Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Η Νότια Κορέα προωθεί σύστημα πιστοποίησης μπαταριών EV

Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας συμφώνησαν να προωθήσουν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε το κυβερνών κόμμα την Κυριακή, καθώς οι αρχές προσπαθούν να αμβλύνουν τις ανησυχίες του κοινού για την ασφάλεια μετά από μια σειρά πυρκαγιών που αφορούσαν ηλεκτρικά οχήματα.

Η κυβέρνηση θα ξεκινήσει το πρόγραμμα πιστοποίησης των μπαταριών τον Οκτώβριο, νωρίτερα από το προγραμματισμένο, για να βοηθήσει στην εγγύηση της ασφάλειας των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Han Zeea, εκπρόσωπος του Λαϊκού Κόμματος Εξουσίας. Η κυβέρνηση συμφώνησε επίσης να απαιτήσει από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα να προσδιορίζουν τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά τους οχήματα.

Η συμφωνία για αυστηρότερους κανόνες για την ασφάλεια των EV ακολουθεί την κίνηση της κυβέρνησης να παροτρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αποκαλύψουν εθελοντικά τις πληροφορίες μετά από μια πυρκαγιά σε EV την 1η Αυγούστου που προκάλεσε ζημιές σε εκατοντάδες οχήματα και δημιούργησε πανικό στο κοινό.

Η πυρκαγιά, η οποία φαίνεται να ξεκίνησε ξαφνικά σε ένα EV της Mercedes-Benz με μπαταρίες της Farasis Energy, χρειάστηκε οκτώ ώρες για να σβήσει, καταστρέφοντας ή προκαλώντας ζημιές σε περίπου 140 αυτοκίνητα και αναγκάζοντας ορισμένους κατοίκους των από πάνω διαμερισμάτων να μετακινηθούν σε καταφύγια.

Τις τελευταίες ημέρες, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν εθελοντικά να κατονομάζουν τους κατασκευαστές των μπαταριών που χρησιμοποιούν.

Οι κατασκευαστές μπαταριών της Νότιας Κορέας δεν είχαν κανένα λόγο να αντιταχθούν στο να διευκρινίσουν πού χρησιμοποιούνται οι πηγές ενέργειας που χρησιμοποιούν, αν και το κοινό δεν θα πρέπει να υποθέσει ότι οι μπαταρίες ευθύνονται πάντα για τις πυρκαγιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσαν νωρίτερα πηγές της βιομηχανίας στο Reuters.

Οι ειδικοί λένε ότι το να υποχρεώσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσδιορίσουν τις μπαταρίες θα δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, αλλά ορισμένοι αμφισβητούν πώς θα βελτιώσει την ασφάλεια, δεδομένης της έλλειψης οριστικών δεδομένων σχετικά με το ποιες μάρκες μπαταριών είναι πιο επιρρεπείς σε πυρκαγιές.

Στο πλαίσιο των ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας, η κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τους κανόνες για τον πυροσβεστικό εξοπλισμό ώστε να εγκαταστήσει συστήματα καταιονισμού υγρών σωλήνων σε υπόγειους χώρους στάθμευσης με σταθμούς φόρτισης EV και να επεκτείνει τους φορτιστές που αποτρέπουν την υπερφόρτιση, δήλωσε ο Han, εκπρόσωπος του κόμματος.

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν φαίνεται να παίρνουν φωτιά τόσο πολύ όσο δείχνουν οι πρόσφατοι τίτλοι. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν μικρότερο κίνδυνο πυρκαγιάς από τα συμβατικά αυτοκίνητα, όπως έδειξαν ορισμένα στοιχεία.

Αλλά οι ειδικοί σε θέματα αυτοκινήτων λένε ότι οι πυρκαγιές των EV καίγονται διαφορετικά από εκείνες των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συχνά διαρκούν περισσότερο και είναι πιο δύσκολο να σβήσουν, καθώς έχουν την τάση να αναζωπυρώνονται.

Διαβάστε επίσης

Νέο στόχο για κέρδη 4,7 δισ. ευρώ το 2024 βάζουν οι τράπεζες

Φθηνή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα αλλά απρόσιτη η στέγη στην Ελλάδα

Φυσικό Αέριο: Νέες επαφές για τον Κάθετο Διάδρομο τον Σεπτέμβριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!