Γ.Δ.
1534.52 -0,32%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,24%
45.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,80%
1.85
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+4,81%
4.245
ΑΛΦΑ
-1,81%
1.7355
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
-0,91%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-0,83%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.772
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+0,88%
5.73
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,51%
18.8
ΔΑΑ
+2,64%
8.312
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
+0,47%
12.87
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
-0,72%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+1,20%
2.115
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-1,53%
8.344
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-2,75%
2.408
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+0,29%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,16%
4.805
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+0,93%
1.08
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+2,80%
3.31
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,14%
1.384
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.17
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-1,39%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-1,63%
3.02
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
25.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,16%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+1,57%
2.59
ΟΠΑΠ
+1,00%
16.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.777
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.22
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,28%
4.309
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Γέφυρα Βαλτιμόρης: Βρέθηκαν δύο πτώματα μετά την κατάρρευση

Στη Βαλτιμόρη δύτες εντόπισαν και απομάκρυναν από τον ποταμό τα πτώματα δύο εργατών. Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη (27/3), πρόκειται για δύο από τους έξι συνολικά αγνοούμενους μετά την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη, όταν το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έπεσε πάνω στη μεταλλική κατασκευή. Τα πτώματα ανήκουν σε έναν 35χρονο και έναν 26χρονο. Και οι δύο ήταν μέλη συνεργείου οδοποιίας που πραγματοποιούσε εργασίες στη Francis Scott Key Bridge, όταν το τεράστιο φορτηγό πλοίο «Dali» διέλυσε μέσα σε δευτερόλεπτα τη γέφυρα.

«Λίγο μετά τις 10:00 δύτες εντόπισαν κόκκινο ημιφορτηγό σε βάθος περίπου 7,6 μέτρων» εξήγησε  κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Ρόλαντ Μπάτλερ, εκπρόσωπος της αστυνομίας της πολιτείας Μέριλαντ. Και πρόσθεσε: «Δυο θύματα της τραγωδίας είχαν παγιδευτεί μέσα στο όχημα».

Οι έρευνες για τον εντοπισμό και των άλλων τεσσάρων εργατών, οι οποίοι θεωρούνται πλέον νεκροί, συνεχίζονται. Η επιχείρηση διεξάγεται με μεγάλη δυσκολία, καθώς η περιοχή είναι γεμάτη συντρίμμια και οχήματα, που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των δυτών. Οι έξι εργάτες, που χάθηκαν στα νερά του ποταμού στη Βαλτιμόρη μετά την κατάρρευση της Francis Scott Key Bridge, ήταν από τη Λατινική Αμερική (υπήκοοι Μεξικού και Γουατεμάλας).

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali, υπό σημαία Σιγκαπούρης, είχε αναχωρήσει από το λιμάνι με προορισμό την Ασία. Δυο εμπορευματοκιβώτια, από τα συνολικά 4.700 που μετέφερε, έπεσαν στο νερό. «Το πλοίο, μήκους 300 μέτρων, είναι σταθερό» διαβεβαίωσε ο Πίτερ Γκοτιέ, αξιωματικός της αμερικανικής ακτοφυλακής, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τίθεται κανένας κίνδυνος για το περιβάλλον. Στα αμπάρια του πλοίου υπάρχουν 5,6 δισ. λίτρα ντίζελ και στο κατάστρωμα ορισμένα από τα κοντέινερ περιέχουν επικίνδυνες ύλες.




Πώς το πλήρωμα επιχείρησε να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη

Ο απολογισμός των θυμάτων στη Βαλτιμόρη θα μπορούσε να είναι πολύ βαρύτερος αν το πλήρωμα του πλοίου, που έχασε για κάποια ώρα τον έλεγχο της μηχανής και των συστημάτων πλοήγησης λόγω διακοπής της ηλεκτροδότησης, δεν είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου. Το πλήρωμα έκανε ύστατη προσπάθεια να επιβραδύνει το πλοίο, ρίχνοντας την άγκυρα, χωρίς όμως να καταφέρει να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη.

Σημειώνεται ότι το δυστύχημα έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία για τις επιπτώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς το συγκεκριμένο λιμάνι στις ανατολικές ακτές των ΗΠΑ αποτελεί σημαντικό κόμβο μεταφοράς οχημάτων.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!