Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Η Νότια Κορέα προωθεί σύστημα πιστοποίησης μπαταριών EV

Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας συμφώνησαν να προωθήσουν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε το κυβερνών κόμμα την Κυριακή, καθώς οι αρχές προσπαθούν να αμβλύνουν τις ανησυχίες του κοινού για την ασφάλεια μετά από μια σειρά πυρκαγιών που αφορούσαν ηλεκτρικά οχήματα.

Η κυβέρνηση θα ξεκινήσει το πρόγραμμα πιστοποίησης των μπαταριών τον Οκτώβριο, νωρίτερα από το προγραμματισμένο, για να βοηθήσει στην εγγύηση της ασφάλειας των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Han Zeea, εκπρόσωπος του Λαϊκού Κόμματος Εξουσίας. Η κυβέρνηση συμφώνησε επίσης να απαιτήσει από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα να προσδιορίζουν τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά τους οχήματα.

Η συμφωνία για αυστηρότερους κανόνες για την ασφάλεια των EV ακολουθεί την κίνηση της κυβέρνησης να παροτρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αποκαλύψουν εθελοντικά τις πληροφορίες μετά από μια πυρκαγιά σε EV την 1η Αυγούστου που προκάλεσε ζημιές σε εκατοντάδες οχήματα και δημιούργησε πανικό στο κοινό.

Η πυρκαγιά, η οποία φαίνεται να ξεκίνησε ξαφνικά σε ένα EV της Mercedes-Benz με μπαταρίες της Farasis Energy, χρειάστηκε οκτώ ώρες για να σβήσει, καταστρέφοντας ή προκαλώντας ζημιές σε περίπου 140 αυτοκίνητα και αναγκάζοντας ορισμένους κατοίκους των από πάνω διαμερισμάτων να μετακινηθούν σε καταφύγια.

Τις τελευταίες ημέρες, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν εθελοντικά να κατονομάζουν τους κατασκευαστές των μπαταριών που χρησιμοποιούν.

Οι κατασκευαστές μπαταριών της Νότιας Κορέας δεν είχαν κανένα λόγο να αντιταχθούν στο να διευκρινίσουν πού χρησιμοποιούνται οι πηγές ενέργειας που χρησιμοποιούν, αν και το κοινό δεν θα πρέπει να υποθέσει ότι οι μπαταρίες ευθύνονται πάντα για τις πυρκαγιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσαν νωρίτερα πηγές της βιομηχανίας στο Reuters.

Οι ειδικοί λένε ότι το να υποχρεώσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσδιορίσουν τις μπαταρίες θα δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, αλλά ορισμένοι αμφισβητούν πώς θα βελτιώσει την ασφάλεια, δεδομένης της έλλειψης οριστικών δεδομένων σχετικά με το ποιες μάρκες μπαταριών είναι πιο επιρρεπείς σε πυρκαγιές.

Στο πλαίσιο των ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας, η κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τους κανόνες για τον πυροσβεστικό εξοπλισμό ώστε να εγκαταστήσει συστήματα καταιονισμού υγρών σωλήνων σε υπόγειους χώρους στάθμευσης με σταθμούς φόρτισης EV και να επεκτείνει τους φορτιστές που αποτρέπουν την υπερφόρτιση, δήλωσε ο Han, εκπρόσωπος του κόμματος.

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν φαίνεται να παίρνουν φωτιά τόσο πολύ όσο δείχνουν οι πρόσφατοι τίτλοι. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν μικρότερο κίνδυνο πυρκαγιάς από τα συμβατικά αυτοκίνητα, όπως έδειξαν ορισμένα στοιχεία.

Αλλά οι ειδικοί σε θέματα αυτοκινήτων λένε ότι οι πυρκαγιές των EV καίγονται διαφορετικά από εκείνες των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συχνά διαρκούν περισσότερο και είναι πιο δύσκολο να σβήσουν, καθώς έχουν την τάση να αναζωπυρώνονται.

Διαβάστε επίσης

Νέο στόχο για κέρδη 4,7 δισ. ευρώ το 2024 βάζουν οι τράπεζες

Φθηνή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα αλλά απρόσιτη η στέγη στην Ελλάδα

Φυσικό Αέριο: Νέες επαφές για τον Κάθετο Διάδρομο τον Σεπτέμβριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!