Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Emirates: Απολογία για το “χάος” λόγω της βροχής στο Ντουμπάι

Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Emirates εξέδωσε απολογητική επιστολή προς τους πελάτες της το Σαββατοκύριακο, μετά τις ιστορικές βροχοπτώσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που προκάλεσαν πλημμύρες ρεκόρ και χάος στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι.

Εκατοντάδες πτήσεις καθηλώθηκαν και χιλιάδες πελάτες έμειναν εγκλωβισμένοι ως αποτέλεσμα.

«Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από κάθε πελάτη που τα ταξιδιωτικά του σχέδια διαταράχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», έγραψε ο επικεφαλής της εταιρείας, Τιμ Κλαρκ, στην επιστολή που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας το Σάββατο.

«Γνωρίζουμε ότι η αντίδρασή μας δεν ήταν τέλεια. Αναγνωρίζουμε και κατανοούμε την απογοήτευση των πελατών μας λόγω της συμφόρησης, της έλλειψης πληροφοριών και της σύγχυσης στους τερματικούς σταθμούς. Αναγνωρίζουμε ότι οι μεγάλες ουρές και οι χρόνοι αναμονής ήταν απαράδεκτοι», έγραψε.

Ενώ ο κόμβος εξυπηρέτησης της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι παρέμεινε ανοιχτός, «οι πλημμυρισμένοι δρόμοι εμπόδισαν την δυνατότητα των πελατών μας, των πιλότων, του πληρώματος καμπίνας και των υπαλλήλων του αεροδρομίου να φτάσουν στο αεροδρόμιο, καθώς και τη μετακίνηση βασικών προμηθειών, όπως τα γεύματα και άλλες ανέσεις πτήσης», έγραψε ο Κλάρκ.

Είπε, επίσης, ότι η αεροπορική εταιρεία άλλαξε δεκάδες πτήσεις την Τρίτη, καθώς μαίνονταν οι χειρότερες συνέπειες της καταιγίδας, και ότι «τις επόμενες 3 ημέρες έπρεπε να ακυρώσουμε σχεδόν 400 πτήσεις και να καθυστερήσουμε πολλές περισσότερες, καθώς οι εργασίες του κόμβου μας εξακολουθούσαν να αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω έλλειψης προσωπικού και προμηθειών».

Η Emirates εξέδωσε την Τετάρτη ανακοίνωση με την οποία προέτρεπε τους ταξιδιώτες να μην προσέρχονται στο αεροδρόμιο, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Ανέστειλε επίσης το check-in για όσους επρόκειτο να πετάξουν από το Ντουμπάι, έθεσε εμπάργκο στις πωλήσεις εισιτηρίων και σταμάτησε τις πτήσεις ανταπόκρισης από άλλες πόλεις προς το Ντουμπάι, αφήνοντας ορισμένους επιβάτες εγκλωβισμένους σε όλο τον κόσμο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν με οργισμένες αναρτήσεις από πελάτες που δήλωσαν ότι δεν έλαβαν καμία βοήθεια από το προσωπικό της Emirates και ότι δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με κανέναν στην εταιρεία.

«12 ώρες αναμονής σε μια ακυρωμένη πτήση και 6 ώρες αναμονής σε αυτό το γραφείο με ανθρώπους που λιποθυμούσαν, τσακώνονταν και προσπαθούσαν να διατηρήσουν τα λογικά τους και απολύτως καμία επικοινωνία από την Emirates», έγραψε ένας χρήστης του Instagram, μαζί με μια φωτογραφία που δείχνει ένα γεμάτο πλήθος ανθρώπων μπροστά από τις οθόνες της Emirates στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Η ώρα που αναγραφόταν στη φωτογραφία ήταν 7:05 π.μ. της Παρασκευής.

Ένας άλλος ταξιδιώτης δήλωσε στο CNBC μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: «Μου πήρε 48 ώρες για να φτάσω από το Λονδίνο στη Βαγδάτη μέσω Ντουμπάι. Πέντε ώρες στην πίστα του αεροπλάνου (στο Ντουμπάι), εκ των οποίων μία ώρα δεν υπήρχε κανείς να ανοίξει τις πύλες της γέφυρας του αεροσκάφους. Βγήκα μόνος μου… βρήκα ένα ξενοδοχείο και γύρισα πίσω, περίμενα 12 ώρες. Μπήκα σε μια πτήση και μας σέρβιραν αμύγδαλα!»

Κάποιοι δήλωσαν ότι είχαν κολλήσει στο αεροδρόμιο για πάνω από 20 ώρες, ενώ άλλοι, εγκλωβισμένοι σε ξένες πόλεις και σε αεροδρόμια ανταπόκρισης, δήλωσαν ότι έπρεπε να κλείσουν μόνοι τους την επιστροφή τους στην πατρίδα, αφού δεν έλαβαν καμία βοήθεια από την Emirates.

Ο Κλαρκ δήλωσε ότι το προσωπικό του έκανε ό,τι μπορούσε για να αντιμετωπίσει την πρωτοφανή κατάσταση και ότι «όλοι οι εργαζόμενοι σε όλο τον οργανισμό κάνουν τα πάντα για να επαναφέρουν τις δραστηριότητές μας σε λειτουργία».

Ο διευθύνων σύμβουλος έγραψε ότι η αεροπορική εταιρεία «έστειλε πάνω από 100 εθελοντές υπαλλήλους για να φροντίσουν τους πελάτες που διαταράχθηκαν στις αναχωρήσεις του αεροδρομίου του Ντουμπάι και στην περιοχή διέλευσης, δίνοντας προτεραιότητα σε ιατρικά περιστατικά, ηλικιωμένους και άλλους ευάλωτους ταξιδιώτες». Πρόσθεσε ότι δόθηκαν πάνω από 12.000 δωμάτια ξενοδοχείων για τους πελάτες στο Ντουμπάι, καθώς και 250.000 κουπόνια γεύματος που εκδόθηκαν.

Από το Σάββατο, τα κανονικά δρομολόγια των πτήσεων της Emirates είχαν αποκατασταθεί. Στην επιστολή, ο Κλαρκ ανέφερε ότι η αεροπορική εταιρεία είχε ακόμη περισσότερες από 30.000 αποσκευές να επιστρέψει στους πελάτες.

«Συγκροτήσαμε μια ομάδα εργασίας για να ταξινομήσουμε, να συμβιβάσουμε και να παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους περίπου 30.000 αποσκευές που έχουν απομείνει», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «θα χρειαστούμε μερικές ημέρες ακόμη για να ξεκαθαρίσουμε το απόθεμα των επιβατών και των αποσκευών που έχουν ξανακλειστεί» και ζητώντας από τους πελάτες «υπομονή και κατανόηση».

Καταλήγοντας, ο Κλαρκ δεσμεύτηκε να βελτιώσει τις διαδικασίες της αεροπορικής εταιρείας και ευχαρίστησε το προσωπικό του για το έργο τους, καθώς και να ζητήσει «συγγνώμη από κάθε πελάτη που επηρεάστηκε από αυτή τη διακοπή».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!