THEPOWERGAME
Η Aldi UK και η Lidl GB ανακοίνωσαν ρεκόρ πωλήσεων την Τρίτη, με τις πωλήσεις της Aldi να αυξάνονται κατά 8% τις τέσσερις εβδομάδες έως τις 24 Δεκεμβρίου και να ξεπερνούν για πρώτη φορά τα 1,5 δισεκατομμύρια λίρες (1,91 δισεκατομμύρια δολάρια), ενώ ο μικρότερος αντίπαλός της σημείωσε ακόμη καλύτερη αύξηση 12%.
Και οι δύο αλυσίδες δήλωσαν ότι κατέγραψαν την πιο πολυσύχναστη ημέρα συναλλαγών τους την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου, με περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια πελάτες να περνούν τις πόρτες της Aldi την ημέρα αυτή.
Οι δύο γερμανικών συμφερόντων εταιρείες λιανικής πώλησης είναι τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Kantar, και σχεδιάζουν να ανοίξουν εκατοντάδες νέα καταστήματα.
Οι αγοραστές έχουν στραφεί στις εκπτωτικές αλυσίδες καθώς το κόστος των τροφίμων και των ποτών στη Βρετανία αυξήθηκε κατά 27% τα τελευταία δύο χρόνια.
Ο συνολικός πληθωρισμός έχει υποχωρήσει, αλλά οι τιμές των τροφίμων και των ποτών τον Νοέμβριο ήταν ακόμη πάνω από 9% υψηλότερες από ό,τι ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με κυβερνητικά στοιχεία.
Η Lidl GB δήλωσε ότι περίπου 4,5 εκατομμύρια περισσότεροι άνθρωποι ψώνισαν στα καταστήματά της τον Δεκέμβριο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Ο διευθύνων σύμβουλος Ryan McDonnell δήλωσε ότι ήταν «απίστευτα υπερήφανος» για τις επιδόσεις της Lidl στην πιο πολυσύχναστη εμπορική της περίοδο, υπογραμμίζοντας την αύξηση των πωλήσεων της σειράς Deluxe premium κατά 11%.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Aldi UK and Ireland, Giles Hurley, δήλωσε ότι η αλυσίδα θα συνεχίσει να προσφέρει απλές, σαφείς τιμές σε κάθε προϊόν.
«Καθώς κοιτάμε μπροστά μέχρι το 2024, η υπόσχεσή μας στους πελάτες είναι ότι θα κάνουν πάντα σημαντική εξοικονόμηση σε κάθε αγορά με την Aldi, επειδή έχουμε τις χαμηλότερες τιμές παντοπωλείου στη Βρετανία», δήλωσε την Τρίτη.
Η Aldi κατέλαβε την τέταρτη θέση με μερίδιο αγοράς 9,6% κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 26 Νοεμβρίου, αφήνοντας πίσω της τις Tesco, Sainsbury’s και Asda, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar. Η Lidl ήταν έκτη, με μερίδιο 7,8%.