Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Η Νότια Κορέα προωθεί σύστημα πιστοποίησης μπαταριών EV

Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας συμφώνησαν να προωθήσουν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε το κυβερνών κόμμα την Κυριακή, καθώς οι αρχές προσπαθούν να αμβλύνουν τις ανησυχίες του κοινού για την ασφάλεια μετά από μια σειρά πυρκαγιών που αφορούσαν ηλεκτρικά οχήματα.

Η κυβέρνηση θα ξεκινήσει το πρόγραμμα πιστοποίησης των μπαταριών τον Οκτώβριο, νωρίτερα από το προγραμματισμένο, για να βοηθήσει στην εγγύηση της ασφάλειας των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Han Zeea, εκπρόσωπος του Λαϊκού Κόμματος Εξουσίας. Η κυβέρνηση συμφώνησε επίσης να απαιτήσει από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα να προσδιορίζουν τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά τους οχήματα.

Η συμφωνία για αυστηρότερους κανόνες για την ασφάλεια των EV ακολουθεί την κίνηση της κυβέρνησης να παροτρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αποκαλύψουν εθελοντικά τις πληροφορίες μετά από μια πυρκαγιά σε EV την 1η Αυγούστου που προκάλεσε ζημιές σε εκατοντάδες οχήματα και δημιούργησε πανικό στο κοινό.

Η πυρκαγιά, η οποία φαίνεται να ξεκίνησε ξαφνικά σε ένα EV της Mercedes-Benz με μπαταρίες της Farasis Energy, χρειάστηκε οκτώ ώρες για να σβήσει, καταστρέφοντας ή προκαλώντας ζημιές σε περίπου 140 αυτοκίνητα και αναγκάζοντας ορισμένους κατοίκους των από πάνω διαμερισμάτων να μετακινηθούν σε καταφύγια.

Τις τελευταίες ημέρες, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν εθελοντικά να κατονομάζουν τους κατασκευαστές των μπαταριών που χρησιμοποιούν.

Οι κατασκευαστές μπαταριών της Νότιας Κορέας δεν είχαν κανένα λόγο να αντιταχθούν στο να διευκρινίσουν πού χρησιμοποιούνται οι πηγές ενέργειας που χρησιμοποιούν, αν και το κοινό δεν θα πρέπει να υποθέσει ότι οι μπαταρίες ευθύνονται πάντα για τις πυρκαγιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσαν νωρίτερα πηγές της βιομηχανίας στο Reuters.

Οι ειδικοί λένε ότι το να υποχρεώσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσδιορίσουν τις μπαταρίες θα δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, αλλά ορισμένοι αμφισβητούν πώς θα βελτιώσει την ασφάλεια, δεδομένης της έλλειψης οριστικών δεδομένων σχετικά με το ποιες μάρκες μπαταριών είναι πιο επιρρεπείς σε πυρκαγιές.

Στο πλαίσιο των ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας, η κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τους κανόνες για τον πυροσβεστικό εξοπλισμό ώστε να εγκαταστήσει συστήματα καταιονισμού υγρών σωλήνων σε υπόγειους χώρους στάθμευσης με σταθμούς φόρτισης EV και να επεκτείνει τους φορτιστές που αποτρέπουν την υπερφόρτιση, δήλωσε ο Han, εκπρόσωπος του κόμματος.

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν φαίνεται να παίρνουν φωτιά τόσο πολύ όσο δείχνουν οι πρόσφατοι τίτλοι. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν μικρότερο κίνδυνο πυρκαγιάς από τα συμβατικά αυτοκίνητα, όπως έδειξαν ορισμένα στοιχεία.

Αλλά οι ειδικοί σε θέματα αυτοκινήτων λένε ότι οι πυρκαγιές των EV καίγονται διαφορετικά από εκείνες των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, συχνά διαρκούν περισσότερο και είναι πιο δύσκολο να σβήσουν, καθώς έχουν την τάση να αναζωπυρώνονται.

Διαβάστε επίσης

Νέο στόχο για κέρδη 4,7 δισ. ευρώ το 2024 βάζουν οι τράπεζες

Φθηνή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα αλλά απρόσιτη η στέγη στην Ελλάδα

Φυσικό Αέριο: Νέες επαφές για τον Κάθετο Διάδρομο τον Σεπτέμβριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!