Γ.Δ.
1502.57 -0,27%
ACAG
0,00%
5.9
BOCHGR
0,00%
4.63
CENER
0,00%
9.83
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.28
EVR
0,00%
1.485
NOVAL
0,00%
2.335
OPTIMA
0,00%
12.8
TITC
0,00%
39.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.728
ΑΒΕ
0,00%
0.448
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.695
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.79
ΑΛΜΥ
0,00%
4.515
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7025
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.6
ΑΣΚΟ
0,00%
3.04
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.462
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.784
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.3
ΒΙΟ
0,00%
5.86
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.625
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.058
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
12.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.05
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.33
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.895
ΕΕΕ
0,00%
33.38
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.88
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.305
ΕΛΠΕ
0,00%
7.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.87
ΕΛΧΑ
0,00%
2.125
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
8.002
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.26
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.95
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.334
ΕΧΑΕ
0,00%
4.855
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.359
ΙΛΥΔΑ
0,00%
2.33
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.84
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.76
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.175
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.055
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.446
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.37
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.01
ΚΡΙ
0,00%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
0,00%
0.807
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.36
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.208
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.598
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.27
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.85
ΜΟΤΟ
0,00%
2.73
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.18
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.8
ΞΥΛΚ
0,00%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22.2
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
0,00%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.817
ΟΤΕ
0,00%
14.68
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.88
ΠΑΙΡ
0,00%
0.996
ΠΑΠ
0,00%
2.39
ΠΕΙΡ
0,00%
4.15
ΠΕΡΦ
0,00%
5.87
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.34
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.39
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.75
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.357
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6
ΣΠΙ
0,00%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.855
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Οι Χούθι έχουν επιτεθεί σε 100 πλοία σε Ερυθρά Θάλασσα και Άντεν

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της Γάζας, ανακοίνωσε σήμερα ο ηγέτης τους.

Σε ομιλία του που μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι Al-Masirah, που ελέγχεται από το κίνημά του, ο Άμπντελ Μάλεκ αλ-Χούθι έκανε λόγο για νέες επιθέσεις εναντίον οκτώ πλοίων, προσθέοντας: «Το σύνολο των πλοίων που συνδέονται με τον εχθρό και έγιναν στόχος επιθέσεων έφτασε τα 98».

Οι επιθέσεις αυτές είχαν «μεγάλες συνέπειες και ήταν επιτυχείς», διαβεβαίωσε, προσθέτοντας, απευθυνόμενος στις ΗΠΑ και τη Βρετανία, ότι «κανείς δεν μπορεί να μας εμποδίσει να διεξάγουμε τις επιχειρήσεις υποστήριξης προς τους Παλαιστίνιους της Γάζας».

Σύμφωνα με τον αλ-Χούθι, το Ισραήλ και οι σύμμαχοί του «δεν έχουν άλλη επιλογή παρά μόνο να βάλουν τέλος στον αποκλεισμό και την επίθεση στη Γάζα» προκειμένου να σταματήσουν οι επιθέσεις των ανταρτών εναντίον του θαλάσσιου εμπορίου.

Ο ηγέτης των Χούθι χαιρέτισε επίσης την επίθεση που εξαπέλυσε το περασμένο Σαββατοκύριακο το Ιράν στο Ισραήλ. «Τα αντίποινα ήταν σθεναρά, τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά και προήλθε από το ιρανικό έδαφος», είπε.

Από τον περασμένο Νοέμβριο οι Χούθι βάζουν στο στόχαστρο πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν. Αρχικά έλεγαν ότι στοχεύουν πλοία που συνδέονται με το Ισραήλ αλλά στη συνέχεια διεύρυναν τους στόχους τους, συμπεριλαμβάνοντας πλοία που συνδέονται με τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, σε αντίποινα για τα πλήγματα εναντίον των θέσεών τους στη Υεμένη από δυνάμεις των χωρών αυτών. Λόγω των επιθέσεων, αυξήθηκαν τα ασφάλιστρα των πλοίων που διαπλέουν την Ερυθρά Θάλασσα και πολλές εταιρείες θαλάσσιων μεταφορών προτιμούν πλέον να αποφεύγουν την περιοχή, επιλέγοντας μια πιο μακρινή διαδρομή, γύρω από την αφρικανική ήπειρο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!