Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

“Παιχνίδι” μίμησης των ενηλίκων: Το καταναλωτικό φαινόμενο Sephora Kids

«Sephora Kids» αποκαλείται το νέο καταναλωτικό φαινόμενο στην αγορά καλλυντικών όπου πρωταγωνιστούν παιδιά και προέφηβες. Περιπλανώνται στα πολυκαταστήματα, αφήνουν σε κατάσταση «αναρχίας» τους πάγκους με δείγματα προϊόντων και ανεβάζουν βίντεο στο TikTok και το Instagram με συμβουλές για την περιποίηση προσώπου, το μακιγιάζ ή ακόμη τη φροντίδα των άκρων. Αν αυτό το παιχνίδι μίμησης των ενηλίκων έχει προκαλέσει εντονότατη διαμάχη μεταξύ γονέων, παιδαγωγών και δερματολόγων κυρίως στις ΗΠΑ, μια νέα αγορά αναπτύσσεται για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες αυτού του νέου καταναλωτικού κοινού.

Σύμφωνα με εταιρεία αναλύσεων Statista, η αγορά προϊόντων περιποίησης για μωρά και παιδιά μικρής ηλικίας προβλέπεται πως θα αναπτυχθεί  με ετήσιο ρυθμό άνω του 6% έως το 2029, προσεγγίζοντας τουλάχιστον τα 610 εκατ. δολάρια. Εντός πενταετίας, οι καταναλωτές αναμένεται να έχουν φθάσει το 1 δισεκατομμύριο. Έρευνες για την αγορά καλλυντικών, ωστόσο, ίσως να συμπυκνώνουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τον αγοραστικό ενδιαφέρον των κοριτσιών του δημοτικού και του γυμνασίου.

Πρόσφατα στοιχεία της McKinsey παραπέμπουν σε μεγαλύτερες προοπτικές καθώς ένα μέρος της αύξησης των παγκόσμιων πωλήσεων στα καλλυντικά κατά σχεδόν 100 δισ. δολάρια τη διετία 2020-22 αποδίδεται σε αυτή τη κατηγορία των νέων καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, οι δυνατότητες της αγοράς καλλυντικών για μεγαλύτερα παιδιά είναι ισχυρές εάν αναλογιστεί κανείς πως ο παγκόσμιος τζίρος μπορεί να φθάσει τα 31 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της 360 Μarket Updates.  Πάντως, ο προϋπολογισμός για την περιποίηση προσώπου ενός κοριτσιού δέκα ετών περιλαμβάνει προϊόντα ακόμη και 90 ευρώ το καθένα. Όμως, τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι σήμερα αδυνατούν να ενσωματώσουν ένα φαινόμενο που ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη.

Μεγάλοι οίκοι του χώρου της μόδας και της ομορφιάς λανσάρουν πια σειρές προϊόντων για παιδιά. Η Dior Kids κυκλοφόρησε πέρσι το άρωμα Donne Etoile που κοστολογείται στα 255 ευρώ. Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου της Drunk Elephant κυκλοφορούν στις ΗΠΑ εδώ και μια δεκαετία αλλά πέρσι είχαν τη μεγαλύτερη προβολή στα μέσα μαζικής επικοινωνίας λόγω βίντεο με συμβουλές περιποίησης και ομορφιάς που ανάρτησαν κορίτσια 10 έως 12 ετών. Παρατηρητές κάνουν λόγο για εμμονή παιδιών και προεφήβων στην Drunk Elephant. Τελικά, η εταιρεία, την οποία εξαγόρασε η Shiseido το 2019 έναντι 845 εκατ. δολαρίων, έπρεπε να διαχωρίσει ποια καλλυντικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τόσο νεαρές ηλικίες.

Η Δρ. Μισέλ Γουόνγκ, μια χημικός που αναλύει τους μύθους για την περιποίηση του προσώπου στην ιστοσελίδα της Lab Muffin Beauty Science, τονίζει πως τα παιδιά δεν είναι θύματα των διασημοτήτων του Διαδικτύου αλλά τείνουν να μιμούνται τους ενήλικους και μέσα από το Διαδίκτυο. Ενώ, μάλιστα, τα δεκάχρονα κορίτσια δεν χρειάζονται τα καλλυντικά που αγοράζουν στα πολυκαταστήματα, ένα αντιηλιακό είναι πάντα απαραίτητο σε όλα τα στάδια.

Διαβάστε επίσης:

Lunchbox: Τα μυστικά ενός τέλειου γεύματος στο γραφείο

Γιατί οι ψαγμένοι ταξιδιώτες επιλέγουν το Reddit για συμβουλές

Φωτοβολταϊκά: Στο 8,2% η παγκόσμια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας τον Ιούνιο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!