THEPOWERGAME
Η προεκλογική εκστρατεία των Κάμαλα Χάρις και Τιμ Γουόλς γνωστοποιεί ότι σχεδιάζει να δαπανήσει τουλάχιστον 370 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακές και τηλεοπτικές διαφημίσεις μεταξύ της Ημέρας της Εργασίας (Labor Day) και της 5ης Νοεμβρίου, στην τελική ευθεία ενός αγώνα για να προσεγγίσει τους ψηφοφόρους κυρίως στις πολιτείες που δίνουν μεγάλη μάχη.
Η εκστρατεία αυτό το Σαββατοκύριακο έβαλε 170 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις, τα οποία έρχονται να προστεθούν στα 200 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακές διαφημίσεις, ανέφεραν οι αναπληρωτές διευθυντές της εκστρατείας Κουέντιν Φουλκς και Ρομπ Φλάχερτι σε υπόμνημα το Σάββατο.
Οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν χρόνο κατά τη διάρκεια μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων και «στιγμές υψηλής τηλεθέασης» όπως οι πρεμιέρες της νέας σεζόν του Grey’s Anatomy και του Golden Bachelorette και έχουν σκοπό να παρουσιάσουν τη Χάρις στους ψηφοφόρους και να μην αφήσουν τον Τραμπ να την καθορίσει, ανέφερε η εκστρατεία.
Για τον Αύγουστο, ο Τραμπ και τα συμμαχικά του έχουν κλείσει περίπου το 60% του διαφημιστικού χρόνου, αντιστρέφοντας το διαφημιστικό πλεονέκτημα που είχαν οι Δημοκρατικοί στο μεγαλύτερο μέρος της εκστρατείας.
Η εκστρατεία του Τραμπ ξεκίνησε τον πρώτο γύρο διαφήμισης κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων τον περασμένο μήνα και σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια μέχρι την Ημέρα της Εργασίας, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει τα σχέδιά του.
Χάρις και Τραμπ μονομαχούν σε έναν τηλεοπτικό διαφημιστικό πόλεμο 247 εκατομμυρίων δολαρίων
Και οι δύο καμπάνιες έχουν ρίξει τηλεοπτικές διαφημίσεις αξίας εκατομμυρίων δολαρίων από τότε που η Χάρις μπήκε στην κούρσα, ένα σημάδι ότι και οι δύο ομάδες διαθέτουν πολλά μετρητά και ελπίζουν να τα αξιοποιήσουν σε δημοσκοπικό πλεονέκτημα.
Από τις 14 Αυγούστου, οι προεδρικές εκστρατείες και οι σύμμαχοί τους έχουν ήδη αγοράσει ή δεσμεύσει 247 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικές δαπάνες για να τρέξουν αυτό το μήνα, 19% περισσότερα από ό,τι έκαναν σε όλο τον Αύγουστο του 2020, σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία παρακολούθησης διαφημίσεων AdImpact που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Χρηματοδοτούμενο σε μεγάλο βαθμό από την μεγαλομέτοχο της Las Vegas Sands Corp. Μίριαμ Άντελσον, η εκστρατεία του Τραμπ αναμένει να δαπανήσει περισσότερα από τα 100 εκατομμύρια δολάρια που δαπάνησε το 2020. Έχει επικεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισής της στη συνοριακή κρίση.
Η εκστρατεία Χάρις-Γουόλς τοποθέτησε επίσης περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακές διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το Hulu, το Roku, το Youtube, το Spotify και η Pandora. Οι κρατήσεις περιλαμβάνουν ημερήσιο πρόγραμμα στο Fox News, το οποίο προσεγγίζει «ένα πιο μετριοπαθές ακροατήριο», προστέθηκε.
Διαβάστε επίσης
Ολυμπιακοί Αγώνες: Τα πιο “καυτά” sneakers της σεζόν
Πώς η Τσεχία γίνεται κέντρο παραγωγής μικροτσίπ στην Ευρώπη
Οι ενεργειακές συμφωνίες με την Αίγυπτο και η στόχευση της Ελλάδας