THEPOWERGAME
Τα σχέδια του για τη συγχώνευση της WarnerMedia με την Discovery ανακοίνωσε ο αμερικανικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός AT&T, μέσω της οποίας φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα νέο «γίγαντα» στο χώρο του ψυχαγωγικού και ενημερωτικού περιεχομένου για να ανταγωνιστεί ευθέως το Netflix, την Disney και τις υπόλοιπες δημοφιλείς υπηρεσίες streaming.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η AT&T θα εισπράξει συνολικά το ποσό των 43 δισ. δολαρίων, ενώ η Discovery θα ελέγχει το 29% της νέας εταιρείας.
Εάν εγκριθεί από ρυθμιστικές αρχές, η συμφωνία αντιστρέφει αποτελεσματικά το μακροχρόνιο σχέδιο της AT&T για να συνδυάσει περιεχόμενο και διανομή σε μια κάθετα ολοκληρωμένη εταιρεία, όπως υπογραμμίζει το CNBC.
Η συμφωνία αναμένεται να δημιουργήσει μια νέα επιχειρηματική οντότητα, ξεχωριστή από την AT&T, η οποία θα μπορούσε να εκτιμηθεί σε 150 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του χρέους, σύμφωνα με τους Financial Times.
Σημειώνεται ότι η WarnerMedia είναι μεταξύ άλλων ιδιοκτήτρια των ιστορικών κινηματογραφικών στούντιο της Warner Bros και τα δημοφιλή τηλεοπτικά δίκτυα HBO και CNN. Η Discovery, από την πλευρά της, φιλοξενεί μεταξύ άλλων μερικά από τα δημοφιλέστερα τηλεοπτικά σόου μαγειρικής των τελευταίων ετών, καθώς και κορυφαία ντοκιμαντέρ περιβαλλοντικού, ιστορικού και επιστημονικού περιεχομένου, μέσω των δικτύων της όπως τα Animal Planet και Discovery Channel.
Η αρχική ανακοίνωση της συμφωνίας φαίνεται να έχει την έγκριση των επενδυτών, καθώς ύστερα από την έντονη φημολογία του Σαββατοκύριακου, οι μετοχές της Discovery βρέθηκαν τη Δευτέρα ενισχυμένες κατά 14%, ενώ αυτές της AT & T κατά περίπου 5%.
«Αυτή η συμφωνία ενώνει δύο ηγέτες ψυχαγωγίας με συμπληρωματικά πλεονεκτήματα περιεχομένου και τοποθετεί τη νέα εταιρεία ως μία από τις κορυφαίες παγκόσμιες πλατφόρμες streaming προς τους καταναλωτές», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της AT&T, Τζον Στάνκεϊ.
Η νέα εταιρεία θέτει φιλόδοξους στόχους ενάντια στον ήδη εδραιωμένο ανταγωνισμό. Οι HBO και HBO Max που ανήκουν στην WarnerMedia έχουν περίπου 64 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ η Discovery ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι αριθμεί περί τα 15 εκατ. συνδρομητές. Στον αντίποδα, το Netflix έχει σήμερα περίπου 208 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ η Disney + μέσα σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο λειτουργίας ξεπέρασε τα 100 εκατ. συνδρομητές.