτιωθεί μέχρι το επόμενο έτος, ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Η Macy’s έχει βελτιωθεί σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Από πολλές απόψεις, βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση από την προ-Covid εποχή», δήλωσε ο Κρεγκ Τζόνσον, πρόεδρος της εταιρείας συμβούλων λιανικών πωλήσεων Customer Growth Partners.
Τέλος, τονίζεται πως η εταιρεία κέρδισε 39 λεπτά ανά μετοχή σε προσαρμοσμένη βάση, σε σύγκριση με τις προσδοκίες για ζημία 41%, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.