Γ.Δ.
1482.11 -0,02%
ACAG
+0,17%
5.87
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
-0,36%
2.76
OPTIMA
+0,99%
12.22
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
-1,53%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,98%
3.1
ΑΛΦΑ
-0,75%
1.7095
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
-0,42%
11.84
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
+2,02%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+5,71%
9.62
ΑΤΤΙΚΑ
-0,79%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,67%
5.94
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-1,84%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,99%
17.92
ΔΑΑ
-0,85%
7.93
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,30%
11.65
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+4,84%
1.625
ΕΕΕ
-0,24%
33.14
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
+0,44%
2.26
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
-0,52%
7.58
ΕΛΣΤΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,23%
1.756
ΕΛΧΑ
-1,16%
1.87
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,70%
1.33
ΕΤΕ
+0,14%
8.426
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-0,18%
2.236
ΕΧΑΕ
-0,41%
4.8
ΙΑΤΡ
-2,30%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-1,31%
0.4135
ΙΛΥΔΑ
+2,31%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.12
ΙΝΛΟΤ
-1,27%
1.244
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,23%
2.56
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.4
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-2,99%
1.46
ΚΕΠΕΝ
+3,43%
1.81
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-2,01%
0.487
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.2
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,87%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,11%
0.893
ΛΑΜΔΑ
-0,40%
7.38
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
-4,74%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,34%
3.68
ΜΙΝ
-0,85%
0.585
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,19%
23.86
ΜΟΝΤΑ
-8,11%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,71%
25.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,77%
36.78
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,86%
0.922
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.278
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-1,89%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,51%
11.76
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-1,60%
3.925
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+0,94%
4.285
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,70%
7.1
ΠΡΟΦ
-0,97%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+2,06%
1.985
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.68
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+0,60%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.21
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,49%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η Ινδία μειώνει τον έκτακτο φόρο στο αργό πετρέλαιο

Η Ινδία μείωσε τον έκτακτο φόρο στο αργό πετρέλαιο σε 1.700 ρουπίες (20,53 δολάρια) ανά τόνο από 2.300 ρουπίες ανά τόνο, σύμφωνα με κυβερνητική κοινοποίηση, που είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας. Η μείωση θα τεθεί σε ισχύ από αύριο16 Ιανουαρίου, σύμφωνα με τη διαταγή.

Υπενθυμίζεται, ότι στις 2 Ιανουαρίου, η κυβέρνηση είχε άρει τον έκτακτο φόρο στο αργό πετρέλαιο σε 2.300 ρουπίες τον τόνο από 1.300 ρουπίες τον τόνο, προκειμένου να μπλοκάρει την ανεξέλεγκτη πώληση καυσίμων στο εξωτερικό, ενώ μείωσε τον φόρο στο ντίζελ και στο καύσιμο ATF ή Jet Fuel. Ο φόρος στο ντίζελ 0,5 ρουπίας ανά λίτρο καταργήθηκε, όπως και ο έκτακτος φόρος μίας ρουπίας ανά λίτρο στο αεροπορικό καύσιμο.

Η Ινδία επέβαλε έκτακτο φόρο στους παραγωγούς αργού πετρελαίου τον Ιούλιο του 2022 και επέκτεινε την εισφορά στις εξαγωγές βενζίνης, ντίζελ και αεροπορικού καυσίμου, καθώς οι ιδιωτικοί διυλιστές ήθελαν να πωλούν καύσιμα στο εξωτερικό για να αποκομίσουν κέρδη από τα ισχυρά περιθώρια διύλισης αντί να τα πωλούν τοπικά. Η χώρα ωστόσο, αναθεωρεί τον συγκεκριμένο φόρο ανά δεκαπενθήμερο.

Η Ινδία θα αγοράσει πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα

Στα μέσα του προηγούμενου μήνα ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας Hardeep Singh Puri, δήλωσε ότι η χώρα θα αγοράσει πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα, καθώς ορισμένα διυλιστήρια έχουν τη δυνατότητα να επεξεργάζονται βαρύ αργό πετρέλαιο. Τα ινδικά διυλιστήρια έχουν ήδη επαναλάβει τις αγορές πετρελαίου από τη Βενεζουέλα, με την Reliance Industries, την Indian Oil Corp και την HPCL-Mittal Energy να εξασφαλίζουν φορτία πετρελαίου από τη Βενεζουέλα μετά την άρση των κυρώσεων από τις Ηνωμένες Πολιτείες τον Οκτώβριο. Η Ινδία εισήγαγε για τελευταία φορά αργό από τη Βενεζουέλα το 2020.

«Πολλά από τα διυλιστήριά μας, συμπεριλαμβανομένου του Paradip, (είναι) ικανά να χρησιμοποιούν αυτό το βαρύ πετρέλαιο της Βενεζουέλας. Και θα αγοράσουμε (πετρέλαιο Βενεζουέλας)», δήλωσε ο Puri στους δημοσιογράφους σε συνέντευξη Τύπου. Η Ινδία είναι ο τρίτος μεγαλύτερος εισαγωγέας και καταναλωτής πετρελαίου στον κόσμο, αποστέλλοντας πάνω από το 80% των αναγκών της σε πετρέλαιο από το εξωτερικό. Θέλει να μειώσει τον λογαριασμό εισαγωγής αργού και επιδιώκει να επεκτείνει τη διύλιση. Η Ινδία είναι πρόθυμη να αγοράσει πετρέλαιο από οποιαδήποτε χώρα στην οποία δεν έχουν επιβληθεί κυρώσεις, πρόσθεσε ο υπουργός.

Ο Puri δήλωσε ότι η Ινδία διυλίζει σήμερα 5 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου την ημέρα και η ικανότητα διύλισης της χώρας αυξάνεται. «…αν το πετρέλαιο της Βενεζουέλας έρθει στην αγορά το καλωσορίζουμε», είπε. Ο υπουργός είπε επίσης ότι κάποια ινδικά κεφάλαια είναι «κλειδωμένα» στη Βενεζουέλα, αναφερόμενος στην ινδική Oil and Natural Gas Corp, η οποία έχει περισσότερα από 500 εκατ. δολάρια σε μερίσματα που εκκρεμούν από το 2014 για τη συμμετοχή της σε έργα της Βενεζουέλας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!