Γ.Δ.
1416.79 +0,69%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Emirates: Απολογία για το “χάος” λόγω της βροχής στο Ντουμπάι

Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Emirates εξέδωσε απολογητική επιστολή προς τους πελάτες της το Σαββατοκύριακο, μετά τις ιστορικές βροχοπτώσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που προκάλεσαν πλημμύρες ρεκόρ και χάος στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι.

Εκατοντάδες πτήσεις καθηλώθηκαν και χιλιάδες πελάτες έμειναν εγκλωβισμένοι ως αποτέλεσμα.

«Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από κάθε πελάτη που τα ταξιδιωτικά του σχέδια διαταράχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», έγραψε ο επικεφαλής της εταιρείας, Τιμ Κλαρκ, στην επιστολή που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας το Σάββατο.

«Γνωρίζουμε ότι η αντίδρασή μας δεν ήταν τέλεια. Αναγνωρίζουμε και κατανοούμε την απογοήτευση των πελατών μας λόγω της συμφόρησης, της έλλειψης πληροφοριών και της σύγχυσης στους τερματικούς σταθμούς. Αναγνωρίζουμε ότι οι μεγάλες ουρές και οι χρόνοι αναμονής ήταν απαράδεκτοι», έγραψε.

Ενώ ο κόμβος εξυπηρέτησης της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι παρέμεινε ανοιχτός, «οι πλημμυρισμένοι δρόμοι εμπόδισαν την δυνατότητα των πελατών μας, των πιλότων, του πληρώματος καμπίνας και των υπαλλήλων του αεροδρομίου να φτάσουν στο αεροδρόμιο, καθώς και τη μετακίνηση βασικών προμηθειών, όπως τα γεύματα και άλλες ανέσεις πτήσης», έγραψε ο Κλάρκ.

Είπε, επίσης, ότι η αεροπορική εταιρεία άλλαξε δεκάδες πτήσεις την Τρίτη, καθώς μαίνονταν οι χειρότερες συνέπειες της καταιγίδας, και ότι «τις επόμενες 3 ημέρες έπρεπε να ακυρώσουμε σχεδόν 400 πτήσεις και να καθυστερήσουμε πολλές περισσότερες, καθώς οι εργασίες του κόμβου μας εξακολουθούσαν να αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω έλλειψης προσωπικού και προμηθειών».

Η Emirates εξέδωσε την Τετάρτη ανακοίνωση με την οποία προέτρεπε τους ταξιδιώτες να μην προσέρχονται στο αεροδρόμιο, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Ανέστειλε επίσης το check-in για όσους επρόκειτο να πετάξουν από το Ντουμπάι, έθεσε εμπάργκο στις πωλήσεις εισιτηρίων και σταμάτησε τις πτήσεις ανταπόκρισης από άλλες πόλεις προς το Ντουμπάι, αφήνοντας ορισμένους επιβάτες εγκλωβισμένους σε όλο τον κόσμο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν με οργισμένες αναρτήσεις από πελάτες που δήλωσαν ότι δεν έλαβαν καμία βοήθεια από το προσωπικό της Emirates και ότι δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με κανέναν στην εταιρεία.

«12 ώρες αναμονής σε μια ακυρωμένη πτήση και 6 ώρες αναμονής σε αυτό το γραφείο με ανθρώπους που λιποθυμούσαν, τσακώνονταν και προσπαθούσαν να διατηρήσουν τα λογικά τους και απολύτως καμία επικοινωνία από την Emirates», έγραψε ένας χρήστης του Instagram, μαζί με μια φωτογραφία που δείχνει ένα γεμάτο πλήθος ανθρώπων μπροστά από τις οθόνες της Emirates στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Η ώρα που αναγραφόταν στη φωτογραφία ήταν 7:05 π.μ. της Παρασκευής.

Ένας άλλος ταξιδιώτης δήλωσε στο CNBC μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: «Μου πήρε 48 ώρες για να φτάσω από το Λονδίνο στη Βαγδάτη μέσω Ντουμπάι. Πέντε ώρες στην πίστα του αεροπλάνου (στο Ντουμπάι), εκ των οποίων μία ώρα δεν υπήρχε κανείς να ανοίξει τις πύλες της γέφυρας του αεροσκάφους. Βγήκα μόνος μου… βρήκα ένα ξενοδοχείο και γύρισα πίσω, περίμενα 12 ώρες. Μπήκα σε μια πτήση και μας σέρβιραν αμύγδαλα!»

Κάποιοι δήλωσαν ότι είχαν κολλήσει στο αεροδρόμιο για πάνω από 20 ώρες, ενώ άλλοι, εγκλωβισμένοι σε ξένες πόλεις και σε αεροδρόμια ανταπόκρισης, δήλωσαν ότι έπρεπε να κλείσουν μόνοι τους την επιστροφή τους στην πατρίδα, αφού δεν έλαβαν καμία βοήθεια από την Emirates.

Ο Κλαρκ δήλωσε ότι το προσωπικό του έκανε ό,τι μπορούσε για να αντιμετωπίσει την πρωτοφανή κατάσταση και ότι «όλοι οι εργαζόμενοι σε όλο τον οργανισμό κάνουν τα πάντα για να επαναφέρουν τις δραστηριότητές μας σε λειτουργία».

Ο διευθύνων σύμβουλος έγραψε ότι η αεροπορική εταιρεία «έστειλε πάνω από 100 εθελοντές υπαλλήλους για να φροντίσουν τους πελάτες που διαταράχθηκαν στις αναχωρήσεις του αεροδρομίου του Ντουμπάι και στην περιοχή διέλευσης, δίνοντας προτεραιότητα σε ιατρικά περιστατικά, ηλικιωμένους και άλλους ευάλωτους ταξιδιώτες». Πρόσθεσε ότι δόθηκαν πάνω από 12.000 δωμάτια ξενοδοχείων για τους πελάτες στο Ντουμπάι, καθώς και 250.000 κουπόνια γεύματος που εκδόθηκαν.

Από το Σάββατο, τα κανονικά δρομολόγια των πτήσεων της Emirates είχαν αποκατασταθεί. Στην επιστολή, ο Κλαρκ ανέφερε ότι η αεροπορική εταιρεία είχε ακόμη περισσότερες από 30.000 αποσκευές να επιστρέψει στους πελάτες.

«Συγκροτήσαμε μια ομάδα εργασίας για να ταξινομήσουμε, να συμβιβάσουμε και να παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους περίπου 30.000 αποσκευές που έχουν απομείνει», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «θα χρειαστούμε μερικές ημέρες ακόμη για να ξεκαθαρίσουμε το απόθεμα των επιβατών και των αποσκευών που έχουν ξανακλειστεί» και ζητώντας από τους πελάτες «υπομονή και κατανόηση».

Καταλήγοντας, ο Κλαρκ δεσμεύτηκε να βελτιώσει τις διαδικασίες της αεροπορικής εταιρείας και ευχαρίστησε το προσωπικό του για το έργο τους, καθώς και να ζητήσει «συγγνώμη από κάθε πελάτη που επηρεάστηκε από αυτή τη διακοπή».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!