Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Η Νότια Κορέα προωθεί σύστημα πιστοποίησης μπαταριών EV

Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας συμφώνησαν να προωθήσουν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε το κυβερνών κόμμα την Κυριακή, καθώς οι αρχές προσπαθούν να αμβλύνουν τις ανησυχίες του κοινού για την ασφάλεια μετά από μια σειρά πυρκαγιών που αφορούσαν ηλεκτρικά οχήματα.

Η κυβέρνηση θα ξεκινήσει το πρόγραμμα πιστοποίησης των μπαταριών τον Οκτώβριο, νωρίτερα από το προγραμματισμένο, για να βοηθήσει στην εγγύηση της ασφάλειας των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Han Zeea, εκπρόσωπος του Λαϊκού Κόμματος Εξουσίας. Η κυβέρνηση συμφώνησε επίσης να απαιτήσει από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα να προσδιορίζουν τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά τους οχήματα.

Η συμφωνία για αυστηρότερους κανόνες για την ασφάλεια των EV ακολουθεί την κίνηση της κυβέρνησης να παροτρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αποκαλύψουν εθελοντικά τις πληροφορίες μετά από μια πυρκαγιά σε EV την 1η Αυγούστου που προκάλεσε ζημιές σε εκατοντάδες οχήματα και δημιούργησε πανικό στο κοινό.

Η πυρκαγιά, η οποία φαίνεται να ξεκίνησε ξαφνικά σε ένα EV της Mercedes-Benz με μπαταρίες της Farasis Energy, χρειάστηκε οκτώ ώρες για να σβήσει, καταστρέφοντας ή προκαλώντας ζημιές σε περίπου 140 αυτοκίνητα και αναγκάζοντας ορισμένους κατοίκους των από πάνω διαμερισμάτων να μετακινηθούν σε καταφύγια.

Τις τελευταίες ημέρες, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν εθελοντικά να κατονομάζουν τους κατασκευαστές των μπαταριών που χρησιμοποιούν.

Οι κατασκευαστές μπαταριών της Νότιας Κορέας δεν είχαν κανένα λόγο να αντιταχθούν στο να διευκρινίσουν πού χρησιμοποιούνται οι πηγές ενέργειας που χρησιμοποιούν, αν και το κοινό δεν θα πρέπει να υποθέσει ότι οι μπαταρίες ευθύνονται πάντα για τις πυρκαγιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσαν νωρίτερα πηγές της βιομηχανίας στο Reuters.

Οι ειδικοί λένε ότι το να υποχρεώσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσδιορίσουν τις μπαταρίες θα δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, αλλά ορισμένοι αμφισβητούν πώς θα βελτιώσει την ασφάλεια, δεδομένης της έλλειψης οριστικών δεδομένων σχετικά με το ποιες μάρκες μπαταριών είναι πιο επιρρεπείς σε πυρκαγιές.

Στο πλαίσιο των ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας, η κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τους κανόνες για τον πυροσβεστικό εξοπλισμό ώστε να εγκαταστήσει συστήματα καταιονισμού υγρών σωλήνων σε υπόγειους χώρους στάθμευσης με σταθμούς φόρτισης EV και να επεκτείνει τους φορτιστές που αποτρέπουν την υπερφόρτιση, δήλωσε ο Han, εκπρόσωπος του κόμματος.

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν φαίνεται να παίρνουν φωτιά τόσο πολύ όσο δείχνουν οι πρόσφατοι τίτλοι. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν μικρότερο κίνδυνο πυρκαγιάς από τα συμβατικά αυτοκίνητα, όπως έδειξαν ορισμένα στοιχεία.

Αλλά οι ειδικοί σε θέματα αυτοκινήτων λένε ότι οι πυρκαγιές των EV καίγονται διαφορετικά από εκείνες των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συχνά διαρκούν περισσότερο και είναι πιο δύσκολο να σβήσουν, καθώς έχουν την τάση να αναζωπυρώνονται.

Διαβάστε επίσης

Νέο στόχο για κέρδη 4,7 δισ. ευρώ το 2024 βάζουν οι τράπεζες

Φθηνή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα αλλά απρόσιτη η στέγη στην Ελλάδα

Φυσικό Αέριο: Νέες επαφές για τον Κάθετο Διάδρομο τον Σεπτέμβριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!