THEPOWERGAME
Οι λιανικές πωλήσεις στη Βρετανία ανέβασαν ρυθμούς τον Αύγουστο, αφού οι καταναλωτές ξόδεψαν χρήματα για τρόφιμα και ρούχα για να επωφεληθούν από τον ηλιόλουστο καλοκαιρινό καιρό. Ο όγκος των αγαθών που πωλήθηκαν στα καταστήματα και στο διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 1% τον Αύγουστο, ανακοίνωσε σήμερα η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία. Η μέτρηση, η οποία ήταν ισχυρότερη από την αύξηση 0,4% που ανέμεναν οι οικονομολόγοι, ακολουθεί μια αναθεωρημένη αύξηση 0,7% τον προηγούμενο μήνα.
Ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,5% το έτος έως τον Αύγουστο, που είναι η μεγαλύτερη ετήσια αύξηση από τον Φεβρουάριο του 2022. Συνολικά, ο όγκος πωλήσεων έχει σχεδόν ανακάμψει στα προ πανδημίας επίπεδα που είχαν παρατηρηθεί τον Φεβρουάριο του 2020.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι Βρετανοί καταναλωτές ήταν αισιόδοξοι τον Αύγουστο, παρά το κύμα αντι-μεταναστευτικών ταραχών που έπληξε τμήματα της Αγγλίας νωρίτερα μέσα στο μήνα και τις προειδοποιήσεις του πρωθυπουργού Κιρ Στάρμερ για δύσκολες δημοσιονομικές αποφάσεις. Ξεχωριστά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν νωρίτερα σήμερα έδειξαν ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη έγινε αρνητική τον Σεπτέμβριο, γεγονός που η εταιρεία ερευνών GfK απέδωσε στις ανησυχίες για τα φορολογικά και τα σχέδια δαπανών της κυβέρνησης των Εργατικών.
Παρ’ όλα αυτά, τα νοικοκυριά είδαν τους μισθούς να αυξάνονται ταχύτερα από τις τιμές, ενώ ο πληθωρισμός για ορισμένα βασικά αγαθά, όπως τα είδη ένδυσης και τα τρόφιμα, υποχώρησε. Ο ηλιόλουστος καιρός ενίσχυσε επίσης τις πωλήσεις τροφίμων, οι οποίες κατέγραψαν το μεγαλύτερο ετήσιο άλμα τους από το 2021.
Οι βρετανικές εταιρείες λιανικής Ocado και Next αύξησαν τις προοπτικές των πωλήσεών τους για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους μετά από ένα τρίτο τρίμηνο που ήταν ισχυρότερο του αναμενόμενου. Η Next δήλωσε ότι οι αγοραστές ξοδεύουν ήδη για φθινοπωρινά ρούχα και αγοράζουν περισσότερα είδη σε πλήρεις τιμές.
Ξεχωριστά στοιχεία από το British Retail Consortium έδειξαν ότι οι λιανικές πωλήσεις κατέγραψαν την ισχυρότερη αύξηση από τον Μάρτιο. Οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιδίδονται σε μικρές πολυτέλειες, συμβάλλοντας στην ανάκαμψη των δαπανών για κάρτες τον Αύγουστο μετά από δύο μήνες πτώσης, σύμφωνα με την Barclays.
Διαβάστε επίσης
Sephora: Από ρεκόρ σε ρεκόρ το δίκτυο της LVMH στην Ελλάδα
Το Ισραήλ σφυροκοπά τον Λίβανο, η Χεζμπολάχ ορκίζεται εκδίκηση
Αυτόνομες μπαταρίες: Στη γραμμή αφετηρίας ο τρίτος διαγωνισμός